@ emma: Boodschapjes gedaan, pff moet er niet aan denken hihi... zolang ik stil zit gaat het wel... af en toe ff naar binnen om af te koelen haha lekker tegenstrijdig... @ Bos: Ik had ze nog niet gemaakt, maar vond het met deze tempratuur wel tijd worden... van mij mogen ze snel bevroren zijn hihi... ik ga nog maar een ijsje pakken...
sammie dikke knuffel voor jou meid!!! En had er nog wel zo'n goed gevoel over. Vk heeft net terug gebeld, ze komt zo kijken..
@ Ryanne: Fijn dat ze komt kijken, hoop dat het niks geks is... is het in al die tijd niet afgezakt? of juist alleen maar erger geworden?
@Sam: balen meis Krijg je nu de komende ronde (als het doorzet) een HSG? @Ryanne: hoop dat ze iets kan betekenen voor je en dat het niks ernstigs is meis! Heb je zelf een idee wat het is?
Ik gok dat ze je bloeddruk op gaat meten en als die te hoog is dat je weer een ctg krijgt. Alles wat je opschreef klinkt als een te hoge bloeddruk. Ik hoop echt dat ze je kan helpen meis! Lijkt me niks om je zo rot te voelen.
@Mum, ja ik had niks in huis te snaaien, dus moest wel Gelukkig word het al wat koeler.. @Sammie, wat balen meid dikke knuffel! @Ryanne, hoop dat het meevalt!
hallo meide wat is het heet pfff!!!!!!!!!!!! zo warm geen zin om te koken dus eten salade met fruitsalade als toetje! mmm @ knuf voor sammie @ alle dikbuiken sterkte met deze temp. @all zo vandaag weer vernomen van kennis van ons die 4 jaar in ziekenhuis liepen en beide geen kinderen konden krijgen nu zwanger is !!!! wat een Gods wonder is het toch
@ Emma: ik merk er hier helaas nog niks van dat het koeler wordt... vriendlief is ook nog eens wat later thuis, k had gehoopt nog even lekker af te kunnen koelen in mijn zwembadje...
Urine is niet in orde... Het word naar het laboratorium gestuurd om te kijken wat er nou precies is... (Nierbekkenonsteking?!) Mn moeder zei al dat je nog zo rustig op je stoel zit... tsja omdat ik half 8 naar de VK mag.. Ik wil nu echt een echo van Pulletje, ik maak me enorm veel zorgen.. Kijk als ik iets mankeer okey boeie, maar die kleine... Verder ga ik ook aandringen dat ik naar het ziekenhuis wil voor een verder onderzoek, en liever ook onder begeleiding van de gyn. verder zwanger ben. Vandaag ben ik 16 weken zwanger en ik geef nog steeds gal over.... Echt depressing.. Op mn werk was het wel leuk, de kleuters waren erg lief.. Ik zat een taartje te eten en toen vroegen de kleuters of de baby dat wel lekker vind Tuurlijk vind ie dat lekker zei ik Nu denken ze dat babys taartjes eten in plaats van melk drinken... lol @ Sammie Meid ik vind het echt heel rot voor je... * Dikke knuffel!!!* Ik had deze maand nog wel zo'n goede hoop voor je..
Knarboor: altijd mooi nieuws om te horen! Juffie: jeetje, niet goed dus. Laat je idd maar doorsturen. Hoop dat je maar eenmalig naar de gyn hoeft en daarna weer bij de vk kan. Gyn is veel klinischer, lijkt mij minder leuk.
@ Juffie: Niet zon fijn nieuws dan ik hoop dat je idd voor je gemoedsrust even een echo kunt krijgen en dat ze gaan kijken wat ze voor je kunnen gaan doen...
ff snel.. vk net weg. Alle klachten wijzen idd op hoge bloeddruk dus door naar zh voor ctg/. Bloeddruk zelf was 130/85 dus niet te hoog maar de klachten zijn er vaak voordat de bloeddruk stijgt dus ben benieuwd.
@ Ryanne: Succes meid, ik hoop wat dreamer zegt dat de CTG gewoon goed is en je weer naar huis mag...
@Ryanne, hoop dat alles goed is ! sterkte @Juffie, hoop dat het geen nierbekkenontsteking is! dat is echt naar