@juffie, nou dat is zeker niet leuk dan, vervelend meis! Ik hoop heel erg dat die man er snel is! @gaby, wat fijn dat jullie volgende maand gelijk mogen starten, als het niet te druk is natuurlijk, maar daar gaan we gewoon niet van uit natuurlijk! Super voor jullie zeg! @bos lekker een dutje doen in de tuin, heerlijk haha! Niet door de fysio heen slapen hoor, daar moet je wel heen! @kristel, wat leuk een geboorte bord, spannend zeg! Veel plezier bij je haptonomie! @ryanne, oh foto;s in plakken, je brengt me op een idee hihi, dat moet ik ook nog heel veel doen! Mooi werkje voor nu we niet zo veel te doen hebben he! Die keine meid laat op zich wachten bij jou he, laat haar nu maar komen hoor! @red wat leuk dat je een nieuwe auto krijgt, altijd leuk! Nu die oude nog kwijt hihi, 3 autos; is wel erg veel ja! @kim,, veel plezier bij de fotoshoot straks! @sammie, wow wat spannend meis! Een lichte streep is een geod teken hoor, 3 dagen voor je nod toch nog ook! En binnen 5 min is prima hoor! Ik ga heel hard voor ej duimen meis! @dreamer, meis wat een teleurstelling zeg! Dat ze jullie zo lang laten wachten, dat had niemand gedacht! Wat moeten jullie je rot en verdrietig hebben gevoelt! Maar we gaan heel hard voor jullie duimen dat er snel een donor is, en met elkaar aftellen naar maart! Dan is het jullie beurt hoor!
@Bos, 'k heb al een kwarktaart en monchoutaart gemaakt dus die staan in de koelkast. Manlief afgeleverd bij t autobedrijf. Die zal de nieuwe auto meenemen. Ik ben lekker gelijk terug gegaan voel me niks fit. Mn zusje komt tegen 3 uur nog ff meehelpen hier. Nee, onze nieuwe auto is van '98 en t kan pas vanaf 2001 ofzo. @juffie, oeh... das vervelend! Mannen he... zucht! Die van mij trok al een scheef gezicht toen ik zei dat hij nog even bier en wat frisdrinken moest halen. Maarre hij doet ook maar wat hoor. @Sterretje, fijn dat de harde buiken afnemen! Hebben jullie ook last van vliegen? (hier noemen ze 't muggen en die mug-gevallen neefjes) maarre die stomme zwarte dingen. Hier achter zit een boerderij en 'k heb er hier wel weer een stuk of 5 zitten.
@ ster ja hij was super! wat een wondertje zeg!! hij/zij was erg druk en lag in kleermakerszit op me blaas te springen! alles was goed en geen gekke dingen gevonden!we waren zo verliefd naardat scherm aan het kijken @alle zwangeren hebben jullie ook vocht uit je tepel? had gister witte bh aan en zaten gele vlekjes terhoogte van mn tepels, en nu zie ik het weer en alsik knijp komt er vocht uit/ vanmorge weer geshopt bij prenatal, veel gekocht, dekens,laken, molton kinderwagen, bikini,sokjes, spelden,klerenhangertjes dus weer genieg gekocht
@ Knarboor: Heb ik inderdaad ook... Emma geloof ik ook. Zij gebruikt Lilipadz... bij mij is t nog niet zo erg dus heb dat nog niet nodig. Vind ik zelf dan...
@sterretje: nee geen last van van vocht uit mijn tepels (mijn ma kwam langs dus nog niet in de tuin gelegen)
Pfff....volgens mij is m'n eerste overgeef-moment ook in aantocht. voel me zo beroerd! wilde afwassen en zou een banaan eten... niet zo'n succes!
