Nee ging over bloedwaardes van mn man. En die zijn wel geprikt hoor, alleen kon ze dat niet vinden. Ik vraag het later nog wel een keer aan mn arts bij het MCK. Super dat je weer volop beweging voelt! Denkt dat de kleine ook wat loom wordt door het weer.
Grappig, ik dacht 2 wk terug ook dat het een jongen zou worden, maar het meisjes gevoel begint nu echt te komen. Hihi... Stiekum hoop ik ook wel een beetje op een meisje... hoewel ik dit een beetje voorzichtig zeg, aangezien we een jongen ook helemaal super zouden vinden. Maar een kleine voorkeur dan
@ Dreamer: kl*te zeg dat je niks wijzer bent geworden... @ Emma: Fijn dat jij ook geen sol.plicht hebt is toch een zorg minder... weet jij ook dat je zelf de WAZO uitkering moet aanvragen als je met verlof gaat 6 of 4 weken vantevoren? k zou gewoon 4 pakken als je toch geen sol. plicht hebt ik schrijf ook steeds mijn vragen op voor de vk, maar ik vergeet mijn lijstje, en door mijn bezoek komen er vaak nog meer vragen boven (uiteraard pas als ik buiten sta ) Fijn dat je de kleine weer goed voelt
@ Red: Mijn vriend zou ook graag met een meisje beginnen, hij is er ook van overtuigd dat het een meid gaat worden... ik heb hem wel gezegd dat hij zich er niet teveel om moet vastpinnen zodat het niet tegenvalt mocht het toch een ventje zijn...
ow ja mijn ventje gaat straks na zijn werk even met schoonmoeders een vriezer halen (tafelmodel) die krijg ik van schoonouders voor mijn verjaardag ideaal, dan kan ik nog meer ijsjes opslaan
@Mum, ja die moet je zelf aanvragen ja, maar die hoef ik niet aan te vragen omdat mn uitkering liep t/m 16 juni. Ik was nog niet zolang aan het werk en daarvoor studeerde ik dus had er maar even recht op...Als ik net wat langer had gewerkt dan had ik wel verlof gehad maar ja contract liep af helaas.. Hihi handig om je briefje te vergeten @DReamer, oow ok, want jij bent al zo dol op bloedprikken Denk idd dat het ook wel wat aan het weer ligt.. ik zal het morgen even vragen. @Red, jij wil toch wel weten wat het word met de 20weken echo? @Mum, ik denk ook een meisje
@Emma, klopt. Zoals we er nu over denken, willen we 't wel weten. Heb hondentrimsalon ook maar 's gebeld. Volgende week vrijdag half 3. Geen idee of ik dan kan, afwachten hoe 't met werk loopt, maar goed die hond moet ook z'n haar kwijt en anders regelen we er wel weer wat op.
@ Emma: hihi jij ook een meisje ik heb een poll gemaakt op watverwachtje.nl maar daar staat nu jongetje bovenaan
@ Emma: Ja ik plons af en toe ff zodra ik het weer te warm krijg "duik" ik er weer even in... het bad is flink afgekoeld dus het is erg verfrissend , kan mezelf alleen niet bezighouden in dat ding hihi... op een luchtbed liggen is te warm buik in de zon is niet fijn, op mijn buik liggen ook niet, in het water zitten ben je ook zo op uitgekeken en boekjes heb ik al uit hiih... wanneer vinden ze een onderwater laptop uit?
