Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: slaap lekker meid... haha gekke elvis :p

@ Red: ben benieuwd wanneer je mag komen... ik ging idd ook met 9 weken voor t eerst

@ Dreamer:thanx :D de slijmprop?? Whaaaaa je maakt me bang :p hihi hoe groot is die ongeveer??
    uhm rothitte?? lekker weertje toch :D

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja uit het nieuwe hok, maar ja ligt niet aan het hok maar aan de ren die ik er zelf bij heb gezet. ach hebben ze de tuin ook een keer gezien haha. gingen gelijk aan de planten snuffelen enzo.

*bos doet ff eidans voor oma*

kun je niet tegen de warmte? ik ga vriendlief wel ff vragen om samen de partytent op te zetten vanavond, duurt wel erg lang voordat de schaduw in de tuin komt. anders komt die hangmat nooit buiten.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: nee hoor verveel me nog niet :p heb me tot gisteren prima met de box kunnen vermaken en nu heb ik een relaxdagje :p morgen weer een aantal dingen te doen, dus ik kom mijn tijd wel door...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: weet niet of ik hem ga opzetten. staat nu veel zon en ben bang dat ik in slaap val dan en verbrand....vriendlief is bang dat ik er niet meer uit kom als ik er in ga liggen haha.

ga eerst koffie zetten jij ook (geloof dat de rest wel thee wil he haha)

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Ik krijg de kans om voor augustus zwanger te raken aangezien de wachtlijst 9/10 maand is voor de operatie, en ik dank na de zwangerschap geopereerd kan worden.
    Hij zei er wel bij, dat het geen haast was, en het voor eigen bestwil was.

Ik ga eerst verder met fysio om spieren weer aan te sterken.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nou m'n leidinggevende belde. Leuk gesprek gehad. Ze vroeg of ik er wel blij mee was omdat ik zei dat ik even met een probleempje zat wat ik met haar wilde overleggen.
    Haha beetje verkeerd geformuleerd.

Ze vond het erg leuk en denkt goed met me mee. En vroeg hoe 't met m'n man z'n werk was enzo, leuk als mensen zo meeleven.
    Maarre ze gaan hun best doen om me even zoveel mogelijk te ontlasten. Ze raadde me aan om 't te proberen vol te houden om te werken zolang 't gaat. Dan blijf je een beetje in het ritme.
    'k Hoef 's nachts tussen 20.00u en 07.00u niet meer op wacht. Ze proberen een kleine/makkelijke zorg voor me te vinden en bij voorkeur een stagiaire mee.
    Moest eten en drinken naast me bed neerleggen en kwartier later pas opstaan ;)
    We zien 't wel... kom nu zaterdagmorgen op wacht en als 't echt niet gaat meld ik me wel ziek. Moet even zwangerschapsverklaring regelen bij de verloskundige als ik daar de eerste keer kom.

Zo ga nog ff wat eten (niet best blijf aan't eten) en dan even met de hond eruit en naar de brievenbus. Even 't eten er weer af lopen.

@Hilli, wow dat is dan behoorlijk duur! Schoonzusje en zwager hebben huurwoning met 3 slaapkamers en die betalen 465 euro geloof ik.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, 'k heb 1 voor 25 euro laatst gekocht bij de Blokker. Zit half jaar garantie op dus ga er nog wel ff mee terug. Heb ik toch nog even een nieuwe. Is nl. al wat afgebroken en die draden zijn waardeloos. Hierna koop ik wel even een merkding, die zijn rond de 100 euro ofzo maar dit is geen doen.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    en oma glaasje water :D

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben ook een huurwoning, en hebben een woonkamer van 28m2, 2 slaapkamers van 16m2 en 1 slaapkamer van 8m2.
    En betalen 450.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jemig kan bijna net zo goed kopen dames. dan betaal je iets meer rente maar is het huis wel van jezelf...

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hier ook een huurwoning met 3 slaapkamers 2 grote en een kleintje en een grote zolder (wel met fliso maar wel mogelijkheid om een vaste trap te plaatsen) en betalen ook 450 ongeveer (kaal)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, hoop niet dat het de slijmprop al was, das nog veel te vroeg.Volgens mij moet je wel bellen als je ook bloedverlies hebt ofzoiets. Gelukkig kom je je tijd wel door :)
    Ik verveel me soms wel, maar mark heeft straks vakantie en de rest ook dus dan is er veel meer te doen al. Heeft je vriend ook bijna vakantie?

