@Kristel, vreemd dat ze geen ctg hebben gemaakt hoor.. Lijkt me toch wel logisch om dat te doen, kijken of het echt weeen zijn. Maar wss dus toch oefenweeen? Die kunnen ook erg pijnlijk zijn idd.. Doe lekker rustig aan en goed in de gaten houden he @Mum, die is nog wel even brak dus.. ik zou hem ook geen koffie brengen hoor, eigen schuld toch. Zo ik ben ook weer fris en fruitig Ik moet zo boven nog opruimen Mn schoonmoeder komt morgen logeren.. zal even op ryanne haar hyves kijken
@Kristel: balen dat het niets betekend meis. Heb vanacht nog een keer extra op mn foon gekeken of je nog niet had gesmst. Hoop dat je wat kan rusten en dat het of afneemt, of doorzet! Dikke knuff! @Mum: ik kan daar ook zooo niet tegen! Ben blij dat mn man niet drinkt. Wat een poppie he die Frédérique!
Ik ben er ook weer! Zijn naar de kerk geweest en heb net stroopwafels zitten eten en lig nu op de bank, beetje moe. Wordt beetje gek van mn maag, heb steeds honger en als ik niet eet word ik beroerd maar heb niet echt ergens zin in. Straks maar soepje maken en stokbroodje. @Mum, lekker zeg, 'k zou 'm uit je bed trappen en een schop onder z'n reet geven en 't m lekker uit laten zoeken. @Debby, wat een .....! 'k Vind het echt belachelijk dat hij zich zo weinig met jou en de kleine bezig houdt! @Sammie, beterschap meis! @Gaby, hopelijk komt je ongi snel en kunnen jullie gelijk geholpen worden! @Sterretje, mooie buik! 'k Zal zo de hyves van Ryanne s checken.
@ Dreamer: Tja hij is gelukkig geen grote zuiplap hoor... hij kent zijn grenzen gelukkig heel goed, meestal drinkt hij gewoon ook niet meer als 5 a 6 pilsjes op zo'n avond maar blijkbaar dacht ie gisteravond dattie die grens wel weer eens kon overschrijden... ik denk dat hij voorlopig ook even genezen is
Dreamer, Omdat die dag 18 zaadonderzoeken waren en ik twijfel of ze niks door elkaar heen heeft gehaald.. Ook omdat ze zei "waar heb je de zaadonderzoek laten doen want de VSM is niet ingevuld en dat doen wij altijd..." Dat heb jij gedaan het zaadonderzoek!
@Sterretje: je hebt een puntbuikje Mooie buik hoor! @Mum: haha ja dat is vaak zo he, dat ze dan voorlopig genezen zijn. Tot ze het vergeten zijn en dan begint het weer opnieuw Rare wezens
kristel, wat een spannend gebeuren! Ik hoop voor je dat de oefenweeen doorzetten in echte weeen. ryanne: gefeliciteerd met je kleine meid! Geniet ervan!!!
@Sam: oh das wel raar dan! Bij ons hebben ze altijd tientallen onderzoeken tegelijk, maar dat is in het ziekenhuis. Ben je nog altijd bang dat het eigenlijk heel slecht/niks is? Ik zou ook zekerheid willen hoor. Wij gaan ook voor een 3e test half september.
ik ben vanmorgen wakker geworden in mijn nieuwe huis! Wauw ik heb hier heerlijk geslapen, erg fijn. Er is een spiertje in mijn kont verrekt erg pijnlijk. Gister was pas om 10 uur savonds de vloer af en om 12 uur precies hadde we het bed hier. Heerlijk ben meteen in slaap gvallen. Merk nu dat ik een slechte dag heb, gister te druk gemaakt. Ik ga nu proberen een uurtje te slapen. Fijne dag meiden. Ohja mn banner klopt niet, de baby is 1 dag ouder
@Mum. pff dat zou je wel denken he als je er zo beroerd van word haha. Die van mij drinkt ook niet, ja af en toe en dan merk ik eigenlijk niks aan hem de volgende dag. pff heb iets te snel gezegd dat het over is, ben nu weer beroerd na mn ontbijt bah
mijn vriend drinkt ook niet meer.. maar straks na de punctie heeft die weer toestemming van mij juffie: lekker he wakker worden in je nieuwe huisje .. moeten jullie nu nog veel doen. sammie: hopelijk hebben ze niks door elkaar gehaald en is alles gewoon goed..
Dreamer, Is bij ons ook in het ziekenhuis, en ze testen alleen de eerst 2 uur van de ochtend. Dus het waren er 18 in 2 uur. En ja ben erg bang dat er weinig/niks zit.
@ Dreamer: vanaf de laatste keer tot nu heeft bijna anderhalf jaar geduurd dus hij kan het wel @ Emma: Balen meid, maar lekker rustig aan doen hoor... hoop dat je gewoon opknapt... ja hoor meneer ligt weer in z'n nest, ik ben net naar boven geweest om mijn dekens naar boven te brengen en mezelf op te frissen (voor zover dat lukt haha) en heb flink met de deuren gesmeten, zal ie niet leuk gevonden hebben, maar ach...
Denk dat mijn hoofdpijn komt door het lijm snuiven . We zijn bezig met het bekleden van de interieur van de auto, en daarvoor gebruiken we spuit lijm...