Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: succes meis!
    Ben benieuwd wat de vk gaat zeggen.
    Gok dat je een ritje ctg mag.

@Ryanne: ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe je eerste nachtje is bevallen.

@Debby: als het kamertje nog niet af is neem ik toch aan dat hij wel snapt dat dat prioriteit heeft :(

@Gaby: hoop voor je dat je snel mag starten meis!

@Mum: dat ie zich maar heel ziek mag voelen de rest van de dag ;)
    Snachts een man overdag een man!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: balen van je hoofdpijn meis!
    En waarom staat er een 2e zaadtest in de planning dan?
    Zn zaad was toch goed?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Douche ze :D

@ Dreamer: Goedemorgen meid :D je hebt gelijk hoor...

ik begin honger te krijgen na zo'n lange nacht, ga maar even wat eten... over mijn slaap ben ik nu wel heen, ben alleen zo moe in mijn hoofd... ga vanmiddag nog wel ff proberen een tukkie te doen, en anders slaap ik morgen gewoon een gat in de dag dan is vriendlief weer werken :p

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb Daan gebeld en gevraagd of hij het goed vond als ik aan ze vroeg of ze vanavond konden komen. Het blijft toch lang licht. Daan gelijk weer boos natuurlijk. Zoals zo vaak de laatste dagen.... Ik word er zo verdrietig van. Hij wilt gewoon niet met mij en de kleine bezig zijn lijkt het wel.

Ik heb Kristel maar als excuus gebruikt. Gezegd dat ze ongeveer net zo ver is als mij en dat ze nu naar t ziekenhuis moet met weeen.

Krijg net sms dat ze niet vanavond kunnen maar dat ze anders volgende week komen.

:( :( :(

Voel me soms zo alleen. Ben blij dat ik dan m'n ei bij jullie kwijt kan.

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik vind het echt erg voor jou Debby!
    Hij is nu al een slechte vader!
    En hoop toch dat het niet net als bij Angel gaat ...

@Mum: hoop dat je vanmiddag nog wat kan rusten.
    Is ook niet echt bevorderlijk voor migraine zo slecht slapen.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: even trotseren maar dat Daan dan maar een beetje pissig is, hij moet er nu maar even wat voor doen! dat kamertje moet af hoor...
    ik denk wel dat die mannen het allemaal maar wat moeilijk vinden allemaal en het sentimentele randje ervan niet helemaal begrijpen... die van mij kan ook echt het geduld niet opbrengen om een kwartier met zijn hand op mijn buik te zitten bijvoorbeeld, hij weet niet wat hij nog meer moet voelen zegt ie dan... dat doet me zeer, k wil gewoon samen met hem van ons kleintje genieten, en op dat moment lijkt dan die serie op tv of zijn zak chips die die in zijn handen heeft belangrijker...:( maar dan merk ik wel dat hij er op een andere manier mee bezig is... tja mannen blijven rare wezens af en toe...

ik hoop dat je eruit komt met Daan, enne je hebt Kristel niet als excuus gebruikt, het is gewoon de waarheid... het k'an bij jou ook elk moment gebeuren...

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Ryanne, fijn dat alles goed is.. ben benieuwd naar je verhaal!

@Mum, jeetje heftig avondje..lijkt me ook niks nee als je dat gekots aan moet horen brr
    Ik zou zometeen je bed weer inpikken hoor :p

@Debby, creabea hoor met je schilderijtjes :)
    Je hebt dus geluk gehad met je sleutels haha
    Hoef je je niet voor te schamen hoor, als je zwanger bent slaap je licht meestal en dan word je wakker elke keer als hij zich omdraait ofzo. Ik slaap ook goed hoor nu mark op oefening is haha mis hem wel hoor

@Sammie, irritant zeg die hoofdpijn :(

@Sterretje mooie buik!!

@Kristel, spannend meid! Je krijgt idd vast een ctg. Wprd er alweer emo van :D misschien heb je straks je meisje in je armen!

@Dreamer, goeiemorgen!

@debby, das niet echt leuk meid :( dikke knuffel!!
    Snap dat je je rot voelt, je wil het gewoon af hebben en dat hij dat ook wil..Jullie doen het tenslotte samen toch..
    krijgt ie de zenuwen ofzo? Hij zou echt wat meer verantwoording moeten nemen nu zolangzamerhand

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Nee idd en dan die warmte er nog eens bij... heb nu wel een heel drukkend gevoel in mijn hoofd... naja komt allemaal goed...

k denk dat ik zo de hond naar boven stuur: Ga t baasje maar wakker maken :p hihi zal ie lekker vinden zo'n natte lebber door z'n gezicht...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Goedemorgen meid :D jij wel goed geslapen?

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hier trouwens ook een rare nacht gehad. Had gebbqt bij mn zus,(was heel gezellig :D) ik zou eerst blijven slapen maar toch maar naar huis gegaan. Maar goed ook, want ik ben de hele nacht ziek geweest :( bah
    Maar voel me nu wel weer goed eigenlijk.

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij wilt het allemaal door laten gaan vanmiddag.... hij ziet het echt niet. En toen ik zei dat ik het dan zelf wel af ging maken werd hij kwaad.

Nou hij zoekt het maar uit. Hij vermaakt iedereen maar vanmiddag...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Balen dat je zo ziek bent geweest meid... gelukkig voel je je nu wel weer goed...

@ Debby: en wat zegt ie dan over het kamertje?? dat het wel goed komt?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx meiden...

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

natuurlijk zegt hij dat... dat is zijn stopzinnetje....

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een ...
    Debby, kan je vanmiddag samen met je vader het kamertje afmaken?
    Het is voor jouw gemoedsrust heel belangrijk dat de praktische dingen nu klaar zijn.
    En voor de beeb ook, want je kan zomaar morgen bevallen.

@Emma: jeetje, hoe kan dat nou?
    Iets verkeerds gegeten met de bbq?
    Volgens mij heeft half NL gebbqt, wij hadden ook al een bbq :p

@Mum: ga je nog naar het concours?

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Voor jezelf opkomen hoor debby, jij zou nu lekker moeten uitrusten voor de bevalling! Die stress is helemaal niet goed..
    Hoop dat hij dat ook inziet!

@Dreamer, geen idee.. de rest had nergens last van en we hebben hetzelfde gegeten. heb dat ook nooit eigenlijk, maar het is weer over dus geen griep gelukkig.
    Ja he,was ook echt lekker bbq weer, niet te warm niet te koud.

@Mum, en heeft de hond hem wakker gekregen?:p

ben zo benieuwd hoe het bij kristel gaat..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Wanneer dan wel? als jij straks ligt te puffen dan gaat hij het bedje wel even in elkaar zetten?? wrom kan je die mannen nooit wat aan der verstand peuteren...

@ Dreamer: Hier niet gebbq-d helemaal nog niet dit jaar eigenlijk... nee we gaan niet naar het concours, is ook niet zo'n pretje nu met die volle zon op zo'n open veld...

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat zou kunnen maar dat meisie komt ook mee en die mag ik natuurlijk vermaken...

Angel is al m'n tranen aan t weg likken... hihihihi :) Gekke hond!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Heb 'm nog niet naar boven gestuurd... haha moet eerlijk bekennen dat ik het wel even lekker rustig vind nog...

ga nu eerst wat eten want mijn maag begint te draaien... blegh

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik maar even buiten wandelen... Tot straks!

Deel Deze Pagina