@Bos hahaha moest wel lachen, grappig dat ie denkt dat je er niet meer uit komt hahah. Dan moet je jezelf omrollen, val je er vanzelf uit :pJaa lekker koffie :D ik heb nog caramelsiroop voor in de koffie, jij ook? :D

@red, wel fijn dat je snachts niet meer op wacht hoeft.
    dat van eten naast het bed deed ik ook idd, helpt wel.
    Ja ik zou ook even terug gaan, is wel heel snel kapot he

Pff ik heb zojuist mn 5e broodje voor vandaag al op haha past niks meer bij

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sammie: ja tot eind eugustus heb je voor de operatie toch?
    Dat is nog maar 2 rondes (als deze niet gelukt is)
    In julie krijg je dan de HSG, maar daar heb je 3 maanden effect van.
    Daar kan je er dan maar 1 of 2 van gebruiken.
    Dat bedoelde ik.
    Maar snap wel dat je liever niet wilt wachten hoor.

@Emma: ik drink water en chocomel (verslaafd!) en sapjes.

@Mum: ja kan toch goed je slijmprop zijn?
    Hoe groot dat is weet ik niet, dat verschilt per persoon he.
    Anders stel je even de vraag bij de vk hier op het forum?

Ik kan echt niet tegen de warmte, word er letterlijk ziek van.
    Zit hier dus met alle luifels naar beneden, deuren en ramen wagenwijd open, weinig kleding aan en ventilator op me gericht.
    Zou het liefst een zomerslaap houden of zomers naar Ijsland verkassen.

Hier betaal je voor een appartementje met 1 slaapkamertje al 450 euro ex alles (dus ook ex servicekosten die al snel 80 euro zijn)
    Sja, randstad he!

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

whajajajajawellllllllllllllll
    ik heb er 2 op me buik :O ik zal ff een foto erop zetten whaahh
    echt ergg maar ja ik heb ze al lang dus jammer dan als me buik lelijk word maatk eht ook niet uit of het met of zonder plaatje lelijk is :p

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: ja lekker lust ook wel wat siroop erin

@mecha: je buik hoeft niet lelijk te worden hoor van de zwangerschap. kan me alleen voorstellen dat als het uitrekt de plaatjes minder mooi worden. zijn er genoeg die na de zwangerschap weer een strakke buik hebben hoor..

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja nja ik heb het er allemaal wel voor over hihi ;)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Hoop het ook niet, maar zal wel niet, was niet zo heel veel...
    (niet zo smakelijk misschien) maar t was net of je een keer goed je neus hebt
    gesnoten tijdens een flinke verkoudheid...
    k verlies gelukkig geen bloed of ander vocht...
    Vriendlief moet ook nog maar 2 weekjes werken :D

@ Red: Fijn dat ze zo behulpzaam is, en mooi dat je niet meer op wacht hoeft..

@ Dreamer: Daar had ik nog niet eens aan gedacht dat het de slijmprop kon zijn...
    zal wel eens even googlen :p

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik wil ff zeggen dat ik het ONTZETTEND knap vind van de dames die nog niet zwanger zijn dat ze al onze verhalen aanhoren (lees geklaag over waar we allemaal last van hebben enzo) terwijl we blij mogen zijn dat we zwanger zijn en ja dat daar nou eenmaal kwaaltjes bijhoren moeten we maar voor lief nemen toch, maar jullie horen alles aan en reageren er nog heel lief op ook. kan me voorstellen dat het onzettend frustrerend is dat iedereen zwanger word en jij niet..zelf zou ik het nooit zo lang hebben volgehouden in dit topic als ik niet zwanger was nu...

*bos geeft een groepsknuffel aan alle NIET zwangeren*

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    *sluit zich er bij aan*

P.S. die bedragen wat jullie aan huur betalen, dat is ongeveer onze hypotheek. Zitten er een beetje boven maar krijgen ook weer geld van de belasting terug.
    Nadeel van kopen vind ik die levensverzekering, is ook gewoon bijna 100 euro.
    Maarre ben blij met ons huissie, naja nog blijer als 't ooit opgeknapt is maar dat komt nog wel 's.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Goed gesproken... ik denk er net zo over... kan het alleen niet zo goed verwoorden als dat jij net gedaan hebt...

Deel Deze Pagina