Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er ook maar vandoor..

xx

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, vervelend zeg! Dikke knuff!!

@Debby, denk je wel goed om jezelf?!

@Mariss, mooie meid hoor!

@Mum, o bah! hopelijk is 't snel weg!

Ben hier ook best wel moe. ff de afwas gedaan en moet nog wasopvouwen, daar vind ik 't wel weer genoeg voor vandaag.

3. hallo lieverds,

Kom ff zwaaien en zeggen dat alles oke is. Van gisterochtend 8 uur al op dus te moe om mn hele verhaal te vertellen. Maar zal binnenkort weer uitgebreid met jullie komen kletsen.

Thnx all voor alle lieve krabbels en felicitaties.
    Onze meid doet het goed. Slaapt al de hele dag en drinkt goed.

Fijne avond

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: De migraine heeft gelukkig niet doorgezet omdat ik op bed ben gaan
    liggen...

@ Ryanne: Wat fijn om te horen dat met jullie alles goed is :D
    super dat ze al zo lekker slaapt en goed drinkt!

Het is niet druk meer geweest zeg nadat ik ben weggegaan... rustig avondje...

nou ik heb alles behalve een rustig avondje gehad, mijn vriend vond de verjaardag zo gezellig dat hij het weer eenn nodig vond om veel te veel te zuipen (is al ruim een jaar geleden dat het hiervoor zover gekomen was, gelukkig) onderweg naar huis (20 min rijden) 2x moeten stoppen, waren om 1 uur thuis denk ik, heb vriendlief (zo lief vind ik 'm nu ff niet) lijkbleek naar boven gestuurd met een emmer en ben zelf of de bank gaan liggen...
    had ik dat maar andersom gedaan, wat hij ligt nu prinsheerlijk te slapen boven en ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan!! BAH!! k ben nu echt keikapot en gesloopt...

k was express niet boven gaan liggen omdat ik er absoluut niet tegen kan als ik iemand hoor kotsen, dan ga ik zelf namelijk ook... als ik boven was gaan liggen had ik 'm steeds boven de pot horen hangen, nu hoorde ik gelukkig niks maar heb ik dus ook niet geslapen :(

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,
    Ik heb heerlijk geslapen... Daan is nachtvissen dus ik had t bed voor me alleen. Lekker koel. :)

@ Nen: Met Angel gaat t goed. T kleed hebben we er maar uitgegooid want ik denk echt dat daar teveel luchtjes in zaten waardoor ze er steeds op ging plassen.
    Gister nog wat beleefd met haar... Ze ging achter een eend aan het water in zwom vervolgens de hele sloot af achter de eend aan. Maar in het midden van die sloot zit een dam. Toen Angel daar was kon ze niet verder en verzoop zowat. Ik op die dam staan en haar uit het water getrokken waarbij mijn sleutels in het water vallen. Onze enige autosleutel zat er aan, fietssleutel, huissleutel, sleutels van mijn ouders... :( Ik naar huis. Gelukkig was Daan er nog. Hij een schepnet gepakt en een half uur gezocht naar m'n sleutels, toen we de hoop eigenlijk al hadden opgegeven had hij ze gelukkig. :D
    Eind goed, al goed....

@ Ryanne: Heej meid, hoe is jullie eerste nacht vergaan? Hoe bevalt het moederschap?

@ Red: Ja, ik ga echt rustiger aan doen. Maar ik merk wel dat de hond op mij aan komt. :( Ik kan niet zulke grote rondes meer lopen merk ik en dat vind ik zielig voor Angel. Vanmiddag moet Daan toch echt even met haar gaan rennen hoor.

@ All: het ledikantje, nou zeg maar gerust LEDIKANT staat al half in elkaar. Daar gaat Daan vandaag mee verder... als het goed is. De vorige eigenaresse van Angel en haar vriend komen namelijk even langs om te kijken. Ook mijn ouders komen vandaag even, maar volgens mij komen die langs om Daan een beetje te helpen het kamertje af te maken.

Ik ben bezig met schilderijtjes te maken. Elk schilderijtje is een letter. De letters haal ik uit het overgebleven behang. Hoop dat het mooi wordt.

