@ Gaby: Je hebt een berichtje op je babysite @ Bos: Daar hoef jij je helemaal niet voor te schamen hoor meid, je kan nu toch ook niks met je schouder... komt allemaal wel goed hoor... goed dat jullie gerolen hebben van bedkant, zal wel even wennen zijn maar is zeker beter voor je schouder... slaap lekker meid...
@ Gaby ik ben er vandoor... ik ga mijn bedje zo maar eens opzoeken... hoop niet dat ik aankomende nacht ziek word van de oververmoeidheid.... Slaap lekker allemaal...
ben ik ook weer is hier heel veel last van de blaasontsteking, heb net weer de gyn gebeld maar ze weten over een paar dagen pas meer of ik niet of wel reageer op deze antibiotica. wel iets voor de schimmelinfectie gehad en heb nu het gevoel dat het wat rustiger word daar beneden. wel veel last van harde buiken vanwege de pijn dus dat is minder maar doe erg rustig aan. gister de verjaardag van frank gevierd. dus sliepen pas om 3 uur. nu natuurlijk gebroken ondanks dat ik vanmiddag ff 2 uur mijn ogen dicht heb gedaan @ryanne is je meisje de hele nacht wakker geweest? las namelijk dat ze overdag goed geslapen had.. hopelijk slaapt ze vanacht beter. en gelukkig is het vanavond wat afgekoeld. heb je nog veel last gehad van dat straatfeest vanacht? wij zaten in de tuin dus konden de muziek goed horen @kristel zag dat jij ook weer vals alarm had. vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houdt @mum 36 uur wakker, slapen jij hihi ik maak me trouwens echt heel veel zorgen over mijn broertje. ik weet geen nieuws is goed nieuws maar de neiuwsberichten over de gewonden afgelopen dagen daar was hij allemaal bij. ze zijn onderweg naar een ander kamp en dat duurt normaal 15 uur. toen zijn ze in vuurgevechten terecht gekomen en is er versterking moeten komen en hebben ze ergens moeten overnachten wat nog nooit is voorgekomen. als het goed is zijn ze nu veilig aangekomen op het andere kamp maar hebben nog niks van hem gehoord. ik vind het echt dood eng dat het zo dicht bij komt op het laatst ben er weer vandoor, tot morgen en fijne avond sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb, maar heb wel meegelezen.
@kim Postitief blijven denken meid! (ik weet het, makkelijker gezegt dan gedaan) Hopen dat de blaasontsteking snel weg is.. @gaby Yeaaah hij heeft naar je geluisterd.. Het regent en onweert hier..!! Maar heb het nog wel heel erg warm.. Zweet me rot.. @mum Slaap lekker..! @All Was Chanell net de fles aan het geven..Kotst ze over me heen en over haarzelf..Kwam er met een boog uit Maar ja om 11 uur krijgt ze weer de fles..hopen dat die er wel in blijft..!
mariss: haha kijk.. mooi.. straks is het denk ik wel een stukje koeler dan nu.. all: k ben er vandoor moet morgen om 5.45 opstaan.. moet vroeg beginnen.. blegh.. maar ja.. slaap lekker allemaal en tot morgen
Ja dat hoop ik wel dat het een stuk koeler is.. Zou je me trouwens het wachtwoord van je beebiesite willen pben? ben wel benieuwd Werkze alvast voor morgen! SLaap lekker!
heej allemaal.. even snel een reactie.. hoop dat ik nu wat beter bij kan houden.. maar heb het echt zo ontzettend druk @ryanne: gefeliciteerd meid!! echt leuk ben blij voor je @de rest: reageer een andere keer op de rest want ga nu echt slapen.. het is kwart over 11 en morgen moet ik er om 6 uur uit.. Weltrusten allemaal!!
goedemorgen allemaal heb echt een klote nacht achter de rug.. t was zo heet.. k kon echt niet slapen.. ben ook eerder opgestaan zodat ik even kon douchen.... maar ben nog echt zo moe fijne dag allemaal..