Hey hey, @Nen: Proficiat meid! Wat leuk voor je dat jij de stage mag doen, idd minder voor je vriendin, maar daar kan jij niets aan doen hé. Dus niet mee inzitten hoor. Een SI heb ik ook nog nooit gehad, lijkt me heel vervelend. Maar ik ga niet te hard roepen, want een bo had ik ook nog nooit gehad tot vorige week @Red: Fijn dat je naar die laatste praktijk mag Is toch altijd veel leuker, als je je op je gemak voelt hé. Ik heb ook ontzettend veel last van vliegen, door al die weiden enzo denk ik, als ik mijn raam naar het terras open durf zetten, zitten er meteen 10 meer binnen. Bah. @Emma: Ik vind het tweede kaartje het leukst Leuk jurkje, ja kat kwam blijkbaar ook effe een kijkje nemen @Anais: Je moet die testen van Kruidvat gaan halen (allé, je moet nix he ) Maar daar zitten er twee in voor vijf euro. Die zijn echt gevoelig. Ik heb daar drie dagen voor NOD positief mee getest. Dus je moet echt geen 15 euro gaan uitgeven voor een predictor hoor, daar kan je 6 testen mee kopen. @Sammie: Kan je er geen foto van nemen? Of is het streepje te licht? Aah ik zie het al. Mijn eerste streepje kwam ook pas rond de vijf minuten. Ik heb trouwens, voor we begonnen ook eens twee testjes gekocht, omdat ik een beetje paranoia aan het worden was Beetje te veel bezig met zwanger willen worden, ook al zat ik nog aan de pil. Maar daar kwam bij mij echt nix op, nog geen heel licht streepje, dus ik hoop echt voor je dat het gewoon raak is! @Gaby: Auw, dat kan idd pijn doen aan je portefeuille. Ik hoop dat de kosten nog wat gaan meevallen. Voor diegene die geïnteresseerd zijn, ik was van al mijn vakken geslaagd. Scriptie en stage waren heel goed. Nu in augustus nog een paar taken en dan alleen nog mijn eindstage. Ben echt wel blij. Ik heb ook The Sims 3 op mijn laptop staan Ik heb mijn gezin al aangemaakt, kga me meteen bezighouden met mijn huisje in te richten. Hihi Ben wel eens benieuwd hoe lang ik het volhou. Meestal ben ik dat na een paar dagen/weken al beu. Er is maar één game die ik kan blijven spelen. Jaja ...
Hee ladies, Ik zal ff reageren @ emma, toevallig dat je vraagt of ik ook menstruatiepijn heb. Ik heb net in een ander topic geschreven dat ik dat sinds vanmorgen inderdaad heb! Voelt als een soort spierpijngevoel maar ook alsof je net ongesteld moet gaan worden. Heel gek. Ik werd ook een beetje misselijk/weeig wakker vanmorgen. Als dat uberhaupt al iets te betekenen heeft.. Kan ik me niet voorstellen. Ja de nazorg van defensie is niet echt goed he. Het stimuleert de jongens niet om te praten. Maarja, wat wil je ook. In hun opleiding leren ze 'emoties kun je uitschakelen'. Toen mijn vriend terug kwam uit Irak is het even uit geweest tussen ons (5 jaar geleden inmiddels). HIj had vreselijke nachtmerries en kon totaal niet wennen aan Nederland. @ mecha, fijn dat het al beter gaat tussen jou en de paps Het is goed dat je het rustig aan doet. Dan kun je ook niet zo teleurgesteld worden als het miss toch niet helemaal werkt. @ sam, ooooo wat spannend meid! Een licht streepje! Ik ga superhard voor je duimen Als je hcg nog niet zo hoog is, duurt het wat langer voordat het streepje verschijnt @ gaby, balen he als je auto gerepareerd moet worden. Dat is altijd zo duur! Wij hebben vorig jaar in ongeveer 3 maanden 2000 euro uit moeten geven aan reparaties. Echt alles ging achter elkaar kapot. We hebben nu dus ongeveer een nieuwe auto in een oud jasje haha. Hopelijk is er straks geen wachtlijst voor de ICSI. @ kim, ben benieuwd naar de foto's! @ kristel, wat is een geboortebord? Of stel ik nu een heeeeeel erg domme vraag? @ red, vervelend dat je zo ontzettend misselijk bent meis.. Toevallig, jij zegt tegen gaby over die remleidingen enzo en dat de Kwik fit dingen laat repareren die niet hoeven.. Wij hebben dus vorig jaar compleet nieuwe remmen moeten kopen en waren daarom heel veel geld kwijt. Maar we zijn ook voor iets naar een andere garage geweest en die rekende 100 euro om ons vervolgens te vertellen dat ze niks konden vinden. Ik vertrouw echt al die lui niet meer nu.. Wij hebben ook zo ontzettend last van vliegen. Ik blijf ze ook stug vliegen noemen, want ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat ze vliegen hier 'muggen' noemen en muggen 'neven'. Ik begrijp niet hoe ze daar op komen. Dat is ook echt een eeuwige discussie die ik met mijn vriend kan hebben. Ik begrijp de friese taal soms echt niet @ debby, jammer dat het etentje niet doorgaat terwijl je juist lekkere boodschappen hebt gedaan. @ ster, wat fijn dat je al aan je lichaam merkt dat de rust je goed doet. @ bos, is 1 kindje dragen nog niet genoeg? @ juffie, lullig dat jij zo'n tijd alleen in jullie appartement moest zitten en dat je man toch is gaan werken.. @ hilli, ik hoop dat je geen si krijgt. Ik heb het in januari gekregen na antibiotica voor een keelontsteking. Een bijwerking daarvan was si. En sindsdien heb ik het zowat elke maand. Soms weet ik het zelf tijdig op te lossen, maar nu toch maar ff de ha gebeld. Het is wel supervervelend. Ik voel me er heel vies door Gefeliciteerd met het behalen van al je vakken Hoe lang moet jij je eindstage lopen? Ik begin daar dus ook mee in september en moet 10 maanden. (tot en met juni 2010) @ all, ik heb sinds vanmorgen dus echt een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. Maar gelukkig is de eerste week na mijn ei nu voorbij, dus nu is het aftellen tot testdag!!! Oeef gisteravond kreeg ik ineens een soort aanval van: stel dat ik nu zwanger ben, hoe moet dat met school? Hoe moet dat financieel? Kan ik straks wel gaan werken? etc etc. Echt zo stom!! Ik merk wel dat de hormonsters goed bezig zijn hier.. Ik irriteer me de laatste dagen heel gauw overal aan. Echt een beetje een kort lontje. En aan de andere kant zo emo! Ik hoef maar met mn vingers te knippen en kan wel janken. Ik zag bijv de reclame van de dierenbescherming op tv, hoppa daar gingen ze hoor de waterlanders. Gek!!
