Kim, Erg mooie foto's! Had je trouwens ook geen ondergoed aan? (als ik dat mag vragen) Was het bij een professionele fotograaf of bij iemand aan huis (of thuis)? Was er een speciale reden dat je naakt moest (kwa vorm)? En had je een man of een vrouw? Sorry voor de vragen, maar ik wil als ik straks zwanger ben ook een fotoshout.
@ Red: Hihi gauw de deur weer dicht gedaan @ Kim: Wat een supermooie foto's, echt supergaaf... ik zou het niet durven zo... scheelt ook dat jij de fotograaf kent, maar dan nog zou ik er moeite mee hebben denk ik... @ Sammie: Wil jij ook bedekt naaktfoto's laten maken? brrr ik zou dat echt niet durven hihi...
Ik zou 't wel willen naja in die zin van dat ik het mooi vind, maar ik durf het zelf ook niet en ben in die zin ook niet zo tevreden over mijn lichaam.
Mum, Ja, zou het wel naakt durven, als de vormgeving hierdoor mooier word (zoals ik bij Kim zag op de foto's) zou ik het echt niet erg vinden.
@ Sammie: Knap hoor dat je dat durft... nou zijn wij ook bij zo'n gekke vent geweest als fotograaf, misschien dat ik me bij een vrouwelijke fotograve meer op mijn gemak zou voelen...
het is bij iemand in zijn bedrijf maar heb een jaar of 3 voor hem gewerkt en veel met doeken enzow, dus naakt maar wel bedekt waardoor je dus niks ziet, maar omdat ik dus al vaak half in mijn blootje liep schaam ik me niet voor hem, het was wel even wennen omdat ik er al een tijdje niet was geweest. de fotograaf is een man maar er was nu ook een jongere meid daar die werkt sinds een tijdje bij hem dus die was er ook nog bij. zou het niet durven als er nog meer mensen aanwezig zijn voor de meiden die bloot wel mooi vinden maar eng is met zo'n doek natuurlijk ideaal dan bedek je toch alles zal anders even een foto daarvan erop zetten maar alles wat ik bloot heb gedaan kun je dan met zo'n doek erbij bedenken.
mooie foto's kim! ik denk niet dat ik het zou durven! maar ja iedere zn keuze! vind wel super mooi! ben lekker in de tuin aan het zonne wat is een tankini plakkerig zeg maar ja die volle zon op je buik lijkt me ook geen strak plan.
@knarboor ja dat zal wel plakken, ik hou het nog geen 10 minuten vol in de zon @sammie oh en je vroeg nog of ik ondergoed aanhad nee voor de foto's niet maar zodra hij klaar is met foto's maken dan trek ik een badjas aan dus loop daar niet in mijn blootje rond ik ben benieuwd wat frank ervan gaat vinden, moet nu alleen gaan kiezen welke ik uit wil printen en in een fotolijst wil doen en de rest gaat dus allemaal in zo'n fotoboek.. ik vind die zwart wit wel mooi maar dan zie je dus alleen een buik en verder niet zoveel maar voor aan de muur vind ik dat wel mooi. hmm.. nog ff nadenken hihi
@ Kim: Echt supermooi hoor ik zou het ook wel willen maar omdat de fotograaf je dus wel naakt ziet (ook al heb je die doeken ervoor) durf ik het niet
@mum ja kan ik me goed voorstellen. ik ben echt benieuwd of dat boek zo gaat worden zoals ik hoop ik ga me is even wat te eten pakken heb me toch honger.
Ik begin ook honger te krijgen dus dat is een goed teken. Nu hopen dat het eten ook lukt. M'n moeder belde net, m'n boodschappenlijstje doorgegeven, dus dan brengt zij 't morgen rond 10uur langs. Ze moest met de auto naar de garage en dan is ze toch al aardig in de buurt. 'k Heb alleen 't gevoel dat ik vanalles vergeet maar zal wel meevallen aangezien de kast nog volstaat. @Mum, ik zou 't ook niet durven maar vind 't wel erg mooi!
