Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Emma,

Volgens mij is de kleine bij jou ook al aan het indalen of al ingedaald zo te zien.
    Maar nog steeds een mooie buik hoor!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ryanne

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Emma: Er is idd een verschil te zien tussen de foto van 30 weken en 31 weken. Zullen dan wel indalingsweeën zijn.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: whaaaaa wat gaaf!
    Gewoon over 2 weken al aanmelden!
    Ik ga echt keihard duimen dat het niet te druk is en dat de 1e keer meteen raak gaat zijn.
    Wat stoer dat je toch hebt geprikt zeg!
    Ik denk dat ik gestrekt zou gaan :p
    Zou me mooi laten prikken ;)

@Emma: hoef nu nog niet de slok gelukkig.
    Als met oktober mn waardes weer slecht worden zou het eigenlijk wel moeten (ben dan al langer dan een jaar aan de meds, dus moet dan stoppen)
    Maar dan ga ik weigeren, want binnen een half jaar gaan we dan starten met de IUI-D natuurlijk.
    Dus als het weer fout gaat wil ik gewoon nog een ronde meds.
    (wil helemaal de slok niet, dat ding zit er niet voor niks!)

Doe maar rustig aan hoor!

Zo volgens mij zit mn ei eraan te komen!
    Had net inene heel wat eggwhite, dus maar meteen gebruik van gemaakt :p
    Hier trouwens ook FF met 0,05 heel irri!

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou meiden,
    Eindelijk maar toch maar hier is mijn bevallingsverhaal!

Ik lag nog op bed en om half 9 's ochtends voelde ik ineens iets knappen in mijn buik
    (net alsof er een ballon kapot knapte).
    Ik deed mijn ogen open en dacht verrek dat kunnen mijn vliezen wel eens zijn! :$
    Dus ik meteen uit bed gesprongen en ja hoor: Plons! (niet zo veel gelukkig)
    Me vriend dacht dat de hond op onze kamer stond te plassen haha.
    Ik riep hem en zei "mijn vliezen zijn gebroken!!" Dus me vriend gelijk klaarwakker.
    Ik riep daarna: Ik durf niet meer!! Ik ben bang..( hahaa)
    Dus ben ik ook meteen weer op bed gaan liggen met handdoeken,
    omdat de baby nog niet helemaal ingedaald lag.
    Dus me vriend heeft de verloskundige opgebelt..die op dat moment bij een andere bevalling was..
    Hoorde ook een vrouw op de achtergrond keihard gillen :$ Nou lekker dacht ik dan..
    Staat mij ook te wachten..
    Uur later kwam de verloskundige en had nog niet gevoeld hoeveel ontsluiting ik had vanwege infectie gevaar. Maar Chanell was al wel ingedaald gelukkig..dus kon gewoon lopen enzo..:D
    Dus de verloskundige ging weer weg en om half 11 kreeg ik een beetje last van krampjes..
    Toen het 3 uur was kreeg ik ineens hele erge krampen die ik echt weg moest puffen..
    Nou toen is me zus nog even langs gekomen om te kijken hoe het met me was..
    (die had ook al de hele ochtend lopen janken van de spanning) :p
    Toen ze dat vertelde begon ze weer..
    Nou toen begon ik ook nog en toen hebben we samen nog even lopen janken haha ;)
    Me zus ging weg dus toen kreeg ik echt super veel pijn..wist niet hoe ik zitten moest..Dus weer de verloskundige gebelt..Die zei dat dit nog het begin was :$ Was inmiddels 4 uur.
    Om kwart voor 5 kreeg ik ineens een erge druk net alsof ik moest poepen..
    Dus ik naar de wc haha..Toen kreeg ik persdrangen en heb ik 2 keer geperst
    (kon het echt niet meer tegenhouden)
    Dus ik daarna meteen naar boven toe heb me omgekleed en ben op bed gaan liggen..
    En schreeuwde naar men vriend (die net aan het eten was) bel de verloskundige maar, ik moet persen!
    Nou de verloskundige gebelt en ze was er gelukkig binnen 5 minuten! :D
    Ze ging meteen voelen of ik al ontsluiting had..en tot haar grootste verbazing voelde ze het hoofdje al! Dus mocht meteen beginnen met persen..het was toen 5 uur..
    Ik had zoveel pijn dus ik smeekte de hele tijd om een keizersnede! :p Haha
    Het was kwart voor 6 toen onze Chanell werd geboren..
    Ik was niet uitgescheurt of ingeknipt, had alleen opervlakkige huidscheurtjes..:D
    Ze vonden dat ik het super goed gedaan had..Ik heb ook niet zo hard lopen gillen en schreeuwen..
    Ook vonden ze dat ik me erg rustig had gehouden.