Nu eerst maar eens mijn strijk en vouwwerk weg werken. :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Steph: Wat een kl*te nacht heb jij gehad zeg. Strakjes als hij wakker is eerst maar eens de kamer goed door luchten en dan zelf nog even gaan liggen. Rustig aan doen hoor...

*Debby geeft Steph een dikke knuffel*

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Tjee wat een verhaal zeg met je sleutels... pfff ik zou 'm
    echt helemaal stressen...
    Jij bent ook al zo actief op de vroege morgen... moet er nu echt niet aan denken...
    Ja idd een kl*tenacht... ik ga 'm zometeen echt zijn nest uit rammelen, hij gaat maar buiten
    verder pitten maar ik kruip zo mijn nest in...

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oeh wat zie ik nu, ryanne meis!
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!
    Fijn dat alles goed gaat!

Goedemorgen meiden, hier erg vroeg wakker ook
    Kan echt niet meer slapen helaas
    Dus eerst maar eens alles gaan lezen nu!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Groot gelijk heb je hoor! :)
    Hij kan nu toch overal slapen.

Ik schaamde me een beetje dat ik zo lekker had geslapen juist zonder Daan naast me.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Goedemorgen meis!
    Jij ook alweer 28 weken zwanger. De tijd vliegt....

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: dat heb ik ook altijd :p
    ik vrees dat die vent van mij nog tot 5 uur vanmiddag goed ziek is, dat is namelijk altijd zo als hij teveel gezopen is, dus ik hoop voor hem niet dat hij van plan was om al die tijd in zijn nest te blijven liggen...

hij voelde zich gisteravond ook wel heel schuldig, heb gezegd dat hij zichzelf er het hardst mee heeft, hij smeekte me of ik meekwam naar bed, maar no way, ook dat is part of the deal...
    zonder kus (gebeurd echt nooit) issie toch maar naar bed gegaan...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik zal zo boven eens gaan kijken, heb hem ook de hele nacht niet naar beneden horen komen om te plassen, wat hij normaal toch redelijk vaak moet... ;)

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum oh jee volgende keer hem op de bank laten slapen hoor!

@debby wat goed dat je ledikantje er is zeg, en al bijna in elkaar ook, fijn joh!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Ja inderdaad en dan mag jij nog een week lang aanhoren dat ie zo moe is... Of is dat bij jullie niet het geval? Hoop het niet voor je. ;)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Ja, ben ik ook erg blij mee... nu nog helemaal in elkaar en alles op z'n plaats dan ben ik helemaal gelukkig. :)

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ben ik eindelijk zover dat ik het wel zie zitten om de foto;s van de me buikkie en de kamer in me album te zetten kan ik het snoertje voor de pc niet vinden :(

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Over de vermoeidheid zal ie niet zo gauw klagen denk ik maar meer over hoofdpijn enzo en dattie nooit meer drinkt...
    dat hij voortaan wel bobt enzo... zei hij gisteravond ook, ik dacht bij mezelf heel eerlijk gezegd: Mooi dan voel je je in ieder geval goed beroerd, heel gemeen misschien maar hij doet het zichzelf aan, hij heeft in het afgelopen jaar meerdere malen laten zien dat hij heel goed zijn grenzen kent en tja als hij daar overheen wil gaan dan moet ie daar de consequenties van onder ogen zien...

hij moet nog 1 week werken en dan heeft ie vakantie... zal een zwaar weekje worden, maar heb geen medelijden met hem...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Balen zeg dat je het snoertje niet kan vinden, nu kunnen we nog geen buikfoto's zien :(

Uhmmm wanneer is kristel eigenlijk voor het laatst geweest? ook al ff geleden ofniet?

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby fijn dat alles straks af is he!

@mum ik ben nog ff verder aan het zoeken hoor, hoop dat ik hem zo vind hihi

Ja kristel, hoe zou het met haar zijn
    Heb van gister middag volgens mij nog een berichtje van haar gezien!

SPannend zo met iedereen he!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: hihi doe maar rustig aan hoor meid, je eigen niet druk maken om dat kabeltje, komt het vandaag niet dan komt het morgen wel hoor :D

ow ja Kristel ging weer bbq-en gisteravond toch? waarschijnlijk is ze daarom gisteravond niet meer online geweest, meestal komt ze zicht nog wel even laten zien sávonds...

Deel Deze Pagina