@ Kristel: jij bevalt dus gewoon niet a.s. zondag maar die zondag erop dan ben je precies 37 weken toch? Lekker rustig aan doen meid, als je je niet lekker voelt... @ Kim: ja hoor die lijst is zo een stuk langer... @ Emma: ja ik vind het ook wel vroeg, maja dan hebben we het gehad hé @ Bos: ja zet hem meteen op, dan heb ik alle tijd om poeslief te leren dat hij absoluut NIET in de box mag! hihi dat wordt nog een hele klus..
@emma: ja klopt van zeven tot elf. was wel gezellig. was rustig dus lekker geknuffeld met de kids en buiten gespeeld met ze. kon alleen erg slecht uit mijn bed komen. werd vannacht om vier uur wakker van de pijn in mijn schouder (ik lag erop) dus denk dat ik de hangmat maar ff ga opzoeken en in de schaduw ga planten...
Heej Bos! Ikke is er weer indd. hihihi Alleen nog ff een doekie door de badkamer en het toilet en dan is m'n huisie weer lekker fris. En de vissenkom moet ook nog zie ik net... Hmmmzzz die ook nog maar ff doen dan. Gekke beesies!
klinkt goed debby. zo'n muziekje ga je sneller van werken he. doe jij de vissenkom maar ff. anders zie je die beesten niet meer zwemmen strakkies haha...moet eigenlijk nog naar prenatal maar heb weinig (lees geen) zin. denk dat ik toch maar ff ga en daarna mijn hangmat opzoek want er is nog geen schaduw in de tuin nu. dan verbrand ik levend. tot zo
@Bos, shopse bij de prenatal, hoe kun je nou geen zin hebben om naar een babywinkel te gaan @Debby, lekker he als alles weer fris is ik heb gister beneden gedaan, straks boven even en het bed nog even is alles ook weer klaar. Ik zit nog te wachten op mn pakketje, dan ga ik ook buiten zitten, mn deurbel doet het niet dus moet hier nog wel even blijven haha
Hier is de zon er ook wel maar ook veel bewolking. 'k GA zo ff met m'n zusje weg. Even m'n boodschappenlijstje afmaken en de hond uitlaten. Manlief belde al op, ff bezorg of 't allemaal wel goed ging. hij gaat vanavond de afwas doen en zuigen en dweilen. Dus ik hoef ff lekker niks!
@debby, ja ik doe alleen licht werk. Mark heeft de badkamer al gedaan, had al gedweild enzo. Dus ik hoef alleen maar beetje af te stoffen, was vouwen dat soort dingen Pakketjes zijn er ook al Een positiejurk, rok, kleren voor tijdens en na de bevalling, en een badjas wat ik nou weer heb trouwens, heb bijna geen gevoel meer in mn kuiten , heel apart weer dit haha
Effe een fotootje vant uitzicht vanaf mijn terras Ik heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. Ik dacht dat er niet veel verschil te zien zou zijn met 7 weken, maar kschrok toch wel effe kVind wel dat ik al een dikke buik heb hoor. Als dat zo blijft gaan ... Hoe krijg ik trouwens zo'n miniatuurfotogedoe in mijn post? Met het vorige foto was het zo gemakkelijk om een foto te posten. Nu staan die linken ook tussen
Hebben jullie trouwens een leuk idee om 't te vertellen dat wij een kleine krijgen? Vrijdagavond komt mn schoonfamilie + vrienden, zaterdag mijn familie (gaat nl. niet zo goed samen) Zat te denken aan iets met muisjes maar manlief wist niet of hij dat wel leuk vindt.
@Red, wij hadden 2 rompertjes gekocht, een met i love oma erop, en een met i love opa erop. Die ingepakt en gegeven
@Hilli, wauw wat een uitzicht! mooi! Je ziet wel wat verschil op je buikfotos volgens mij, buikje begint te komen ! Ik ben ervandoor, even buiten zitten.. tot straks doei
@ Bos: Lekker zo'n hangmatje... idd hoe kun je nou geen zin hebben om te babyshoppen hihi @ Emma: das balen dat je binnen moet blijven zitten met dit weer... hoop dat je pakje er snel is en je lekker naar buiten kunt... *lees dat ze er al zijn* kleren voor na de bevalling?? gewoon een joggingpak ofzo? @ Hilli: wat een heerlijk uitzicht heb jij zeg, kan ik morgen niet bij jou op je terras komen zitten je begint idd al een buikje te krijgen Zo de delen die ik net geverfd heb zullen nu wel weer droog genoeg zijn om overheen te verven dus ik gaat weer verder... laatste loodjes vandaag issie af, en morgen gaat ie in elkaar!!!