Nou dit was mijn bevallingsverhaal. Heb ook niet zo lang verhaal omdat het heel snel is gegaan hahaa..:D

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    NOD lijst

Juli

01: Sammie88, 11e ronde
    03: Matta1986, 6e ronde
    03: Nen87, 7e ronde, 1e ronde met Clomid
    06: Dreamer83, 14e ronde
    07: Gaby1986, 13 ronde

Zwangeren

04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje!
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje!
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje!
    08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje!
    12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje!
    18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje!
    21 dec: Mumtobe21, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing
    12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje!
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 van een prinsje!
    25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid, uitgerekend 1 oktober 2009 van een verrassing
    02 feb: Ukkie2009, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 van een prinsesje!
    25 feb: Knarboor, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 van een verrassing
    31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 8 december 2009 van een prinsje!
    02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009
    22 april: Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 25 december 2009
    11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010
    10 juni: Red88, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mariss: ik teken voor zo'n bevalling!
    Echt waar, je hebt echt een supersnelle, makkelijke bevalling gehad.
    Ben je al gewend aan je kleine meid?
    Je kan je nu vast al geen leven meer zonder haar voorstellen he?

@Ryanne: is het bij jou al begonnen?
    Je had zo'n nesteldrang vandaag :p

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mariss ah wat super om te lezen hoe het is gegaan :D
    kan je me nog even precies het gewicht en de lengte doorgeven dan schrijf ik dat op in een lijst met de baby's die geboren zijn voor op dit forum :D

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @dreamer.
    Jaa ik kan echt niet meer zonder haar..
    Begin nou langzaam wel te beseffen dat ik nu gewoon echt moeder ben..:D

@Kim..
    Ik ben ook erg blij dat ik zo'n snelle bevalling heb gehad..Want ik zag er echt als een berg tegen op..
    Ja hoor tuurlijk:
    3620 gr en 50 cm

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat het een mooie dient was en een mooi afscheid,
    dat zal je helpen om dit verlies te verwerken... Sterkte meid...

@ Juffie: Speels behangetje :D leuk hoor...

@ Gaby: Wow wat gaat dat vlug zeg :D fijn dat jullie zo snel kunnen beginnen...

@ Lievemama: Zou het geen doorbraakbloeding kunnen zijn?

@ Bos: wat voel jij precies als je ventje de hik heeft?

@ Emma: ik hoop ook dat Debby gewoon lekker druk is met de babykamer ofzo...
    (al baart het me zorgen dat ze ook niet op mijn sms reageerd...)
    Buikje zit idd al vrij laag...

@ Mariss: Als ik jou verhaal lees ben ik ook bang dat ik me heel erg aan
    ga stellen dat ik ook ga schreeuwen om een keizersnee ofzo hihi...
    wel heel fijn dat het allemaal zo snel is gegaan, en je er zonder "kleerscheuren"
    bent afgekomen... hoop dat ik ook zo'n bevalling mag hebben...
    ipv die horrorbevallingen van 48 uur... moet er niet aan denken...

zo wij hebben lekker op t terras wat gegeten :D nu zat ik net lekker op de bank, komt mijn moeder aan met de gordijnen voor de babykamer... dus hebben we die nog even opgehangen...
    vond ze toch te donker voor op de babykamer dus nu hebben we ze op onze slaapkamer gehangen (heerlijk want t zijn verduisteringsgordijnen :D) op de babykamer hing al een rolgordijn en heb daar nu vitrage overheen gehangen voor de sier (kunnen ook niet dicht) maar het oogt een stuk frisser en lichter... zal morgen even foto's maken, nu staat de avondzon precies op dat raam...

ik denk dat die van ons net ook de hik had, voelde echt ritmische tikjes net boven mijn rechterlies... heel zachtjes maar, maar zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn...

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal... heb nog even lekker gesport..

dreamer..ja was vet eng joh.. dat spuiten.. maar k d8 t moet toch..:D vind het allemaal wel erg spannend worden.. moet er wel beter mee om gaan vind ik zelf. want het uit bij mij in buikpijn enzo..

mariss: ik vind het altijd zo interressant om bevallingsverhalen van mensen te lezen.. :D

zo ben der moe van :D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ja al die indrukken die je vandaag hebt opgedaan en dan ook nog sporten, dat maakt je wel moe ja :p

13. gaby1986

haha ik voel me wel altijd goed na het sporten.. :D k ben zo blij.. kan bijna niet ophoude met grijnsen.. :D

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: haha ik krijg ook altijd buikpijn!
    En door alle zenuwen raakt mn cyclus ook nog is (extreem) van slag.
    Dus voor mij al helemaal lastig, want ik ga in eigen cyclus beginnen!
    Maar weet niet hoe ik zenuwen moet tegenhouden hoor :p
    Ik hoop voor je dat 1x zenuwen genoeg is meis :D

@Mummy: handig dat de gordijnen in jullie kamer paste!
    En grappig dat je de hik voelt.

