Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat irritant mum. Kan me voorstellen dat je dan ff op ontploffen staat. Jouw hele dag is nu ook verpest..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: hihi jij had je ventje dus zo beneden...

@ Nen: Dikke knuffel van mij, die kan jij ook wel gebruiken zo te lezen!!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, ja tis balen, maargoed op naar de volgende ronde dan maar. Hoop niet dat ik elke keer een dag voor mijn nod zo misselijk ga zijn. Ik dacht dat Mark in de weekenden trouwens gewoon thuis kon komen? Balen dat je stofzuiger kapot is..

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Desiree: Wij hebben het eigenlijk alleen aan mijn ouders, schoonouders en mijn vriend zijn grootouders verteld, ja en een paar goede vrienden. Maar die eerstgenoemden hebben flink hun best gedaan waardoor iedereen het een week later ofzo al wist.

@Ryanne: Dikke proficiat met jullie dochter!! Geniet ervan :) maar dat zal niet moeilijk zijn hé.

@Sterretje: Mooie buik heb je ség :)

@Kristel: Vervelend dat je buikkrampen (nog) niets betekenen. Ik hoop echt voor jullie dat Yentle snel komt.

De echo eergisteren was goed :D Ons kleintje is nu 5,22 cm. Het leek eerst of hij/sliep. Het bewoog niet en het handje was aan het mondje, leek net of het aan het duimen was :) De gyn duwde nogal hard op mijn buik, om mijn darmen enzo opzij te schuiven omdat ons kleintje nog redelijk laag ligt, werd hij/zij plots wakker :D Begon een beetje in het rond te zwaaien en te stampen :D Het leek alsof ons kleintje zich soms afzette tegen de baarmoederwand, zoals je wel eens in het zwembad doet, dan schiet je zo omhoog of naar achteren. Dat deed hij/zij :D Kei grappig, echt zo 'woep', je zag hem/haar dan echt gaan boven wippen :D Schattig.
    kHeb eigenlijk niet zo'n hele mooie echo's meegekregen, wel eentje waar het gezichtje op staat, maar kheb ook een dvd meegenomen waar alles opstaat :)

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, mannen :x ik zou hem lekker negeren..

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, ja dat dacht ik ook... maar dat was dus niet zo helaas :(
    Maar dit is de laatste oefening , nu nog twee weekjes gewoon werken en dan is ie 4 weken vrij :)
    Die van jou krijgt het nog druk he aankomende tijd? hoop dat het mooi uitkomt met je ei

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Balen van je stofzuiger zeg... zal je idd net zien...
    niet zelf een nieuwe gaan halen hoor, die dingen zijn veel te zwaar!!

@ Nen: Hoop idd ook voor je dat je niet steeds zo misselijk bent voor je NOD...
    hoop dat je de eerstvolgende keer gewoon misselijk bent voor een supergoed doel...

@ Hilli: Fijn dat de echo goed was :D het geslacht kon ie nog niet zien dus?

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je mum :)

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Hilli, gelukkig was alles goed :)

@Mum, nee doe ik ook niet, morgen is mn schoonmoeder en mn moeder hier dus die wilen vast wel even helpen .
    Ben je alweer een beetje fit?

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ hilli, fijn dat de echo goed was meid! Lijkt me heel bijzonder om je kleintje zo door je buik te zien 'zwemmen' :D

@ emma, hij moet nadat hij terug is nog 1 weekje werken en dan heeft hij 4 weken vrij. Dus voor de komende ronde zitten we sowieso goed voor mn ei. Gisteren zijn ze naar Salou gegaan met de hele club. Van 13 uur tot 04:00 uur. Ik voel me dan zo onzeker, omdat daar nu allemaal van die dronken meiden lopen enzo. En hij is altijd wel wat losser als hij wat drank op heeft. En ik weet ook wel dat hij niks zal doen, maar het geeft me altijd een kutgevoel. Stom he?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nope nog niet echt fitter nee, al heeft dat janken wel even een beetje opgelucht, helaas zonder resultaat want wilde er eigenlijk mee bereiken dattie z'n nest maar eens uit moet komen en niet zo zielig moet doen!! ik ben veel zieliger...

@ Nen: Klote is dat gevoel h'e je weet dat ze niks doen maar toch heb je z'n rotgevoel... idd wat je zegt omdat daar nu van die dronken meiden lopen en mannen zijn nou eenmaal snel beinvloedbaar door vrienden of zoals bij jouw vriend nu collega's...

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, is helemaal niet stom, ik had dat ook met de uitzendingen. Bang dat ie me zou vergeten ofzo. Maar meid, hij wil een kindje met je , dan zal ie vast niks gaan doen ;)
    Mooi dat jullie komende ronde goed zitten :) hoop het echt voor je!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo ik ga weer even een aflevering van gtst bijkijken... klein bijkomstig voordeeltje van zo'n kutdag, ik ben weer bijgekeken straks :D

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, waarschijnlijk vindt ie zichzelf zielig , die neiging hebben mannen nogal eens als ze 'ziek' zijn ;)
    maar doe maar lekker rustig aan vandaag dan, gelukkig hoef je er niet vroeg uit morgen! Of moet je de paardjes nog doen?

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum en emma, fijn dat jullie het begrijpen. Toen ik gisteren mijn gevoelens aan hem uitte in een sms kreeg ik terug dat hij dat ziet als een blijk van niet vertrouwen en dat hij dat niet leuk vindt. Maar mannen zullen sommige dingen denk ik gewoon nooit begrijpen.

@ mum, wij kijken gtst zo samen, dus we hebben straks 2 weken in te halen :D want vrijdag was de zomercliff toch?

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Hij heeft het wel gevraagd, maar de gyn zei dat de kans dat je het zag klein was, en dat ze zowiezo liever wachten tot de 20 weken echo omdat het dan veel duidelijker is :) Spijtig :D Tja we zullen geduld moeten hebben :D

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, ja mannen denken dan vaak wat rationeler he. Je vertrouwt hem vast wel, maar die situatie is gewoon naar, daarbovenop mis je hem en ook nog net ongie. Snap best dat je je dan zo voelt hoor!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Die hormonen ook altijd he...

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Toen ik vanmorgen de atwt van vrijdag zag, moest ik helemaal ff een traan wegvegen. Lijk wel een wrak haha.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nee hoef de paardjes niet meer te doen gelukkig... kan morgen dus lekker
    blijven liggen...

@ Nen: Hmmm dat zou die van mij idd ook doen als ik 'm zo mijn
    gevoelens zou uitten
    op de een of andere manier snappen ze dat idd niet...
    Was dat afgelopen vrijdag al die cliffhanger?? dan ben ik zo uitgekeken,
    nog anderhalve aflevering...

af en toe gewoon lekker laten stromen die tranen meid...

@ Hilli: Jammer dat ze het nog niet konden zien, willen jullie nog een pretecho laten maken, want hier in nederland kan je dan ook voor alleen een geslachtsbepaling kiezen...

Deel Deze Pagina