Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

we moeten wachten op de meubels, komen vrijdag. Nu houtafval opruimen en tienhoven nog helemaal schoonmaken..

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: werken de paracetmol een beetje?

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Weten jullie waar je zo'n poster kunt krijgen waar op alle weken van de zwangerschap staan afgebeeld? Zodat je ziet hoe je kindje er per week uitziet?
    'k Heb ze wel eens in gezinnen zien hangen maar weet niet waar je ze kunt krijgen. M'n moeder had 't er nl. over dat 't misschien wel leuk is voor m'n broertje om te zien. Die had 't er vorige week al steeds over dat ons kindje al 1 cm was!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemiddag dames

@debby: knuffel meid vervelend dat hij zo reageert hopenlijk kunnen jullie het snel bij leggen.

@mumtobe: vervelend he als ze te veel drinken. hier hangt er ook 1 boven de wc maar die geeft zijn kussen de schul waar hij hoofdpijn van krijgt en gaat overgeven. wel toevallig dat het ook altijd de ochtend is nadat hij wat bier op heeft. hoop dat hij snel uit bed komt want ik wil douchen maar kan mezelf niet helemaal afdrogen en krijg honger maar kan mijn stokbrood niet snijden

@oma: hartslag van ons manneke was eerst 200 en daarna 150 toen we in het ziekenhuis waren dus hartslag zegt niks over het geslacht he (of het moet toch een meid worden hihi)

@gaby: hopenlijk word je snel ongi en wat lief van je vriend dat hij dat zei

@kristel: volgens mij wil je te graag je kleine meid al in je armen hebben hoor. probeer afleiding te zoeken. het klinkt alsof je elke keer weer teleurgesteld bent dat jullie samen naar huis gaan. misschien worden de krampen ook minder als je minder stress hebt.

@nen: bah balen van je negatieve test hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

sorry ben de rest weer vergeten ben net zo'n vergiet ga ff foto's van sterretje en ryanne bekijken

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: geen idee waar ze die posters hebben. heb wel een boekje waar het elke week in staat maar geen poster. misschien ff googlen

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ha meid, we kunnen elkaar een handje geven dus *schudt de hand van Bos'
    haar goede hand*
    alleen bij jou is het nog ff erger want jij bent ook nog eens afhankelijk van 'm...
    knuff meis...

@ Red: Ik heb ook geen idee meis, ik heb een kalendertje van babyopkomst.nl hoe ik daaraan kom weet ik eigenlijk niet meer hihi...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Via google kon ik ze zo snel niet vinden. 'k Zal nog wel 's rondneuzen.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: schattig bescheiden buikje

@ryanne: wat een poppetje zeg geniet van haar

ben gedoucht, aangekleed en heb gegeten heb het nu al weer snik heet

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

oeeehhh mn man heeft mn nieuwe wasmachine van miele kapot gemaakt!!!! Kook kook kook van woede...

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Zo ik heb weer even pauze :)
    Heb alles gestreken en de kasten opgeruimd.
    Boven verdieping is schoon, nu alleen nog stofzuigen en dweilen.
    Tot nu toe geen harde buiken :)

@Bos, jij ook al zo een vandaag, nu wel irritant ja aangezien je afhankelijk bent. Nog steeds zo warm he pff dacht dat het koeler zou zijn vandaag.

@Red, ik had zon kalender ergens uit een tijdschrift, weet alleen niet meer welke

@Mum, nog steeds geen beweging in?

@Juffie, hoe krijgt ie dat voor elkaar??