@ Red: Hier precies hetzelfde gebrek aan zelfvertrouwen denk ik... ben je alle gangen van de supermarkt in je hoofd even nagegaan? dan zal je niks vergeten zijn ga zo nog maar even plonsen, 2e wasje hangt ook al te drogen en de 3e draait...
hier staat het eten op. we eten gebakken krieltjes, braadworst en spinazie met ei ik had eerst bloemkool liggen, frank vind dat lekker maar alleen die guur iihh dus heb het snel weer trg gelegd in de ijskast in de schuur haha
@ Kim: Spinazie met dit warme weer? dat zou ik echt niet wegkrijgen, mijn moeder at het van de week ook.. @ Nen: Haaaiii volgens mij niet echt nieuws... Ryanne heeft een nachtje in het ziekenhuis gelegen omdat ze zich beroerd voelde, is nu wel weer thuis gelukkig, Kristel had van de VK gehoord dat Yentle te klein zou zijn, moest ook naar de Gyn, daar bleek er niks aan de hand te zijn gelukkig... hoe voel jij je? al een testje gewaagd?
@ mum, hoooii Oh jeetje, fijn dat het weer beter gaat Ryanne! En gelukkig is er ook niks met Yentle aan de hand kris! Je zal wel geschrokken zijn.. Ik heb sinds een dag of twee wat last van maagzuur en wordt 's morgens een beetje weeiig/licht misselijk wakker. Af en toe zo'n ongi gevoel dus dat maakt me wel onzeker.. Ik had vanmorgen willen testen, maar was vannacht pas om 1 uur thuis en had nogal veel gedronken (GEEN alcohol natuurlijk ) Maar ik had vanmiddag kv tests gekocht en kon het thuis niet laten er 1 te proberen. Ik kreeg een heeeeel licht roze streepje, maar dat was wel iets later dan de afleestijd. Maar aangezien ik al vaker van die lichte streepjes heb gehad, laat ik mn hoofd daar niet door op hol brengen. Misschien dat ik morgenochtend of anders zaterdagochtend weer probeer. Tenzij ik ongi ben geworden.. Ik kan alleen morgen en vrijdag niet komen melden wat het resultaat is, want ben bij mijn ouders voor de diploma-uitreiking van mijn broertje. Hoe ist met jou mum?
@ Nen: okeej, ben benieuwd... je mag mij wel smsen als je posi test als je dat wil PB ik je mijn nr wel, dan kan je het ff van je afschrijven (ik weet dat je dat heel graag wil als je posi test ) en dan kan ik het hier melden... met mij gaat het allemaal goed hoor... maandag was het niet om uit te houden zo warm, maar maandagavond maar het zwembad opgezet hier en nu is het prima te doen , trek jij het een beetje met de warmte?
@ mum, ja is goed Je mag je nr wel pb-en! Hoef ik jullie ook niet in spanning te houden haha. Maar ik weet nog niet zeker of ik morgen ga testen. Hier is het ook echt belachelijk heet. Ik moet er erg aan wennen. En mn hondje ook. Die ziel heeft het zooo warm! Heeft bailey ook zo'n last van de hitte? Ik zit er over te denken om lars te laten trimmen ofzo, want ik vind dit gewoon zielig. Hij doet niets anders dan hijgen..
@mumtobe: ja ik heb gewoon shirts met print bij de witte was gedaan. als je twijfels eerst ff in een emmer met water zetten maar als je een print op een wit shirt heb hoort hij niet af te geven anders zou het shirt zelf al niet meer wit zijn na 1 keer wassen. @dees: jemig balen dat je zo moet omreizen, hoe lang doe je er nu over dan? @kim: op de een of andere manier kan ik je foto's niet openen. jammer maar probeer het later nog wel een keer @nen: spannend joh ik hoop dat je positief test morgen (als je gaat testen morgen) @babygirl: hoe was je test??????
@ Nen: Ik heb voor Bailey een eigen zwembadje staan waar ze af en toe zelf in af gaat koelen haha.. vind ze geweldig... gewoon zo'n klein kinderbadje ik zal je mijn nr PB-en en je hoeft idd niet te testen hoor, gewoon lekker doen wat jij wil, maar als je toch gaat testen en je wilt het resultaat even kwijt aan iemand heb je mijn nr