@ Emma: Ik heb ze gezien bij de etos, vond ze errug duur maar die zijn dus ook wel handig voor na de bevalling?? zo ga mijn bikini aantrekken en plons vast in het zwembad... het nu al niet echt meer om uit te houden zeg... pfff
@Mum, ja warm he pff Ze zijn 25 euro ja, op zich wel duur . Je kan ze gwoon hergebruiken he. Je hoeft ze alleen maar even af te spoelen met zeep een water Lijkt mij niks om straks met bh aan te moeten slapen. Zwemse!
@ Emma: Okee, ik dacht dat je die ook in je bh moest stoppen... ga toch nog maar een keer kijken dan, want met een bh aan kan ik dus echt niet slapen....
@Mum, ze blijven aan je borst plakken haha Je voelt ze niet zitten ofzo, word ook niet zweterig. Nee ik kan ook echt niet met bh aan slapen , gaat zo irriteren he. Ik ga er maar es vandoor, die vrouw van de kraamzorg is er zo. ben benieuwd!
@ Emma: Succes met t gesprek... ik ben nog even het badje van de hond aan het vullen dan kan die ook lekker afkoelen....
Goed, vrijdag 10 juli worden smiddags de meubels bezorgd Heb er rete veel zin in Dan is ons paleisje echt helemaal af!
@Juffie: Wat goed dat alles in orde is met jullie kleintje. Nu jij nog hé, jij leeft een beetje in een omgekeerde wereld. Meeste vrouwen komen bij, jij valt gewoon kei veel af. @Debby: Ooh, wel schattig dat Angel zich al zo goed bij jullie thuisvoelt @Desiree: Jij hebt blijkbaar ook niet stilgezeten gisteren. Ik zou hier ook eens dringend in gang moeten schieten. kHeb nog een volle mand strijk staan, kmoet de keukenkasjes nog eens schoonmaken, de badkamer, mijn ramen moeten nog gedaan worden, ... maar is het nu weer om iets te doen? Ik ben weer aan het uitstellen hoor. @Kim: Hopelijk kunnen jullie zelf wat vervangen en zo de kosten een beetje de kop in drukken hé. @Sammie: Spijtig dikke knuffel meid @ Kristel: Je zit nu bij de gyn vermoed ik, laat ons hopen dat alles gewoon oké is!! Jeuj, twordt vandaag weer 31 graden hier ... heetjes Morgen gaan we de kinderwagen bestellen. Of kopen. Ik kreeg een tijdje geleden een reclamefolder in de bus van een winkel in Tilburg. De volledige Mura 4 voor 525 euro. Grote opruiming. Dus we gaan wel even een kijkje nemen morgen. kHeb er echt zin in
@mum oh leuk vind het zelf best jammer dat ik niks meer met paardjes doe de laatste paar jaar @juffie lekker als het dan opeens gaat opschieten, wanneer willen jullie erin?? @hilli ook al de mura die is geloof ik wel populair en hoor er ook veel goede dingen over ik ga denk ik ook maar is voor die lillypads kijken misschien helpt het en het helpt ook als je bv geeft tegen borstontstekingen. ik heb eergister mijn enige bikini die ik nog paste weg moeten gooien omdat tie helemaal zwart begon af te geven nu heb ik er dus geen
hier heb k ook nog een volle mand staan die gevouwen moet worden.. maar heb echt geen zin.. heb net al alles opgeruimd en de vaatwasser enzo leeg gemaakt.. vouwen doe ik wel een andere keer.. staat toch boven. dus zit er niet tegenaan te kijken .. dat scheelt. juffie: leuk he.. alles lekker inrichten enzo...
We gaan erin wanneer het bed en het bankstel er staan dat zou deze zaterdag al kunnen zijn Ligt eraan hoe makkelijk de vloer te leggen is.. De rest bouwen we dan rustig af.. Wacht even ik voel een overgeefbui komen.. brb
@ Hilli: ik weet niet wat er allemaal bij zit maar ik heb de mura vorige week in een folder zien staan (idd winkel tilburg) voor 400 nog wat... k zal eens op de site kijken.. @ Kim: Balen dat je geen bikini meer hebt, even online kijken of je iets kan vinden... en tja paardenbloed stroomt waar het niet stromen kan hé ik zou echt niet zonder kunnen hihi... maak me nu al druk over hoelang ik straks na de bevalling niet kan rijden hahaha @ Juffie: Fijn dat het opschiet in jullie huisje... balen dat je weer moet overgeven zeg...
Was ik weer, We moeten hier nog oude meubels weg zien te krijgen en schoonmaken, maar dat zou binnen 2 a 3 dagen klaar moeten zijn. Ik ga weer even een maaltijd maken, het andere was van korte duur..
Van Asten BabySuperstore in Tilburg. De babyspeciaalzaak met alles voor je baby, autostoelen, boxen, buggy's, kinderwagen, wandelwagen, kinderstoelen, babykamer, tienerkamer, stokke, mutsy, mutsaerts, maxi-cosi, chicco, koelstra, tummy tub, xadventur @ Hilli: Zie hierboven de folder... t is wel een bepaalde kleur (golden slice) maar hij is 399 euro...
Ik ben er ook eindelijk weer! Pff... durfde m'n bed niet zo goed ivm met de misselijkheid maar 't gaat nu aardig. Heb 2 mandarijnen en een mok met sinaasappel/banaan yoghurt naar binnen gewerkt. @Juffie, vervelend zeg dat je nog steeds overgeeft! Hier blijft alles wel binnen alhoewel ik 't misselijk zijn kan missen als kiespijn. Vindt 't soms een ramp om te eten omdat ik wel honger heb maar vaak geen trek in dingen. Zal de hond zo eerst maar 's uitlaten, arm beest zit al sinds gisteravond binnen. @Kristel, duim voor je meis dat alles goed is! @Mum, lekker 'n zwembad! @Kim, werkse vanmiddag! Ben benieuwd of ik mijn bikini nog pas. Broekje zal geen probleem zijn maar had niet zoveel extra ruimte in m'n bovenstukje en dat is wel gegroeid Moet vanmiddag maar 's achter een andere bh aan. Deze zit niet lekker meer en begint te knellen. Denk dat ik toch maar zo'n niet charmante meegroeigeval koop.
De wagen die ik wil zit er ook tussen, maja in de folder staat al op is op.. denk je niet dat ze nu dan al op zijn?
@red ik moet er ook nog altijd aan geloven.. zo'n voedingsbeha. zal hem binnekort toch echt moeten gaan aanschaffen maar vind ze zoooo lelijk ik heb net ff lekker een stuk watermeloen naar binnen gewerkt smaakte goed. ga zometeen maar even van te voren langs het ziekenhuis om die urine af te geven en bloed te laten prikken want moet om de hoke werken van het azm.
@juffie ik zou even bellen, is het bij jouw in de buurt? laat je er eentje weg zetten en km je hem deze week ophalen als dat mogelijk is.
zucht...hier NOG steeds geen regeltjes. snap er niets van hoor...de vrijdag avond beetje spotting gehad en sindsdien niets meer. xxx