@Kim, veel plezier bij de fotoshoot! Ben benieuwd hoe het word. @red, succes met taartjes bakken, lief dat je zus komt helpen. Scheelt toch weer. Alvast veel plezier vanavond! @Debby, heb je geen last van je rug dan met al die zware boodschappen? Jammer dat je vriendin niet meer kan , maar kan gebeuren idd. Bij mij is het ook nog niet zo erg hoor met lekkende borsten,alleen als ik erin knijp haha heb die dingen maar vast voor de zekerheid gehaald haha @Mum, gezellig visite blijven ze ook eten? Loop je nog op hakken? daar kreeg ik ook harde buiken van door het lopen haha. @Juffie, lekker is dat hopelijk hoef je niet lang meer te wachten @Hey sterretje! Gelukkig gaat het beter! Wel lekker dat je weer mag werken @Bos, dan moet ie dat hoofdstukje maar even overdoen Hopelijk heeft ie straks een goed humeur..Harde buiken zijn veel minder, ben het bijna niks doen wel helemaal zat @kristel, wat leuk zon bord heb daar nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. @knarboor, heb ik ook ja als ik erin knijp haha ach ja hoort erbij he. Goed geshopt heb je @Hilli, gefelciteerd dat je geslaagd bent! echt super @all, Ik heb toch nog even kunnen slapen vanmorgen van 9 tot 11. 1 uur was mark al thuis, gezellig samen gegeten, nog even beetje gewinkeld. Hij is nu ook alweer weg, gaat naar vrienden en blijft daar slapen, ze gaan op stap Dus ik heb rustig avondje vanavond.
@hilli fijn dat al je vakken gehaald zijn nu! Nu op naar je eindstage! Hoe lang moet je daar nog over doen? Kun je er klaar mee zijn voordat je uitgerekend bent? @knarboor, fijn dat de echo zo mooi was! Geweldig he! Je bent flink wezen shoppen trouwens, leuk zeg! @emma, gezellig dat mark zo vroeg thuis was zeg, jammer dat je nu helemaal alleen zit, maar wel alle tijd voorjezelf nu dan dus! Saai he, niet veel te doen hebben, maar ja alles voor het goede doel nog steeds he! @red oh jee, hoop dat het meevalt meis, misselijk en overgeven zijn echt de naarste dingen van een zwangesrschap! (vind ik dan hihi)
@nen, heel herkenbaar ja..ze moeten daar constant alert zijn en dan zijn ze vaak toch wel lichtelijk overspannen als ze thuis komen. wanneer ga je testen? ben heeel benieuwd! Logisch dat je je zorgen gaat maken, doet iedereen wel denk ik.. maar komt heus allemaal wel goed hoor Je kan het ook zo duur maken als je wil de hele babyuitzet etc.. Hm niet veel bijzonders gekocht, wat makeup en antistriea crème haha niet zo boeiend dus.
@sterretje, lotgenootje ja is best wel saai.. mn schoonbroer gaat hier sims3 op de pc zetten binnenkort dus kan ik me daar weer even mee vermaken haha. Jij bent ook al bijna 28 weken gewoon, gaat echt snel he
@ emma, ja zo'n uitzending doet zeker wel wat met ze. Ik denk dat ik donderdag ga testen, want ik slaap van donderdag op vrijdag bij mijn ouders. Mijn broertje heeft donderdag zijn diploma-uitreiking en we gaan 's avonds uit eten. Maar ik weet niet of ik wel kan wachten tot zaterdag. De test brandt nu namelijk al in het laatje van het badkamerkastje hahah.
Met spelletjes kun je je wel vermaken ja haha, doe ik ook best wel eens even op de pc hoor, dan heb je toch weer wat te doen Hopelijk krijg je sims3 snel dan! Hier ook weer ff weg!
is ik ook weer ff. Vanmiddag met mn vriendinnetje in de tuin gezeten en net ff met de fiets boodschappen gedaan. Nu ff mails kijken en aan de salade beginnen.