hallo allemaaal, Wat fijn dat er een site staat zoals dit.. Waar iedereen je steunt en de duimen overuren maken! Waar je alles kan vragen.. Ik heb 2 testjes besteld van mat care en die komen morgen.. ik ga als het lukt morgen avond testen.. Weet nu ook eindelijk hoe ik de banner moest invullen.. haha dankje wel allemaal.. Vind het allemaal errrug spannend.. Hoop voor jullie allemaal dat het gaat lukken.. Heb mijn temperatuur vandaag ook voor het eerst op gemeten.. Had al zo'n vermoede dat het hoger is dan normaal. Normaal ben ik errug koud.. en nu ben ik gloeiend heet.. mijn vriend zei het gisteravond al toen ik tegen hem aan ging liggen, dat mijn buik harstikke warm was.. Heb nu ook hoofdpijn en denk dat ik een beetje grieperig ben.. ben ook moe en heb ook al k*ts neigingen.. blegghh vreselijk.. Hopen dat het snel overgaat.. Ben best zenuwachtig..!
hey cristel1986, Wat vervelend dat niemand echt leuk reageerde op de aankondigingen van je 2 kindjes! Dat moet echt niet leuk zijn geweest! Gelukkig zijn jullie zelf erg gelukkig met de 2 kleintjes zo te lezen en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Zlefs zo gelukkig dat jullie willen gaan voor een 3de en straks zelfs een 4de! Wat geweldig lijkt me het om je kindjes lekker dicht op elkaar te krijgen, wel druk in het begin maar o zo heerlijk! Hoop dat je het hiet naar je zin gaat krijgen en lekker mee komt kletsen!
Hai Cristel, Als het goed voelt.. boeiuh.. Vroeger dacht ik daar ook zo over.. weet nog wel dat ik op e middebare school zat en een vriendinnetje van mij van vroeger zat ook bij mij op school en die was zwanger.. ze was toen 15.. Toen dacht ik ook van jezus.. meen je niet... je bent nog kind..!Er valt nog zoveel te ontdekken. Maar heb ook geleerd.. dat je zelf wel weet wanneer je er klaar voor bent! en dat ik het heel erg jammer vind dat er niet mer mensen zijn die er zo over denken! Ze horen je te steunen en niet te afgrijzen.. en als het gebeurd, dan gebeurd.. so what. het maakt je niet een slecht mens! Ik vind het goed van je dat het je niet heeft mogen stoppen voor nog 1! Ik bedoel mocht mijn test morgen positief zijn, dan zullen mensen mij ook jong vinden! Wat hebben jou kindjes trouwens ontzettend mooie namen! hoe kom je erop?! Ik had ook een mooie naam Mylo voor een jongetje.. had het er gisteravond met mijn vriend over..dat ik dat een ontzettende mooie naam vond en dat als we een jongetje krijgen dat ik hem zo wel zou willen noemen.. Zegt hij in 1x.. ik ga mijn kind niet noemen naar de hond van een groen monster... ik dacht neeeeeeeee..... Werd ik even wakker geschud uit mijn mooie Mylo droom.... We komen er vast wel uit! Veel klets plezier hier!
Welkom aan de nieuwe! Ik heb alles gelezen maar weet zo 123 niet alles meer. Kristel heb je een jurk gevonden? Zijn er al testen positief hiero? Ik duim voor de testers! En verder snap ik even de ballen van mn lichaam. Heb normaal netjes een temp dip en voel altijd dat mn ei eraan komt. Nu voel ik niks en heb ik ook geen dip! Ja de 3e keer tempen in 5 minuten gaf een dipje aan Maar dat is niet hoe het normaal gaat. Nu heb ik wel een kwartiertje nog geslapen nadat ik wakker werd, dus misschien ligt het daaraan. Ik keek op de klok en dacht ohh kan er wel uitgaan. Maar had vanacht zo slecht geslapen dat ik dus ingedommeld ben. Ik werd vanacht wakker van mn eigen gehuil Ik droomde dat ik met 6 weken een miskraam kreeg. Het was dus zo realistisch dat ik keihard aan het huilen was. Zelfs mn man werd er wakker van en daar kan je een fanfare naast zetten en dan wordt ie nog niet wakker. Kan je nagaan hoe hard ik huilde Ben vandaag dus een beetje van slag. Door de droom en door mn niet dalende temp. Mn ovu testen waren allebei wel negatief, maar die van sensitest had nog wel een duidelijke 2e streep. Normaal na mn ei issie helemaal wit op de plek van de 2e streep. Dus of ik krijg geen ei deze ronde of mn lichaam doet gewoon raar. Maar ben nu dus weer heel onzeker Vanaaf nog wel even klussen en dan maar hopen dat het genoeg is geweest. Ik haat die onzekerheid
@Dreamer Maar het kan toch ook zijn dat je je ei niet gevoelt hebt? Ja vrouwen lichamen zijn zeker raar *zucht*.. Ze kunnen je ook goed voor de gek houden! Hoop dat dat bij mij niet het geval is..! en dat er wat uit komt.. @sammie Hoelang ben jij al bezig met kindjes krijgen? heb trouwens het verandert van mijn voorstel.. Heeft iemand hier ervaring met de Mat Care testen?
