@ Kim: Ja idd, het was zo'n stel tuig... als ik niet zwanger was geweest, had ik beter in staat geweest mezelf te verdedigen mocht dat nodig zijn geweest... maar veiligheid voor alles voor ons kleintje... @ Bos: idd je bent zo machteloos, ook al had ik er wel wat van kunnen zeggen weet je toch dat ze er thuis gewoon mee verder gaan Rustig aan doen hoor met je schouder... op welke termijn zou het beter moeten \ gaan eigenlijk? en merk je daar al iets van?
@debby: je mag bij mij nog wel wat doen in huis als je zelf al klaar bent haha. zijn van die klusjes die je niet dagelijks doet zoals de koelkast mag nog uitgesopt worden. kast in de logeerkamer, keukenkastjes. de rest hebben vriendlief en ik gister samen gedaan (hij hele huis gezogen en ik gedweild, wc's geboend en gestoft) de was had ik zaterdag al weggewerkt...
@mumtobe; volgens de fysio kan het met ups en downs gaan. dat merk ik ook wel maar ja heb ook niet echt rust gehouden gister. stom van mezelf. kan zoiezo langer duren nu omdat ik geen medicatie mag maar echt een tijdsduur kunnen ze niet zeggen. het is altijd lastig he bij zoiets. tegenwoordig weet je niet hoe mensen gaan reageren als je iets zegt. en eigenlijk moet je je ook niet met de opvoeding van een ander bemoeien al is het soms moeilijk als je ziet dat iemand echt iets doet wat niet goed is
zo maar ff drukkerij bellen of ik boeken kan lenen voor geboortekaartjes anders ga ik weer voor niks....geen zin in want autorijden is ook niet zo prettig nu... vanavond partneravond met de pufclub...ben benieuwd. iemand koffie?
@ Emma: Dat denk ik idd ook steeds dat ik iets eet of drink waar ik niet tegen kan maar zou het nu echt niet meer weten... ik denk dat het pure vermoeidheid is, had ik vroeger namelijk ook dat ik ging spugen als ik vermoeid was... en nu ben ik ook elke keer doodmoe als ik zo beroerd ben... zal donderdag even met de vk overleggen of ik iets kan nemen tegen de vermoeidheid, iets van bepaalde vitaminepilletjes ofzo... Balen zeg dat je Mark 2 weken moet missen... naja veel kletsen hier dan maar... @ Kristel: ik hoop heel hard met je mee dat ze je snel terugbellen en dat je vandaag nog terecht kunt... dan weet je tenminste iets... die onzekerheid is slopend...
@ Bos: ja idd... ik zou me er normaal ook echt niet mee bemoeien... maar dit was allemaal wel zo extreem... jammer dat er van die mensen zijn... Hoop dat er snel verbetering in komt w.b.t. je schouder...
@Kristel, niet jezelf de schuld geven hoor! je doet niks verkeerd toch, het is juist goed dat je je rust neemt. @Bos, naar the proposal. Is wel een leuke film. Zaten we ook nog in de verkeerde zaal haha, dus moesten we snel weer verkassen.Had die vrouw ons de verkeerde kaartje gegeven, kregen wel geld terug hihi Koffie ja lekker haha Lijkt me ook niet fijn nee autorijden met een zere schouder.. @Debby, heb je snel gedaan! Heb je straks lekker tijd om van het zonnetje te genieten, siesta @Mum, ja dat zou ook kunnen ja.. wel heel vervelend lijkt me! Ik heb ook weer iets hoor, morgen komt een vrouw langs voor de kraamzorg.. alleen ik weet niet meer hoe laat haha Had het ergens op een briefje gezet maar die heb ik uiteraard weggegooid oepss. En nu het leuke, mn deurbel doet het niet dus moet ik beneden blijven tot er iemand aankomt hahaha
@ Emma: Stom stom stom haha nee hoor kan toch gebeuren... ik zou gewoon even contact opnemen met het kraamzorgbureau, die kunnen je vast wel vertellen hoe laat je op de planning staat
ben er weer vandoor, moet nog douchen en dan even wat doen hier, kom af en toe hier wel even kijken .
