@ Emma: ja ik sop zo af en toe eens even heb nu het opblaasbare voedingskussen opgeblazen, daar kan ik mooi mijn boekkie opleggen, zit dan heerlijk onder de parasol dus niet in de gevaarlijke zon... dan krijg ik nog wat te voorduren dan.. ik wil flesvoeding gaan geven... @ Babygirly: Ik denk dat je idd het beste nog even kunt afwachten... ben benieuwd... waren jullie gericht aan het klussen voor een kindje? (is geen aanval oid gewoon nieuwsgierigheid )
@ babygirl dan zou je morgen of overmorgen kunnen testen, heb zelf die van de kruidvat gehad 2 voor 5 die zijn erg goed ben nu op de bso een half uur te vroeg dus ga mijn boekje maar eens lezen heb net tijdschrift kinderen gekocht Zag net zo'n super klein baby'tje *smelt* kan nog steeds moeilijk geloven dat wij over een paar weken ook zo'n hummeltje vast hebben
Hee ladies... 'k ben er ook weer. Was m'n bed maar weer in gekropen zo beroerd voelde ik me. Bericht van Essent veranderde daar niks aan, helaas, terwijl we toch ook nog 's 700 euro van vorig jaar terug krijgen als ik de papieren mag geloven. Hihi dan hebben we echt bijna niks betaald. k Moet zo maar 's proberen te eten... grr... heb ondertussen nog wel een appel gehad, die met lange tanden opgekauwd, maar m'n maag heeft honger, alleen ik niet haha Heb knakworstjes opgezet... hihi snap niet hoe ik 't op t idee kom volgens mij gaat 't niet werken maar goed zal zo een poging doen. @Babygirl, je zou een innestelingsbloeding gehad hebben. Anders haal je toch gewoon een test en als ie negatief is doe je 't over een paar dagen weer. @Kim, succes met bloedprikken! @Emma, 'k was ook al van plan die van de Hema te kopen. Vindt die voedingsbh's ook veel te duur wel mooi overigens. Als je duidelijk aangeeft dat je flesvoeding geeft, dan kan een intaker daar niks over zeggen hoor. Maarre als je BV wilt geven hoef je niet standaar kunstvoeding in huis te hebben. Zonodig heeft de VK vaak wel wat bij zich en anders is 't snel gehaald. En vaak is 't niet nodig. Pfff.... 't begint hier ook warm te worden. Hmmm... nog niks in huis gedaan en geen boodschappen. Maar ff zien of 't vandaag nog lukt.
@Mum, ja ze zijn wel op bv gebrand. Je krijgt ook allemaal bv folders etc.. maar die heeft ze dan weer niet voor fv Ik mocht ook geen fopspeen gebruiken en geen flesje, dan kan het zijn dat ie de borst niet meer wil. Maar ja dan kan mark dus ook geen flesje geven.. Heerlijk in het badje! Ik ga zo ook maar es de zon op zoeken eerst even zonnebrand in laten werken nog
'k Zit hier ook over te twijfelen.... maar denk dat ik toch eerst maar 1 van de hema haal. [maat M] Meegroei/voedingsbh bordeaux - BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij
nou hier nog een testje gedaan en was weeeeeraaaaaalllll negatief. DUS ik ga stoppen met zwanger willen worden en een pauze inlassen van een half jaartje a 1 jaartje de pil nemen en daarna gewoon direct beginnen met clomid ipv weer twee jaar te wachten.Mijn gyn.is ermee akkoord dat ze me clomid geeft na die pauze dus zulle wel zien dan hoe en wat. het is jammer maar ik kan cht niet naar ronde 16 gaan ik ben mentaal gewoon kapot aan het gaan,ik snap dat er meer meiden zijn die langer wachten dan mij maar ik moet nu even aan mezelf denken en zien wat ik aankan en niet en nu kan ik het zo even niet mer aan dus pauze dan maar... helaas ach ik ga beginnen werken volgende week en beginnen met huren dus miss is het beter eerst alles op een rijtje te zetten....veel geluk meiden en ik zal nog wel eens komen piepen hier groetjes !!!!!!! xxxx
@Emma, je kunt 't beste met 4 weken beginnen met af en toe een flesje. Als je 't na 6 weken pas doet is de kans groot dat je kleine de fles niet meer wil. Als je 't te vroeg doet heb je kans op tepel-speenverwarring. 't Zelfde geldt voor een speentje.
@Red, misschien gaan de energiepriijzen omhoog, dus kom je nog op hetzelfde bedrag. Balen dat je zo beroerd bent.. probeer toch wat in je maag te houden zodat de misselijkheid niet te erg word. Droge toastjes kon ik altijd wel eten haha. Ja ik was het ook wel met die intaker eens, ik was wel van plan om kv in huis te halen voor de zekerheid haha, maar ja das ook meer voor je eigen gevoel denk ik.