15. gaby1986

dreamer: hopelijk word ik niet zo zenuwachtig dat mijn cyclus weer langer is.. gewoon adem in adem uit :)

16. gaby1986

nou meiden ik ben er vandoor..

tot morgen..

fijne avond allemaal..

x

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sam, liever geen HSG :( Ik ben als de dood voor dat onderzoek! De FA gaat dat wel doen indien ik binnen 6 maanden niet zwanger ben. Maar over 5 maanden gaat mijn vriend naar Afghanistan dus daarna wil ik het eerst nog ff een paar maanden zelf proberen, mits ik nog niet zwanger ben.

@ dreamer, wat goed dat jij toch zo veel weet zeg! Nu weer die goede uitleg over mijn temp :) Dank je! Ik zal er rekening mee houden. Ik hoef idd niet door te tempen, maar doe het wel om te kijken of ie hoog blijft ;) De volgende ronde ga ik gewoon tempen tot een paar dagen na mijn ei :) Hoef ik ook niet elke keer mijn wekker te zetten. Op het forum wordt ook wel eens een 'innestelingsdip' genoemd. Heb je standaard een korte daling in je temp wanneer het eitje innestelt? Je hebt leuke spulletjes! Misschien ben ik trouwens in de war hoor, maar ik dacht gelezen te hebben dat je ei al was geweest??

@ juffie, er schiet me opeens iets te binnen. Ik zag pas op tv (health angels) de tip om bij het gebruik van antibiotica ook probiotica te slikken (verkrijgbaar bij bijv apotheek). Omdat de antibiotica de bacteriën in je spijsvertering te lijf gaat, maar dus ook de goede. Hierdoor kun je misselijk worden en aan de diarree gaan. Door het gebruik van probiotica zouden de goede bacteriën beter aangevuld worden, waardoor je minder last hebt van deze bijwerkingen. Maar ik weet niet in hoeverre jij er last van hebt en hoe het zit met probiotica en zwangerschap.. MAar misschien heb je er wat aan :) *leest nu dat je weer hondsberoerd bent, dus misschien is het toch wel nuttig wat ik zeg :)"

@ hilli, wat lief dat je vriend zo bezorgd was toen je vertelde dat je krampen had in je bm omdat die groeit. Dat wordt een hele toegewijde vader! :D

@ kristel, fijn dat de dienst voor je oma zo mooi was. Ook fijn dat het beertje is meebegraven. Zo is Yentle op een bepaalde manier toch bij haar overgrootoma. Kan me voorstellen dat het een zware dag voor je is geweest.

@ gaby, wat fijn dat je je al zo snel kunt aanmelden zeg! Goed van je dat je uiteindelijk toch die spuit hebt gezet!

@ emma, zo te lezen heb je leuke cadeaus gehad! :) Jouw buik lijkt wel een stukkie gezakt!!

@ mecha, hoe was het huis wat je hebt bekeken? Hopelijk vind je gauw iets leuks :) In welke plaats zoek je een huis?

@ mariss, jeetje is maar goed ook dat je op het laatste moment je vriend hebt geroepen, want je had al snel persweeën!! Fijn dat de bevalling verder zo goed is gegaan. Heb nog ff de foto's gekeken op je hyves en je hebt echt een prachtig moppie!

@ NOD lijst.. Jeetje zeg, wat zijn er nog maar weinig meiden over op deze lijst. De meesten staan al onder zwanger...

@ debby, WAAR BEN JE???!!! JOOEEEHOOOEEEE

@ all, nou ik heb vannacht wel degelijk iets gehoord!!! Toen ik vanmiddag uit school kwam, ging ik met de hond lopen. Op de terugweg kwam ik langs mijn overburen en toen vertelde de buurman dat de motor van hun buren (mijn schuinoverburen dus) gestolen is vannacht!!!!! En ik hoorde iets alsof er wat werd afgebroken, maar dat is dus waarschijnlijk de betonschaar geweest waarmee ze het slot hebben doorgeknipt. Als ik nu iets eerder uit bed was gestapt, had ik een signalement kunnen opgeven. Ik moet zeggen dat ik het nu best wel eng vind dat ik alleen thuis ben. Kan me niet voorstellen dat dieven een aantal dagen achter elkaar naar dezelfde straat gaan, maar ik vind er niks aan dat ik hier alleen ben in mn huis! En onze hond is nou ook niet echt van het type waaks... Maargoed, ik moet er ff doorheen denk ik. Ben altijd al bang dat er ingebroken wordt als mijn vriend weg is en dan hoor je zo'n verhaal

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ diefstal, ze hebben vanmorgen de motor teruggevonden, 4 straten verderop en helemaal in de prak

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ik snap dat je niet kan stoppen met grijnsen :D ben blij dat jullie zo
    snel kunnen starten...
    fijne avond...

@ Dreamer: ja ik denk dat het de hik is hoor.. heb het al vaker gevoeld maar
    kan het anders niet plaatsen... het is ook zo ritmisch...

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Bah, dat is balen vanm die motor bij je overburen...
    jezelf niet schuldig voelen dat je geen signalement kunt geven hoor...

Deel Deze Pagina