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: nope hij ligt nog steeds op bed, naja met uitzondering van die 5 minuten tussendoor :(

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, pfff hoe houdt ie het vol . Kun je hem niet wakker maken haha

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: wat heeft hij gedaan dan met je wasmachine

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey meiden!!!

kristel....sterkte met je buikpijn!!! Ik heb bijna geen oefenweeen gehad....had alleen heel veel slijmverlies een paardagen van te voren...en mijn gyn heeft inwendigonderzoek gedaan en 2 dagen later ben ik bevallen...wie weet hebben ze wat geholpen met de inwendigonderzoek......

debby...heb het met je te doen hoor....ik hoop voor je dat alles goed komt optijd en dat je dadelijk lekker kan gaan genieten van je zoontje!!!

sterretje wat een mooie buik heb jij.....weet je eigenlijk al wat je krijgt? een zoontje of dochter?

sam.....niet zoveel lijm sneuven das niet goed voor je hoofdpijn P

hier alles goed!!!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Hij ligt mij voorlopig goed daar, hij is even beneden geweest vanmorgen en toen vroeg ie alleen of ie geen kus kreeg? en er kwam nog een keer sorry uit... aan zijn gezicht kon ik wel aflezen hoe het met hem ging, maar aan mij vragen hoe ik me voel na zo'n nacht kwam niet in hem op... dus heb hem verder niet aangekeken en toen moest ie weer kotsen geloof ik, hij is naar de wc gegaan en daarna meteen door naar boven zonder iets te zeggen... tja bekijk het dan maar...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nou as we speak issie weer beneden gekomen, wederom is er nog niks meer uitgekomen als "Sorry" blijkbaar boeit het hem niet...
    hij zit nu buiten...

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Balen dat hij zo doet. :(
    Hopen dat hij snel weer normaal kan doen.
    Mannen zijn soms echt rare wezens..:(

mijn vriend kon vanochtend ook niet uit bed komen..(niet van de drank hoor. gaat bijna elke dag zo)
    Eerst heb ik vriendelijk gevraagd of hij er nu uit kwam..
    "Ja 12 uur kom ik er uit" werd er gezegt..Ik zo "nee je komt er nu maar uit!" Toen was ie boos..
    Ik ben doodleuk gaan stofzuigen op de slaapkamer..en de wasmachine aangezet..(slaapt er gewoon doorheen maar goed)
    Heb die stok van die stofuiger op zijn bil gezet (stofzuiger stond aan) :D
    reageerde hij ook niet op..Wat hij express deed..
    Dus ik heb Chanell mee naar beneden genomen en gezegt tegen Chanell. " Kom we gaan naar beneden want papa is toch zo'n vies lui zwijn" ;)
    5 minuten later was ie beneden..haha..
    Tja dan ben ik maar hard hoor..
    Hij hoeft niet elke dag pas om 12 uur uit bed te gaan vind ik!

@Kristel
    Spannend, hoop zo voor je dat het doorzet..! :D
    Je moet niet bang te zijn hoor..
    Als het zover is krijgt je echt een vette power boost..(tenminste ik wel)
    Komt allemaal goed meid!

Liefs.

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, fijn dat de migraine niet heeft doorgezet. Wel balen dat je zo'n waardeloze nacht hebt gehad. Ik kan er ook absoluut niet tegen als ik iemand hoor kotsen, ga dan zelf ook. Maar hopelijk heeft hij daardoor zijn straf wel gehad!

@ debby, jee zeg wat een stunt met die sleutels! Angel is dus een echte waterrat haha ;) Waarom moest ze nou weg? Wat vervelend dat Daan zo snel boos wordt de laatste tijd. Jij en de kleine gaan nu toch even voor?! Vind het heel naar voor je dat jij je er zo rot door voelt. En eerlijk gezegd begrijp ik Daan zijn houding niet echt..

@ ryanne, fijn dat jullie kleine meid het goed doet :) Ik ben benieuwd naar je verhaal! Het is echt een poppetje hoor!

@ sam, balen van die hoofdpijn! Komt misschien van het weer?

@ kristel, spannend hoor meid! Kan me voorstellen dat je die valse weeën wel een beetje zat wordt zo.. *lees nu dat je naar het ziekenhuis moet, hopelijk is alles goed!* *2, balen dat die voorweeën dus niet zoveel doen nog.. Hopelijk schiet het wel gauw op, want volgens mij heb je het wel gehad*

@ sterretje, mooi buikje hoor!