@Red, ok , ja want is wel zo handig als je ook es kan kolven of dat mark een flesje kan geven.. ach jaa weer wat geleerd
ik gaat weer even plonsen... vriendlief was tussen de middag even thuis van zijn werk en heeft ook even in het bad gelegen haha...
Wat betalen jullie maandelijks dan aan gas en energie? wij 139 euro en 'k had niet 't idee dat we heel erg hoog zaten ofzo. worden nu teruggezet naar 100 euro. Maar als ik straks verlof krijg zet ik 't wel weer omhoog, dan is de kleine ook in aantocht. 'k Zit samen met de hond aan de knakworstjes ff afwachten of ik er nog meer naar binnen krijg. Eerste 1,5 zijn binnen
@Anais: balen meis! Wel verstandig om eerst even alles op een rijtje te zetten. @Red: zo das een lekker bedrag! Hoop dat je je snel beter voelt. Iemand al iets gehoord van Ryanne? Net naar het ziekenhuis gebeld. En natuurlijk was het vandaag meneer zn laatste dag, dus kon hem niet meer spreken. Heb nu voor donderdag vanaf half 2 een telefonische afspraak met zn vervanger. Is een vrouw zei ze. Maar ja, zij kan me natuurlijk niet vertellen waarom ze de gegevens naar het AMC hebben gestuurd en niet naar het MCK Maar heb nog wat andere vraagjes en die kan ik wel stellen. Maar weer wachten tot donderdag dus.
@Red, wij zitten op 120 p.m . ben benieuwd wat we moeten betalen of terug krijgen..afrekening komt begin juli. We wonen hier nu een jaar en hebben het bedrag van de vorige bewoners overgenomen, waren ook met zn tweeen.
@ Red: wij betalen ook ongeveer 140 euro... ben ook benieuwd... 3 juli wonen we hier een jaar, is wel een hoop gezeik geweest met aanmelden voor gas en licht dus hoop dat de eindafrekening wel gewoon goed is... @ Dreamer: Balen zeg... t zit allemaal niet mee zeg... nope nog niks van Ryanne gehoord, ben wel heel benieuwd hoe en wat... Kim zou iets laten weten als ze wat van haar zou horen...
Kwam ryanne haar zusje tegen met de hond en ze zouden naar huis komen, ze was nog even langs die kleine van haar vriendin die afgelopen weekend geboren is en nog in de couveuse ligt
@Kristel: Jeej Goed nieuws. Wel een beetje dom van je vk hé, en vooral om het op zo'n manier tegen je te zeggen. kBen echt heel blij voor jullie, kan je toch nog gerust de laatste weekjes in hé. @Emma: Leuk dat alles goed is verlopen tijdens het gesprek. Maar wat als het kindje echt niet van de borst wil drinken? Zo denk ik dan weer hé Oké een doos is snel gehaald, maar wat als je op zondag of 's avonds bevalt? @Mum: Oooh wat ben ik jaloers op jou en je zwembad met je boekje en je parasolletje! Ik wil een mega terras, dan kan ik er wel een zwembadje opzetten. Nu ook wel zo'n plonsbad, maarja, dat is niet zo praktisch hé. Ik kan er wel ingaan zitten en water over me heen scheppen, maar dan ben ik meteen weer droog @Red: Die link van die bh die je hebt gepost is ook mooi ség. Die zou ik ook wel willen kopen. Ziet er ook zo comfortabel uit. @Anais: Wat vervelend ség, maar tis wel slim om alles voor jezelf even op een rijtje te zetten en binnen een half jaar of een jaartje, dat bepaal je zelf, weer terug te proberen. Veel plezier met werken binnenkort en met huren @Dreamer: Dat meen je niet, dat is weer typisch hé. Algoed dat je dan niet voor niets naar z'n vervanger moet bellen. Net even geslapen. Door dat warme weer word je echt zo sloom en suf hé. Nu ga ik effe doorbijten en de was opvouwen en de afwas doen, mss nog effe stofzuigen, maar meer zal er ook niet van komen denk ik
Heeey dames!! Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het nog een beetje vol met dit benauwde weer? Ik heb overdag de gordijnen dicht zodat er niet teveel warmte naar binnen kan komen..En we hebben de ventilator aan Vandaag was de kraamverzorgster voor het laatst Ik zal haar erg missen, want ze was echt heel erg lief voor ons..! Ik ben alweer 8 kilo kwijt Nu de rest nog..moet nog 7 voordat ik op mijn eigen gewicht ben..Maar wil er dn nog wel 10 tot 15 kilo eraf.. Hopen dat de borstvoeding er een beetje bij helpt..hahaa! Fijne dag nog iedereen! Liefs
Super dat Ryanne zo thuis is. Alles beter dan het ziekenhuis toch. @Emma: moet jullie zoontje ter observatie blijven na de bevalling? @Mariss: en bevalt het moeder zijn?