Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Is het lekker weer bij jou Ryanne? Het is hier superheet/benauwd, maar de lucht is zo grauw als wat. Je zou denken dat het herfst is ofzo haha

2. hier is het snikheet (30 graden) en de zon schijnt volop. Onmogelijk om hier in t zonnetje te zitten

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja dat geloof ik graag. Hier mag het zonnetje ook wel ff komen. Dat geeft toch wat meer gezelligheid. Het ziet er hier uit alsof het elk moment gaat regenen..

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat is het hier rustig zeg...

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    yeah de bewolking begint wat weg te trekken! Hopelijk straks nog even een stralende lucht :)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: heb je nog wat gevulde eitjes over? Yammie :p

@ Debby: Balen dat het etentje niet door gaat, naja met Daan en je zus kan het ook
    gezellig worden toch?

@ Sterretje: meid als die rust je goed doet, moet je die gewoon pakken hoor...
    het is misschien even moeilijk om je werk even op een laag pitje te zetten
    maar je hebt er alleen maar profijt van...

@ Bos: Jammer dat het nog niet is uitgepraat... ik ben dan altijd degene die de
    eerste stap zet, kan er echt niet tegen om niet tegen elkaar te praten...
    Enne ja ik mag weer zwemmen morgen :D nog even bedenken waar we dat gaan doen
    k vind het best eng want het zal overal wel superdruk zijn met kinderen
    die zo lekker in je buik kunnen trappen...
    Kon je collega die kleine niet dragen?? is veel te zwaar hoor voor jou, ook
    al ontlast je je pijnlijke schouder...

@ Red: een stuk of 5 vliegen? das nog niks haha gelukkig heeft onze kat
    sávonds energie over en vangt die krengen...
    ik zit wel helemaal onder de muggenbulten :(

@ Knarboor: Ja dat kan hoor.. er waren er hier meer die dat zo vroeg hadden...
    is gewoon een voorbereiding van je borsten, ik heb het nu een week of 3..
    ik gebruik gewoon zoogcompressen van natusan zijn ze geloof ik...
    zaten in de etos doos :p

@ Hilli: van harte meid met het behalen van je examens!!! Toppie... :D

@ Nen: Ik ben heel benieuwd wat deze maand voor jullie brengt, ga heel
    hard duimen dat het gewoon raak is met de clomid nu...

@ Emma: Nope visite blijft niet eten gelukkig want dan kunnen wij ook iets makkelijks eten :p
    heb wel wat toastjes en salades gehaald voor vanavond...
    enne ik op hakken lopen?? nee gelukkig niet :p die heb ik meteen achter in de kast
    gegooid toen ik wist dat ik zwanger was... haha nee hoor maar ik draag bijna nooit hakken, daar krijg
    ik last van mijn voeten en rug van...

@ Ryanne: lekker rustig aan doen :D nemen de harde buiken al wat af, of nemen ze alleen maar toe..
    Hier is het heel even zonnig geweest, dan is het ook echt niet om uit te houden...
    nu ook weer een beetje bewolkt...
    ondanks het warme weer hebben jullie goed gekletst vandaag...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: goed bezig joh dat je alles gehaald hebt.

@nen: tja je zou zeggen dat 1 genoeg is he maar als er nog 1 aan je been hangt loopt ook niet echt lekker. gelukkig was hij niet heel zwaar en kon hij mooi op mijn buik zitten haha

@emma: ja denk dat ik inderdaad dat boekje nog maar een keer moet laten lezen....

@Mumtobe: oh gelukkig dat je weer mag zwemmen. ik ben ook altijd degene die de eerste stap moet nemen met uitpraten en dat was ik gister niet van plan. heb hem vorige keer goed duidelijk gemaakt dat ik het het ergst vind als hij niks zegt, maar hij doet het gewoon weer. ben het zat om steeds degene te zijn die er over moet beginnen
    collega wilde hem wel dragen maar vond ik onzin. ben zwanger niet ziek en was maar 10 minuutjes...

heb wel ff geslapen geloof ik buiten in mijn hangmat. ben altijd zo duf dan weer als je wakker word en vooral als je dan nog weg moet bah.

ga nu maar niet meer liggen want moet over half uur al weer het eten op zetten.

volgens mij heeft die kleine flink liggen trappen vannacht tegen mijn rib ofzo. als ik buk voelt het niet zo prettig zeg maar. heeft het vandaag nog niet gedaan dus hopenlijk was het een eenmalige actie...

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, tnx voor het duimen :) Ik vind het echt ontzettend spannend!

@ bos, dus je hebt een sterke bink in je buik.. Hopelijk doet hij dat dan niet nog een keer, want kan me voorstellen dat het niet zo lekker voelt.

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben der weer..

auto was 250 euro.. dus nog wel te doen..

joey heeft zijn sla al op voor vanavond.. kreeg smsje.. dank je schat de sla was lekker .. haha.. kreeg smsje tegen 3 uur :)

mum: heb er nog wel wat in de koelkast.. tast toe :)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: gelukkig dat het meevalt en dat de sla lekker was. zal hij vanavond wel optijd weer trek hebben als hij hem nu al op heeft haha

11. gaby1986

haha ja heb nu het avond eten aan staan.. dus dat eet die mar gewoon mee hoor :)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Daar heb je gelijk in... maar wel rustig aan doen hoor...
    Ben idd blij dat ik wel mag zwemmen, lekker met dit weer...

@ Gaby: ow haha dat zou die van mij ook doen, s'middags zijn sla al opeten :p
    gelukkig valt het mee met de kosten voor de auto...
    PB je adres even, dan kom ik even je koelkast plunderen :p

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Fijn dat je weer mag zwemmen mum. Kan me voorstellen dat je dat wel lekker vindt met die hete weer

14. gaby1986

mum: whahahhaa volgens mij is het iets te ver rijden voor een paar gevulde eieren :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hebben jullie ook zo weinig trek met de warmte?

16. gaby1986

bos: ik eet wel minder als het zo warm is ja.. heb vandaag alleen nog maar 2 boterhammen op vanmorgen. en verder nog niks..

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, ja ik heb ook totaaaal geen eetlust :S

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ja idd, anders had ik denk ik maar met mijn voetjes in een teiltje gaan zitten...

@ Gaby: tja misschien wel he :p ben gewoon te lui om ze zelf te maken haha...

@ Bos: hier idd ook helemaal geen trek in fatsoenlijk eten, een broodje krijg ik er nog
    in maar aardappels groente en vlees krijg je er bij mij nu niet in...
    heb net om een uur of 4, 2 broodjes op en net 2 bakjes cherrytomaatjes *bloos*
    en straks weer aan de toastjes dus heb ik wel weer genoeg gegeten voor vanavond...

Hahaha echt heerlijk die foute dag van q-music, is volgens mij ook de enige zender die vandaag GEEN nummers van MIchael Jackson draait... volgens mij heeft iedere andere zender zijn hele reportoir al gedraaid vandaag...

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ha meiden

warm he!
    manlief is naar de kapper dus ga nu echt eten want heb vanm ook niet gegeten, eten soep,gevuld stokbrood en vers fruit na! mmm

@bos lekker he ff tukken! maar idd als je wakker word....

@gaby duur he auto's

@ ryanne gaat opschieten meid!

@ all fijne aaf

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: Fijne avond meid...

Deel Deze Pagina