"Mum, een zwart slaapjurkje met spaghettibandjes en een lekkere broek enzo idd. Ik moet in het ziekenhuis bevallen he. Je moest ook een badjas mee stond in de folder als je gaat douchen enzo. Dus ik ben er klaar voor haha Ik ben toch weer blijven hangen, mn zus kwam met een site voor bootvakanties. We gaan wss met zn vieren, en mn nichtje, toch nog even op vakantie. We wouden een jacht huren voor een weekje dus ik zit even te neuzen wat het allemaal kost enzo
Goedemiddag, Hier slecht nieuws de schouderkom is weer gescheurd en sta nu op de wachtlijst voor een operatie, hij geeft me tot eind augustus de tijd om zwanger te worden, anders ben ik genoodzaakt om een tijdje te stoppen.. Voel me echt klote nu...
@hilli lekker uitzicht hoor @red hmm ff denken, wij hadden een pakketje met daarin een rompertje en een mutsje en een speentje met allerlei versnippert spul met van die snoephartjes die krijg je in 2 kleuren dus had blauw en roze en witte hartjes door elkaar erin gegooid (zag er heel feestelijk uit. en boven op de doos had ik EHBO geschreven (eerste hulp bij opvoeden) en nog een briefje erboven met een gedicht. zal ff kijken of ik het gedicht kan vinden.. Een cadeautje voor kerstmis hoort normaal in prachtig papier, Niet op een papiertje, beschreven zoals hier. Een cadeautje heel aanwezig, maar nog oh zo klein, Het duurt ook nog wel even voordat het zichtbaar zal zijn. Een cadeautje wat je nu nog niet kunt aanraken Of ruilen als het moet, Het zit namelijk nu nog veilig opgeborgen en het zit daar nog wel goed. Een cadeautje waar je op moet wachten, met een groot portie geduld, Een heel bijzonder cadeautje, waar je voor altijd van genieten zult. Al nieuwsgierig? Willen jullie het al weten? Het mooiste kerstcadeau van dit jaar is dat jullie in augustus opa en oma zullen heten… toelichting: ehbo staat voor eerste hulp bij opvoeden.. @mum gelukkig ben je bijna klaar, wat een werk zeg ik heb net een beetje lopen googlen over gastouderschap maar je moet dus lid zijn van een gastyouderbureau anders zal de gene die de oppas aanvaagt nooit zijn geld krijgen van de belasting dus zwart is zowieso geen optie. ga zo is even een lijst maken met wat ik dan allemaal zou moeten doen en wat het op zou leveren als ik dat 3 dagen zou doen. had ook al gebeld naar het bureau van mik waar ik nu al voor werk maar dan de flexpool, maar er was niemand vandaag dus moet morgen ff trg bellen heb net de badkamer en wc gedaan dus ga maar eens even heerlijk in de tuin zitten met een pen en papier
@sammie oh dat is niet leuk autsj. hopelijk heb je niet langer nodig maar anders moet je er wel mee blijven lopen tot na de bevalling. de pijn is ook niet leuk he. als je straks zwanger bent en je hebt alleen maar pijn ben je ook niet blij. als je in augustus trowuesn word geopereerd wanneer kan je dan weer beginnen met de volgende ronde??
@ Emma: Ja idd ik moet dat ook allemaal meenemen, ik ga in het kraamhotel bevallen... moet ook maar eens gaan kijken wat ik dan aanwil Ow lekker zo'n jacht huren lijkt me echt heerlijk om nu lekker op t water te dobberen... @ Sammie: wat een gigantisch k*tnieuws... ik ga keihard duimen dat het vóór augustus gewoon lekker raak is... @ Kim: idd een kl*tewerk... maar het resultaat mag er wezen YOEHOE IK BEN KLAAR MET VERVEN!!!! het is hier nog heerlijk weer alleen gaat het steeds harden waaien maar dan waait mijn verfwerk wel snel droog... hihi ben benieuwd... denk dat ik niet eens geduld heb tot morgen en dat ding straks al in elkaar zet