@dreamer, wat raar meis! maar wie weet heb je het gewoon deze keer neit gevoelt? Lekker nog een keer aan de klus, dan moet het goed komen hoor meis! Meer kun je helaas niet deon nog voorlopig! @matta, vond het ook een leuke naam toen ik het las, dacht nog, waarom neit, harstuikke leuk toch! Maar ja, toen ik verder las, kon ik het wel begrijpen hihi! Maar spannend zeg, nog 1 daagje! Heb zelf geen ervaring met Matcare testen helaas, bij mij test de kruidvat test vorige keer al vroeg positief!
Dat ik me eisprong niet voel vind ik niet zo erg, maar dat ik geen tempdip heb baart me een beetje zorgen eigenlijk. Gewoon die combi maakt me zo onzeker. Beide dingen die niet aanwezig zijn, zal ik dan uberhaupt wel een eisprong hebben?
ik heb net even met de calculator uitgerekend.. en als alles goed gaat.. krijg ik een 1 april kindje..hahaha is dat niet grappig.. als dat maar goed gaat komen hahaha.. @sterretje Hoelang ben jij al bezig met kindjes krijgen? @Dreamer Ik hoop het wel voor je! ik duim voor je..
Maar het kan toch ook dat je temp morgen opeens omhoog schiet, dat je dan vandaag je ei misschien hebt gehad? Zo gaat het bij mij, hij gaat niet omlaag mijn temp, maar opeens omhoog de dag na mijn ei! @matta, hihi 1 april das wel grappig ja! Als we allebei nu zwanger zijn, zijn we bijna tegelijk uitgerekend Ik heb in mei helaas een ma gehad met 3 maanden, daarna weer een mk gehad en nu dus pas weer de eerste ronde na mijn mk. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Ja hoop ook zeker dat morgen mn temp ineens hoog is (al issie maar 0,1 graad hoger dan vandaag, dan nog heb ik mn ei gehad heb weer vooruit ingevuld dernet ) Maar dan nog vind ik het vreemd dat mn lichaam deze ronde zo raar doet. Ach ja, hoop dat mn lichaam hierna alleen maar raar doet omdat ie flink aan het groeien is
Ja groeien die buik van dreamer! dat er zich een heel mooi beebje mag gaan nestellen in je! Ga voor je duimen dat je temp morgen gestegen is!
@ Cristel, Ik las dat je uit long beach california, usa komt. Hoe ben je daar gekomen? Ik neem aan dat je Nederlandse bent aangezien je erg goed Nederlands typt.
hoi heb twee mooie maanstenen gekocht. hangertjes voor aan kettinkje. heb hem zelf al om en mn vriendin vond het super lief, draagt hem nu ook al, alleen nog ff uitzoeken of we hem nog moeten opladen en zo ja hoe. xxx
Heb je hem wel gereinigd voordat je hem omdeed mac? Als je het nog niet hebt gedaan kan het nog wel hoor. Je kan hem 2 uur lang in een kopje water zetten of 10 minuten onder stomend water onder kraan (kleine straal). Opladen kan 1 keer per maand bij volle maan. (Is in Juli al geweest) Je moet hem dan af doen en in de vensterbank leggen, ook als je geen maan ziet. 18 augustus is de volgende keer dat je hem kan laden (nacht van 17 op 18 ). Je kan hem na het reinigen wel omhouden tot die tijd.
Dreamer, je hoeft niet iedere keer zo'n dip te hebben voor je ei. Heb ik ook niet iedere maand. Kijk me kaartjes maar, soms heb ik maar een minimale tempstijging. Dus maak je niet zoveel zorgen.. echt niet nodig..
hey desiree, hoe is tie? Wat deed je temp vandaag? Enig gevoel ongi te worden of misschien toch het idee dat je wel zwanger bent vandaag? Zo te zien iig nog geen ongi, dus dat is al een goed teken toch!?!
Nou mijn temp heeft een ongi temp. Alleen ik weet niet wat het is, maar voel me verrekte zwanger vandaag.. alleen de temp is er niet naar. Onder de coverline, 36,8. Ik denk morgen ongi, alleen raar dat ik vandaag al constant ongi krampjes heb. Mijn enige hoop is dat ie morgen weer omhoog gaat maar ja heb niet al te veel hoop. We zien wel, gaan naar de ha binnenkort we hebben al een nieuwe ha gelukkig
afwachten dus desiree... ik heb echt flink buikpijn (eerste echte ongi na pil) en kan me niet herinneren dat ik het vroeger ook zo erg had.. dus hopelijk is het alleen eenmalig dat m'n lichaam nog moet wennen ofzo
Hmmmm er zitten momenteel veel meiden op t wachtbankje heb ik t idee? Veel spannende momenten... Ik ben benieuwd hoe ik me ga voelen...ik heb wel eens een test gedaan omdat ik dacht per ongeluk zwanger te zijn en toen was ik wel een beetje verdrietig toen t niet was, dus ben benieuwd hoe ik nu ga reageren... Zijn er nog meer in de 1e ronde? Mac geloof ik he....? Trouwens: vandaag kon mn broekriem een gaatje strakker! Ik ga nu weer verder babyboom kijken op internet...hoewel ik het er zelf wel een beetje benauwd van krijg...al die negatieve berichten....daardoor word ik zelf wel heel bang dat t niet lukt... Maarja ik heb niks te zeuren