ben ik weer hadden pas vanmiddag tijd dus dat word hem ook niet, ga nu maar morgen om half 9 dan zou ik meteen aan de buurt zijn moet zometeen om 2 uur namelijk werken dus heb toch mijn auto nodig @sammie ik reageer toch niet raar?? alleen is zwangerschapsvergifteging in de 36e week vaak wel heel duidelijke kenmerken en word er geen risico genomen om haar nog rond te laten lopen.. bedoelde er niks verkeerd mee @bos dat is echt balen dat het nog neit over is, idd maar ff rustig doen hoor anders blijf je ermee lopen @emma ja gisteravond nog veel harde buiken en soms wat krampen opeens maar die trekken ook weer weg en verlies geen bloed of vocht dus als het goed is, is dat oke wat vervelend dat mark 2 weken weg is snap heel goed da tje het rot vind bah moet er niet aan denken. waar is hij naar toe kan je niet even bellen naar het bureau van waar ze komen?? dan weet je tenminste iets @kristel stom dat dan opeens zoiets naar voren komt he.. het ligt ook heus niet aan jou meid, hopelijk mag je snel bij de gyn komen en is er niks aan de hand en is ze gewoon een lekker klein meisje die van ons is ook aan de kleine kant hoor. en dat je veel vruchtwater ehbt hoeft niet verkeerd te zijn alleen als je buik al aan de kleine kant is en je dat hebt betekend het dat yentle idd kleiner is.. probeer je neit teveel zorgen te maken meid. komt vast helemaal goed en als ze niet meer goed in je buik groeit is het maar goed dat ze snel komt dan kan ze daarbuiten goed gaan groeien. maar snap dat het niet leuk is je wilt haar natuurlijk meteen bij je hebben. @debby jeetje wat ben jij actief zeg @mum ja snap ik wel, soms ben ik ook wat terughoudender omdat je toch een kleintje in je hebt ik moet eigenlijk nog ff langs het azm om bloed te prikken en mijn urine af te geven vanwege die blaasontsteking mar heb helemaal geen zin om daar nu heen te moeten pfff vind het wel erg laat dat ik trouwens nog bloed moet laten prikken voor suiker en ijzer enzow..
zo drukkerij gebeld. kan zo ff langskomen en boeken halen. ga ff koffie opdrinken, me haar kammen en zo gelijk maar ff op pad. tot zo
goedemorgen Hier gaat het slecht vandaag dus zal er ook niet veel zijn. Zal wel de laptop mee naar bed nemen. @ kristel hoop dat ze je snel bellen meid. En probeer maar zo te denken als er echt ietsheel naars aan de hand was hadden ze je meteen doorgestuurd (weet dat het niet helpt maar toch) Duim voor je dat je snel wat hoort
@ Kim: balen zeg dat ze weer geen tijd hadden... heb je nu een afspraak voor morgenochtend? idd en je hoort tegenwoordig van die akelige verhalen dat er weer een zwangere vrouw in haar buik is geschopt oid... brrr... @ Bos: fijn dat je eindelijk boeken op kunt halen... tot zo blegh voel me net een vaatdoek...
@ Ryanne: Ben je ook beroerd meis? dat is helemaal balen zo met de laatste loodjes... lekker rustig op bed blijven liggen meid...
@ryanne ben je zo beroerd meid? bah en dan met dit weer laat maar weten of je je vanavond beter voelt voor de yoga. ik moet werken tot 6 dus dan kom ik meteen naar huis en als je meegaat dan kom ik je dan wel ophalen. @mum ja morgen om half 9 zou ik meteen de eerste zijn zeiden ze. ik heb trouwesn opeens hele dikke enkels.. mijn moeder zag het gister en ze volede ook al zo raar aan.. zag trouwens dat ik nu op 57,4 zat vanochtend dat is al meer als 10 kilo, ben de laatste 2/3 weken ineens 4 kilo bijgekomen dat is best veel.. maar ja zal wel al dat vocht zijn nu met dat warme weer want zou niet weten waar het anders zou zitten :S buiten mijn buik dan..
@Kristel, dat is schrikken meis! Hopelijk word je snel gebeld! Enne... 't niet jezelf aanrekenen he! @Emma, haha Weet niet of het zin heeft om het kraambureau te bellen aangezien de intakers zelf hun afspraken maken. Waar krijg jij kraamzorg van? @Kim, vervelend dat je vocht vast houdt! @Sammie, voel je je al wat beter? @Bos, die schouder van jou houdt ook niet op he... hopelijk is 't straks wel een stuk beter! @Debby, hier moet alles nog in huis gedaan worden dus kom maar langs wil je de hond ook uitlaten? M'n leidinggevende belde. Ze meldt me ziek t.g.v. zwangerschap. Volgende week even zw.verklaring regelen. Moet maar rustig aandoen en vrijdag even contact met haar opnemen. Volgende week met verloskundige overleggen. Als ik me goed voel mag ik ook paar uurtjes per dag op kantoor komen, beetje knip/plak werk Kijk morgen ff aan en als ik me goed voel, wil ik dat wel doen. Voel 'k me toch nog een beetje nuttig alhoewel, kan me hier thuis ook nog genoeg uitleven maar doe vandaag niks. Misschien ff de afwas en misschien dat ik even bij m'n ouders langs ga. Zal zo maar 's uit bed en proberen wat groente te eten ofzo. Is laatste dagen ook waardeloos.