@Kim: Dat is echt een leuk gedichtje seg. Spijtig dat ik dat nergens heb gevonden @Emma: Is dat niet heel duur? Zo'n jacht huren? kheb er geen idee van hoor. Maar dat stel ik me toch voor. Zou wel heel erg ontspannend zijn, lekker een tijdje ronddobberen en varen op het water. @Mum: Jeej, gedaan met schilderen! Ik zou hem vanavond ook al maar ineen zetten @Sammie: Pfff, wat een slecht nieuws Mss een stomme vraag, maar als je zwanger bent voor augustus, dan krijg je geen operatie ofwat? Terwijl het toch nodig is? Of heb ik ergens overheen gelezen. Wat gaan jullie vanavond eten? Ik heb net alles in huis gehaald om zelf pizza's te beleggen Deeg maak ik niet, het deeg dat ik kan kopen is toch vers kHeb er echt heel veel zin in. Was het al maar tijd. We gingen normaal vanavond bbq'en maar het waait echt hard. Als er iets is waar mijn vriend niet tegenkan dan is het veel wind, en zeker niet als hij aan het eten is Tja, een andere keer dan. Want binnen eten vind ik ook maar nix als ge aan het bbqen bent.
@ Hilli: ja k hoop dat ie dan ver genoeg droog is, maar aan de andere kant is het misschien beter als ik m morgenochtend pas op zet want anders heb ik nog kans dat de kat zijn nagels erin zet vannacht... lekker hoor pizza (voor de zwangerschap vond ik pizza niet echt lekker, nu heb ik er gewoon trek in )
@mum hehe eindelijk ben je ook al zo ongeduldig hihi @hilli pizza mm ook lekker mij kun je altijd wakker maken voor een pizza hihi ik ben me aan het bedenken wat wij is gaan eten hier..
tussen de hapjes worst kaas en dergelijken een spruit doen met een vlaggetje, erop schrijven .... verwachten wij onze spruit
@ Kim: ik? ongeduldig?? hoe kom je daar nou bij? hihi ik weet ook nog niet wat wij gaan eten, misschien een broodje kroket ofzo, ga in ieder geval niet boven de pannen hangen... misschien fiets ik straks nog wel even naar de supermarkt voor 2 pizza's je hebt me op een idee gebracht Hilli
@ Knarboor: Leuk idee zie die gezichten al helemaal voor me als ik een spruit ergens tussen de hapjes zou leggen
wij eten rijst met chicken to night sate, uitje erdoor,parika en klaar, met zulk weer heb ik nooit zin om te koken de babykamer is gesausd maar wat donker maar ja moet af zien he kan nu nog niet veel zeggen
@ Knarboor: Gaan jullie het aankleden met lichte accesoires? dan kan het eindresultaat idd nog hee anders uitvallen... ik heb me lekker in de tuin op ons nieuwe loungeset genesteld met de laptop heerlijk... alleen echt balen dat het zo hard waait...
@knarboor ik had dat eerst ook maar met alle lichte meubeltjes enzow is het nu een hele warme kamer. @mum waar ga je eigenlijk op vakantie 25 juli (zie het in je onderschrift staan) ik verveel me
oh oke ben ik 2 jaar geleden ook geweest maar dat was in december dus erg koud. lekkere wijnen ehb je daar ookal heb je daar nu weinig aan he ben je neit bang dat je opeens moet bevallen tijdens je vakantie??
@ Kim: ja daar heb ik wel een beetje angst voor, maar zodra we ook maar denken dat het is begonnen rijden we terug naar nederland... het is maar 280km ongeveer dus we kunnen in 3 uur thuis zijn... ik neem de maxi cosy mee, wat kleertjes en mijn vluchttas, dat mocht het nodig zijn ik alles bij heb...
@hilli: ja begint al een zwangerschapsbuikje te worden he leuk hoor. @mumtobe: box af...goed bezig... hier nog steeds niet mijn hangmatje opgezocht want was net thuis toen belde mijn ma dat ze bakkie thee kwam doen. ze is nu naar de aldi en vis halen en komt zo dus weer terug... @sammie: vervelend zeg. kon je niet eerder geopereerd worden. lijkt me namelijk ook niet echt prettig om het na de bevalling te doen want dan kun je die kleine niet tillen toch?
ja dat is waar en je bent zo over de grens in nederland he, kan ook in een ander ziekenhuis terecht mocht het nodig zijn. ik ga even naar de winkel want heb dus geen zin in boontjes met aardappelen.. ff iets anders bedenken
@ Bos: ja ik ben echt trots op mezelf hihi al wel naar de prenatal geweest? @ Kim: Pizza is een lekker alternatief
@eten lekker hoor zelf pizza maken Ik eet alleen deze week dus lekker simpel, kip siam ofzo. Heb ook niet echt honger. @Sammie, das echt balen .. als je zwanger raakt nu en de operatie word uitgesteld, krijg je dan niet erg last? @Mum, lekker hoor , buiten op de laptop @Hilli, is wel duur op zich ja, maar we zijn met zn vieren (en een kindje van bijna 1) dus dat deelt de prijs alweer Eetse straks met je pizza lekker Ik heb ook even in het zonnetje gezeten, beetje boekje lezen. We zitten nu nog even te zoeken voor een boot. We zijn alleen beetje laat dus is niet heeel veel meer beschikbaar.