hey meiden, kim: ja het gaat opzich wel okee. ik kijk idd af en toe nog even mee omdat ik in het begin hier heel veel te vinden was en het toch wel leuk vind om te zien hoe het met iedereen gaat. over een maand mogen we terug naar het ziekenhuis en ik hoop dat we dan echt kunnen gaan starten met de hormonen. ik wil zo graag ook een kans. mja we zien het allemaal wel. ben blij dat het hier met iedereen goed gaat!! gaby: jullie mogen al lekker snel gaan starten. ik ga heel erg voor jullie duimen. mum: met jullie alles goed?? ik had het gelezen van je werk. erg vervelend!! ik hoop dat je snel wat anders vind. leuke box trouwens! grtz suus
@ Suus: Ja hoor hier alles goed tja van mijn werk, balen maar ach we vinden wel iets nieuws.. heb nu alle tijd hoop dat jullie ook snel kunnen beginnen meid...
@mum heb hem net gelezen ja, had het niet gezien, je hebt pb trg @red veel plezier ben benieuwd hoe ze reageren, hoe ging je het nou vertellen?? @suus goed om te horen dat alles goed met je gaat en hopelijk zijn jullie ook snel aan de buurt is het gelukt om de kilo's kwijt te raken ? of vergis ik me nu met iemand anders??
kim: nee dat was ikke idd die af moest vallen. heb het een maand of 4 zelf geprobeerd met vanalles en nog wat van de dieeten die er te vinden zijn. helaas doordat ik medicijnen gebruik werd het vet omgezet in vocht dus ben ik nagenoeg niet veel afgevallen. heb nu maandag een gesprek bij een dieetiste. misschien dat ik in het laatste maandje er toch nog wat vanaf kan krijgen. ik hoop echt dat we nu toch groen licht kunnen krijgen. heb vorige week al bloed moeten laten prikken bij de huisarts en vandaag de uitslag gekregen alles wat te maken heeft met overgewicht: cholesterol en dergelijke is allemaal goed. dus misschien dat de gyn ook daar naar wil kijken en niet alleen naar het gewicht wat er al dan niet vanaf is. heb behoorlijke frustraties ervan gehad hoor!! al dat afvallen. mja. het zal allemaal wel goed komen denk ik grtz suus
@suus ja da tkan ik me voorstellen zeker als je je best doet en het wil maar niet lukken. mijn moeder die verkoopt herballife moet zeggen dat echt heel veel mensen er resultaat mee hebben. ik weet neit of je dat kent?? zelf gebuik ik de cosmetische producten en de visolie. ik hoop voor je dat jullie alsnog groen licht krijgen. ik zal voor je duimen.
hoi meiden ik heb een poging gedaan tot terug lezen maar pff wat een gekwebbel hih i mum wat een super leuk buikkie heb jij heel leuk @ deb.. waar kan ik je babysite zien?? ik vind maar geen linkje @ kriss wammes wachel?? nja nog maar een paar weken meid en dan ben je weer je oude ikke tenminste dan heb je al een heleboel pondjes minder mee te dragen laat ze maar lullen @ juffie ja ik weet het ik ben echt kapot de hele dag door ben ook erg missleijk gewoon vanaf 5 uur tot 13 A 14 uur smiddags ben ik aan eht overgeven en dan ben ik zo moe dat ik bijna niet meer kan lopen gewoon echt erggg!! @ de rest sorry ik weet het niet meer hoor shame on me! algemeen: ik ben echt een dikkie aan het worden poeeeh gewicht nog niet ..voor de zwangerschap was ik 59 a 60 kilo toen ik zwanger werd 55 kilo en nu 57 a 57.5 kilo maar me buik is al dik joh pff je kan het verschil best goed zien in me album hihi nja ik ga nog een paar paginas terug lezen en dan me bedje maar weer in ben kapot!
@ Mecha ERG HE meis? Nog een paar weken te gaan als het goed is... Een tip: Als je hebt overgegeven neem dan even een klein cherrytomaatje, daar zit kalium in en voel je je weer iets fitter.. Verder kleine slokjes cola nemen dat zorgt ervoor dat je je niet zo erg misselijk voelt.. Ben inmiddels een pro Ik slaap ook nog steeds elke middag hoor, anders trek ik het niet. Nu lig ik lekker in bed Shrek 2 te kijken.
whaha gelijk heb je ennuh ja die cola is het enige wat helpt bij mij pfff ... verder een cherie tomaatje ga ik proberen thanks voor de tip.. ik ga nu me hondje uitlaten en dan ga ik me bed in zijn vast nog wel leuke series op tv hoe ishet met jou misselijkheid?? ennuh ja zat al te denken om me ziek te melden of aangepaste tijden aan te vragen :S want ik ben zo ziek als een hond de hele dag vooral ochtend en dan moet ik de adl doen in het ziekenhuis ok's klaarmaken ok's ophalen pff blijf rennen en draven en kotsen.. me patienten gingn al vragen heo het met me ging want ze hoorde me kotsen in de wc:S dat is toch erggg
Ik heb vandag niet overgegeven dus dan zal het morgen wel weer foute boel zijn Door de antibiotica voel ik me erg misselijk maar daar hoor ik wel meer zwangere over klagen. Ach na 9 weken went het Mecha. Ik kijk er niet meer raar van op als ik weer moet overgeven, het is een soort vervelende routine geworden. Ik was wel een halve kilo gegroeid, die zit echt op mn buik Ik heb waarempel vandaag een broodje bij de Hema gegeten met een kiwi drankje.. Ik heb mezelf gedwongen om even te gaan zitten en te eten.. Half broodje op en was best lekker..
kijk deze heb ik voor de baby gekocht bij de prijsmepper. Ik vond hem zo schattig, was helemaal verliefd erop!
@Mecha, dus jij ook al zo misselijk, vreselijk he? Nog eventjes dan gaat het weer over als het goed is @Juffie, cola deed ik ook ja haha En een mn vriend bracht altijd een kopje thee voor ik uit bed stapte, dat opdrinken en even blijven liggen. Hielp vet goed bij mij. Ik ben er vandoor.. Ga even in bad en maskertje enzo doen haha, even relaxen en dan vroeg op bed. fijne avond nog!
whahah ja gelijk heb je ennuh nee zo moet je niet denken meid .. whaha gewoon denken die misslijkheid is nu over ik ben bijna 16 weken de hcg piek is over klaar!! whaha
HAAAALLLLLOOOOOOO niets terug gelezen en ga meteen door naar de bank. Vanmiddag geluncht met een vriendin op t terras en verder niet veel gedaan. Lekker in de tuin gezeten en gegeten en daarna ijsje gaan eten/. Harde buiken is nu al een week, morgen naar de vk ben benieuwd wat ze zegt Fijne avond all
Een collegaatje vertelt mij net dat je alles in de buik 10 keer zo hard hoort. Is dat zo? Als ik dus nu zo belletje op mn buik hang dan hoort de baby dat als een kerkklok... Zou in het boek van KLuun staan ofzo
geen idee juffie ?? maar ik hoorde wel dat het een marteling zou zijn voor het kind ?? maar of het waar is ?? heb jij btw geen buikfotos?? ennuh ja leuke baby site