@ matta ik teste pas positief na 8 dgn na me NOD! Dus er is veel mogelijk! Een ei...een eitje hoort erbij...JOEPIE! Ik doe een zwangerschaps test als ik tot aan het weekend nog positief test!
goedemorgen (middag?) allemaal.. wat een lekker weer he! hier zijn de bijna weg. Heerlijk verder ga ik vandaag niet zoveel doen want manlief is nog zielig aan het wezen
Dames, lees eens? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Wordt er toch wel zenuwachtig van als ik dit lees
Wie weet...heb je al getest...? @ all: als ik nou vandaag een vette posi ovu test heb he...kan ik dan nog klussen zo als ik thuis ben...of ben ik dan al te laat?
Als je vandaag een vette posi ovutest hebt dan heb je nog 24 tot 48 uur de tijd om goed te klussen haha.. Dus dat zou ik zowiezo ook doen..! Je weet maar nooit he Ik heb maandagavond getest, was negatief met clear blue. Maar ik ga denk ik vrijdagochtend weer testen met sensitest. En als die negatief is dan denk ik er niet meer aan haha
hoi allen ik ben er ook wel, ben nog aan het nalezen enzo beetje druk hier maar ben der ben bijna in mn groene dagen xxx
hopelijk wil mn man vanavond wel klussen, gister en eergister wilde ie niet. wil nu echt wel om de dag of elke dag klussen, wil mn ei niet missen!
Als hij echt niet wil klussen mac, maak je gewoon een deal, Zeg je "ok, jij 3 dagen niet klussen, dan vanaf morgen 3 dagen achter elkaar "
haha best goede deal wil vanavond nog ff een goed gesprek met hem aangaan over het geheel. komt vast goed moet nu koken, moet om half 5 weer werken. en ook hond nog uitlaten. tot zo xxx
nee hoor ik blijf wel meespieken, eten staat nu op, en hond kan ik pas uitlaten als eten klaar is. dus niet alleen xxx
vind het trouwens wel spannend zo allemaal, het spannendst vind ik of mijn cyclus wel "normaal" is, maar das alleen afwachten.
Ja dat is heel spannend he, Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn cyclus gelijk goed was, was er ook nog niet zo mee bezig. Gelukkig was die van mij het wel
Ja ik heb er ook 2 besteld, een gewone en een regenboog maansteen. Hoop ze vandaag of uiterlijk vrijdag binnen te krijgen.. Mag ik ze eigenlijk samen dragen?