pfff zit ff te kijken voor geboorteborden, wat zijn die krengen duur zeg... zit er haast aan te denken om zelf de zaag en de verfkwasten (weer) uit de schuur te trekken... nu heb ik gisteren bij de xenos al zo'n naar binnengevlogen ooievaar gekocht daar issie maar 19.95 € heb 'm op internet zien staan voor 39.95€ misschien maak ik er dan zelf een klein bordje bij... of een ooievaarsnest is ook leuk toch??
@ sam, wat vervelend dat je je weer zo beroerd voelt.. Je temp ziet er wel veelbelovend uit meid! @ debby, wat een belachelijk gedoe met het ledikantje zeg! Leuk dat jullie Angel krijgen Hopelijk gaat alles goed. Hebben jullie nog gevraagd wat ze nou allemaal had meegemaakt? Je buik is best gegroeid deze week! Erg mooi! @ emma, ik wil wel je buddy zijn, maar weet niet of ik zo'n goede buddy ben haha want ik ben soms ook een tijd niet online. Ik pb je zo mijn nr wel even @ weer, het is hier weer grauw maar echt ook belachelijk heet. Ik hoop dat er straks even een lekker verfrissende bui gaat vallen. @ red, fijn dat je ouders jullie nieuws ook leuk vinden Chinees klinkt goed hah @ sterretje, ik ben benieuwd naar je foto's!
he bah, het KNMI geeft een soort van weeralarm op voor de buien met hagel en onweer die vanavond over het land gaan trekken, blegh wij moeten nog een aardig stukkie rijden naar die verjaardag, daar heb ik het dus niet op hé...
Oh jee zeg, zelfs een weeralarm?! Snap ik wel ja dat je dan liever niet nog de deur uit gaat mum.. Hopelijk blijkt het toch mee te vallen.
Ik hoop ook echt dat het mee gaat vallen... wil gewoon op tijd in mijn eigen bedje liggen vannacht, niet dat we halverwege langs de weg stil moeten gaan staan ofzo...
Hier betrekt het ook lekker en begint al wat harder te waaien. @Sterretje, ja zijn met 6 kids thuis! Maarre heb tijd problemen gehad met m'n ouders, was dus niet zo erg gezellig, maar nu gaat 't goed Zijn ff met z'n 4en wezen touren en ff ijsje gehaald bij de Mac. M'n zwager komt zo ff zand halen en straks maar richting chinees. Begin nu wel beetje moe te worden... was gisteravond ook uurtje of 12. 'k heb flink gegeten vandaag, vanmiddag nog ff 3 broodjes en 't gaat aardig goed zo met de misselijkheid!
@ red: fijn dat je je zo goed voelt vandaag.... @ nen: het zou in het noorden wel meevallen las ik...
@ mum, ik keek net ff op de sites en zie idd dat het noorden het het minste te verduren krijgt. Maar het dreigt hier de hele dag alweer. Af en toe echt een zwarte lucht, maar tot nu toe nog niks gevallen..
@ Nen: ow hier nog niks, wel wat meer bewolking maar daar tussendoor nog steeds blauwe lucht zichtbaar...
@ all, ik zat te denken.. Steeelll dat ik zwanger ben en ik kom daar dus komende week achter. Dan moet ik nog 1 week wachten totdat mijn mannetje weer thuis komt. Ik zit er over te denken om te zeggen dat ik dan wel ongi ben geworden, zodat ik hem niet over de telefoon hoef te laten weten dat hij vader wordt. Maar hoe zou ik hem dan leuk kunnen verrassen als hij thuis komt? Iemand een idee? Misschien kan ik s avonds wel zeggen "wil je iets lekkers?" en dan krijgt hij beschuit met muisjes haha. Maargoed, ideeën zijn dus welkom! En mocht het nu niet raak zijn, dan heb ik vast wat leuke ideeën opgedaan
grrr... mannen... waarom moeten wij vrouwen altijd overal aan denken?? als ik niet overal aan denk dan hebben wij straks kraamvisite die nog geen beschuitje met muisjes krijgt (want dat zou ie vergeten), dan zou er geen geboortebord oid komen, want daar zou ie niet aan denken...
Ik dacht trouwens dat er vanavond een leuke film met robin williams op tv zou komen over dat hij met zijn gezin in een camper op vakantie gaat.. MAar ik kan em nu nergens meer terugvinden..
@ Nen: dat zou wel moeilijk zijn idd, over de telefoon vertellen is misschien niet zo leuk maar zou hij het niet erg vinden als hij teleurgesteld wordt over de telefoon? en als hij dan terug is erachter komt dat je "gelogen" hebt? het is natuurlijk wel een heeele leuke verrassing maar het is ook wel heel wat, wat je voor hem "achter houdt" snap je wat ik bedoel??
@ Nen: Ik heb niks van die film gehoord... een geboortebord zet je in de tuin van een bepaald tekenfilmfiguur oid met de naam erbij, zodat iedereen die voorbij komt ziet dat er een kindje is geboren zoiets bijvoorbeeld: http://www.geboortebord.nl/images/teigetje_01.jpg
Ja snap ik mum, maar ik denk dat hij het niet ziet als een zware leugen. Ik wil gewoon heel graag zijn reactie en emotie kunnen zien en dat niet over de telefoon doen. Ik denk dat hij er door de verrassing niet eens bij stil zou staan dat ik eerder had gezegd dat ik ongi was. Maargoed, ik mag nog nergens vanuit gaan he. Al heb ik een positief voorgevoel
@ Nen: Nee daar heb je gelijk in... en de ene man reageerd weer anders als de ander (gelukkig) ik zou hem dan idd verrassen met een beschuitje of een rompertje oid... sorry k ben op t moment niet echt in een creatieve bui om wat meer te verzinnen hihi...