@ gaby, het is bijna zover hoop ik voor je! :) Echt spannend! Wat een lieve woorden van Joey :)

@ emma, mark is ook bijna klaar met zijn oefening toch? *leest nu dat hij nog 1 weekje moet* Jacob hoeft gelukkig ook nog maar 1 weekje. Hij komt waarschijnlijk vrijdagavond heel laat thuis. Of misschien net begin van de nacht. Maar ben al lang blij dat hij er dan weer is, want mis hem verschrikkelijk.

@ red, vervelend dat je zo'n last hebt van je maag. Is wel irritant als je moet eten om het eten.. Je hebt al bijna de intake! :)

@ juffie, fijn dat je zo lekker hebt geslapen in je nieuwe huis :) Doe maar lekker rustig aan vandaag! Hoe heeft je vent de wasmachine nou kapot gemaakt?? Daar moet je volgens mij wel heel lomp voor doen

@ lynn, hey :) Fijn dat alles goed gaat! Jeetje, de kleine is gewoon al 4 maanden! Wat gaat de tijd snel zeg...

@ mariss, haha wat een stunt dat je de stofzuiger op zijn bil hebt gezet :D:D

@ all, Ik ben vannacht/vanmorgen ongi geworden.. Gelukkig had ik gisteravond voordat ik naar bed ging al een paracetamol genomen waardoor ik niet wakker ben geworden van de buikkrampen. Ik baal wel, moest er ook even een traantje om laten. Had zulke goeie hoop nu ik ook overtijd was. Zal zo eerst mijn banner maar eens wijzigen... Hier in de stad is vandaag Dance Tour. Is altijd wel heel gaaf. Allemaal goeie dj's die gratis optreden op een groot plein. Jammer dat mijn mannetje er niet is, die had dit ook wel leuk gevonden. Bah, ik mis hem zo! Word er gewoon depri van :(

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo meneer dacht voor de 3e keer vandaag ongestoord terug zijn bed in te kruipen, k ben 'm dit keer maar even achterna gelopen en heb hem maar even (niet zo vriendelijk) verteld dat ik hier nu verd*mme weer degene ben die het meeste last heeft van zijn stomme gedoe, ik bedoel dat hij z'n eigen klem zuipt Prima! maar val mij er niet mee lastig!! daar had ik dan wel gelijk in en het spijt hem bla bla bla het zal niet meer voorkomen...
    ow ja en ik had gerust naast hem kunnen komen liggen want hij heeft alleen geslapen Grrrrr!!!
    toen ik uitgejankt en geschreeuwd was zei ik tegen hem dat ik beneden wat ging eten en drinken, dacht ie dat ik het over hem had en zegt ie nou dat zal ik nog maar even niet doen want dat gaat niet goed, dus ik zeg op mijn ik-ben-nog-niet-vriendelijk-toon dan IK het over MEZELF had wbt het eten en drinken... nu had ik niet meer zo tegen hem uit mogen vallen en heb ik dus uiteindelijk nog alles gedaan!! gevolg meneer ligt nog op bed en ik zit op de bank met een bakje tomaatjes en een pakje chocomel :D mijn dag kan niet meer stuk ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, wat dom dat ie niet eens even sorry zegt :(
    heeft ie niet door dat je boos bent ofzo?

@Mariss, haha :D groot gelijk hoor :p

@Nen, ja nog een weekje :) we kunnen samen aftellen haha
    snap dat je hem mist.. drie weken is lang!
    lees net dat je ongie bent geworden :( balen meis , dikke knuffel!
    Nou vol goede moed naar de volgende ronde ;) komt goed hoor

Mn stofzuiger is kapot:x net nu overal zand ligt , heeel irritant.
    Ik hou het voor gezien vandaag, ga vanavond nog wel wat doen..

Deel Deze Pagina