Dan heb ik bejaardendementie zeker Ik vergeet ook altijd alles te vragen of te zeggen. Bedenk het me altijd pas als ik al weg ben ofso. Nou is je relaxdagje toch nog een beetje een stressdagje geworden. Nu maar lekker in de tuin liggen genieten van je mooie box meis! @Bos: schouder alweer beter? Hangen de gordijnen al?
@oma: ja jij kan de ouderdom de schuld geven haha schouder gaat vandaag weer iets beter maar is echt met de dag verschillend. gordijnen nog niks van gehoord. had verwacht dat ze deze week zouden bellen. wacht volgende week nog wel ff af. ga ff mijn hangmat zoeken en opzetten...
ach "mevrouwtje-ik-weet-alles-beter, zelfs-beter-als-de- verloskundige" is ook weer wakker... het ging zo goed... heb haar afgelopen weekend 2x in real life gezien (1x bij ons thuis en 1x op verjaardag) en dan trekt ze der bek niet open (tenminste niet zo betweterig) anders had ik er flink tegenin gegaan om haar duidelijk te maken waar ze mee bezig is... en nu begint het weer... och is helemaal niet erg als je de slijmprop verliest kan helemaal geen kwaad hoor, zegt helemaal niks over wanneer je gaat bevallen... blegh heb niet om haar advies of mening gevraagd heb haar alleen meegedeeld dat ik vanavond niet ga zwemmen (omdat ze daar toevallig over begon)
Belachelijk ja! Hopelijk kun je zaterdag wel gewoon zwemmen en verlies je geen bloed of vocht. heb de verloskundige gebeld maar moest voicemail inspreken. Wacht wel af of ze me terug bellen. Heb trouwens alleen geen telefoonnummer doorgegeven. Hmm... weet nu ook niet of wij geheim bellen.
Shit ja dus, probeer naar m'n eigen mobiel te bellen, staat er onbekend. Shit bah balen.. .schaam schaam... kan ik er weer heen bellen.
Hey meiden, Goed nieuws! Ik ben aangenomen voor stage in het ziekenhuis in Sneek! Ben zo blij! Vind het wel sneu voor mn vriendin dat zij niet is aangenomen. Ze wilden uiteindelijk toch maar 1 stagiair. Ik ga nu ff bijlezen. Jullie hebben flink gekletst!
@ Nen: Van harte gefeliciteerd meid... idd wel balen voor je vriendin... ze gunt het je ook vast van harte en ze waren ook dik tevreden over haar toch? @ Red: hahaha dat zijn de hormonen zou ook een actie voor mij zijn...
@Nen, gefeliciteerd! Arghhh... baal hier! Mag niet naar deze praktijk omdat ik net over de grens van Friesland woon. Ze hebben al een groot gebied dus ik snap het wel. Bah! Nu kan ik naar een andere praktijk maar die hebben 2 verloskundigen waarvan de 1 heel aardig is maar de andere heel afstandelijk. Drachten anders maar 's proberen, maar weet niet tot waar hun gebied loopt.
@nen: van harte joh. vervelend voor je vriendin maar ja jij kan er ook niks aan doen. @red: haha dat schiet niet op he als je geheim belt. hangmat staat ga ff kijken of ik er nog in kom (en eruit natuurlijk haha)
@ Sammie: Wrom dacht je dat het over jou ging? hihi... omdat ik net na jou postte? nee hoor meid.. @ Red: Tja dat is balen meid... jij kent die vk's natuurlijk vanuit je werk... k weet niet of dat nu een voordeel of een nadeel is...
Omdat er een heel stuk tussen staat wat ik toen straks ook vertelde, maar toen ik verder las zag ik al dat het niet over mij ging
@ sammie: het is niet zo dat jij het ook allemaal beter weet in mijn ogen hoor omdat je hetzelfde gezegd hebt kan van haar alleen niks hebben en als zij wat heeft is het opeens wel allemaal alarmerend, maar een ander moet zich niet zo aanstellen volgens haar...
@Mum, goed dat je niet gaat zwemmen.. je kan niet zeker genoeg zijn. Ze is weer bezig dus...kan geen kwaad? hm volgens mij wel hoor haha @Dreamer, wist je dat schildklierdementie ook bestaat? haha word je ook vergeetachtig van. zo oud ben je nou ook weer niet oma @nen, gefeliciteerd! Sneek is hier niet zover vandaan trouwens. Hoe is het verder? @Red, waar zit je in de buurt dan? Bij heerenveen in de buurt? Ik zit tussen drachten en heerenveen. @Bos,hopelijk kom je er nog uit Zo ik heb administratie gedaan, toch nog even buiten gezeten.Even beetje schoongemaakt hier. Mark belde nog, hij is geslaagd voor deze cursus dus hij komt vandaag al thuis ipv morgen. Is al onderweg
@ Emma: Nee idd die prop zit er voor niks volgens haar, het kan idd niet zoveel kwaad als er verder niks gebeurd maar als ik was gaan zwemmen heb je toch wel even kans op infectiegevaar... fijn dat je mannetje geslaagd is en nu al lekker naar huis komt... wat een leuke verrassing...