Batterij van laptop is hier uit dus ga nu toch maar 's de hond uitlaten en ff wasje ophangen... hihi ben niet voor uit te branden.
ff een snelle reactie .. buikgriep :S vrezelijk bah iellg en bah ben niet gaan werken kon niet eens rechtopstaan ik praat en lees wel weer al sik me beter voel kisss
Zo wasje hangt en nieuwe zit erin. Hond is eruit geweest, ijsje gegeten en mn leidinggevende heeft gebeld. Moet haar maandagmorgen vroeg weer ff bellen. Ze gaf mij 't advies er niet aan toe te geven en afleiding te zoeken. Maar vindt dat wel een beetje makkelijker gezegd dan gedaan. Als 't beetje wil wil ik volgende week wel proberen om op kantoor te werken. @Mecha, wat vervelend meis! En helemaal met dit weer! Eerst ff flink uitzieken voor je weer aan't werk gaat! Zag trouwens dat jij dinsdag ook naar de verloskundige gaat, ik ook
@Mum: Ik heb de zwarte gekocht. Mij kennende, ander is die tas meteen vuil Boe!! Ik ben jaloers! Ik wil ook een grote vriezer voor ijsjes @Nen: Ooh meid, spijtig dat je negatief hebt getest, maar ... tis par voorbij als je ongi er is hé! @Dreamer: Nee dat weet ik nog niet. Het probleem is, die hoge kasten van eigenlijk alle kamertjes zijn veel te breed om in onze kamer te zetten. De verwarming staat echt op een heeeeeeele ongelukkige plaats waardoor ik maar een klein stukje heb voor een eventuele hoge kas. Met alleen een commode kom ik niet toe, dan krijg ik niet alles weggetast. Ik heb al eens aan het kijken geweest in de Ikea, en ik denk dat de Hemnes reeks wel een oplossing is. Die hebben een smalle hoge kast en een grote commode met 8 lades. kBen ook niet vies van Ikea, dus We zullen wel zien. Maar ik denk niet dat ik een volledige set uit een babywinkel kan zetten Spijtig genoeg. Bah, dat zie je dan weer, heb je totaal niets aan het gesprek gehad Morgenavond heb ik ook weer echo. Mijn vriend, die is echt zooo ongeduldig naart geslacht Hij gaat morgen aan de gyn vragen of hij mss al wat kan zien kVind het zo schattig als hij er zo mee bezig is. Weet je waar ik tot nu toe nog helemaal geen last van heb gehad? Van mijn hormonen. Ik klop wel effe af Ik kan echt nog steeds evenveel verdragen, ik huil helemaal niet om het minsten, ik ben nog net dezelfde Hilli als ervoor Ik merk er echt niets van. Ben wel blij hoor, ik had altijd schrik dat ik niets meer van mijn vriend zou kunnen verdragen. Maarja, wie weet komt dat nog hé. Liever niet, maar als de natuur dat beslist, tja dan is dat zo hé
@ Hilli: Mij kennende is die tas ook niet lang schoon hoor... maja ik vond zwart met rose toch ook wat riskant voor als we een jongen krijgen (is iets persoonlijks... als ik een andere vrouw met een zoontje en die luiertas zie lopen zou het me waarschijnlijk niet eens opvallen dattie rose is ) Hier ook nog geen last van hormonen (heb ik het idee dan ) vriendlief gilt wel eens van wel... ik ben bang dat de gyn je vriend nog even teleur moet stellen wbt het geslacht...
Een luiertas koop je toch meer voor jezelf dan voor de kleine lijkt mij? Denk dat ik gewoon 1 koop die ik leuk vind. Zo weer een ijsje gegeten... haha, was vanmorgen weer 300 gram lichter dus mag van mezelf wel ijsjes eten. Zoveel eet ik nou ook weer niet op 'n dag. Heb nog beetje fruit klaar gemaakt en vanmorgen al verse jus. Daar kan ik trouwens wel liters van op... dusse als iemand zich aanbiedt om elke dag een liter voor me klaar te zetten Vindt die uit de winkel niet lekker nl. uit zo'n fles of pak.
Ik ben hier wel een beetje anders dan anders maar komt denk ik meer omdat ik me niet fit voel. Kan er ook nog niet van genieten ofzo. Vind ik wel jammer maar m'n hoofd staat bijv ook niet naar t opruimen van de babykamer en shoppen enzo.