Hello girls, goedemorgen, Hoe gaat het hier? @ Kris: t was vals alarm hea? balen meis.... Nou ja, hopen dat Yentle zich snel laat zien. @ Ryanne: Hey meid, hoe gaat t met je? en met je kleine meid? en met papa? @ All: Gister is alles toch nog goed gekomen. Mijn ouders kwamen om 13.15 ongeveer. Ik was net klaar met strijken. Cor (m'n stiefpa) is toen het bedje verder in elkaar gaan zetten en m'n moeder heeft me nog met wat huishoudelijke dingetjes geholpen. Uurtje later kwam Daan thuis. Hij is Cor gaan helpen met t bedje. M'n moeder heeft hem nog even toegsproken dat het niet voor niets is dat ik het echt af wil hebben. Dat het kan betekenen dat de kleine snel geboren gaat worden enz. Daar schrok Daan wel van. Mijn moeder heeft me toen meegenomen naar de Ikea om nog een smal hoog kastje te halen. Anders had ik alle kleertjes etc niet kwijt gekunt. Toen we terug kwamen stond het bedje in elkaar, plintjes geplaats, het schilderij boven ons eigen bed werd opgehangen en later werd ook nog het kastje in elkaar gezet. De vorige eigenaresse van Angel en haar vriend waren er toen nog steeds niet. Later belden ze op dat het niet meer ging lukken. Car trouble. Ik heb stiekem in m'n knuistjes gelachen. T had zich dus vanzelf weer opgelost. Alleen de lampen en schilderijtjes moeten nu dus nog opgehangen worden en de kastjes kan ik lekker gaan inruimen. Ook heeft Daan gisteravond laat de hond uitgelaten. Dat was ook wel fijn. Eind goed, al goed. @ Gaby: Balen dat je zo slecht geslapen hebt. Kun je je kamer niet koelen door een ventilator op ramen tegen elkaar open zetten?
debby nee dat gaat niet.. anders kan het rolgordijn niet omlaag.. heb hem vanacht wel even open gezet.. maar dan schijnt er zo'n felle lamp van de straat naar binnen fijne dag
@gaby: balen dat je zo slecht geslapen hebt en dan moet je zo vroeg werken.. bahbah @debby: fijn zeg dat dan en cor alles nu hebben afgemaakt.. is toch een fijner gevoel denk ik.. Wat is je babysite ook alweer.. ?? ben benieuwd.. @all: het is toch wel fijner nu om het weer bij te gaan houden.. ik krijg weer mailtjes als iemand gereageerd heeft
Je kunt op m'n naam klikken en dan staat er Bezoek Debby86 webpagina... Of je kijkt op www.babybhargava.beebiesite.nl
zo jij hebt echt een mooie zwangere buik echt schitterend.. ik kan niet wachten tot die van mij ook zo is.. hoop dat die er ook zo mooi uit komt te zien Behang van het kamertje is ook erg leuk @all: ben er nu vandoor.. ga lekker werken doeg allemaal
Goeiemorgen! @Mum, nou gezellig dat ie meteen weer weg ging.. Jij nog goed geslapen vanacht? @Gaby, hier ook onweer en veel regen Ben wel benieuwd naar je site @Bos, gaat gewoon wat sneller met dit weer, beestjes in het hok En je zit met je schouder, hoef je je niet te schamen hoor @Kim, jullie zijn zijn eerste relatie neem ik aan? dan hoor je het direct mocht er wat zijn met je broertje! Alles is gewoon goed met hem hoor Ik snap dat je je zorgen maakt, tis vreselijk die onzekerheid.. Nog even volhouden, komt goed! knuffel Beterschap met je bo! @Debby, wat fijn dat het toch is goed gekomen! Ik hoop dat Daan het nu een beetje inziet dat ie je echt moet gaan helpen! Mooie buik heb je! @all, Ik heb goed geslapen , lag er om 10 uur in en heb tot 7 uur geslapen. Nu eerst even beneden schoonmaken nog en boodschapjes halen. Mn schoonmoeder is er om half 11 al en dan mn moeder wat later. Mn zus met haar dochtertje komen ook nog even Ik heb zo dom gedroomd. Ik droomde dat mark het gras niet meer wou maaien. Toen ik thuis kwam liepen er allemaal konijnen en cavias in het gras , die had ie gekocht zodat die het gras op zouden eten hahah Fijne dag allemaal!! *zwaai*
@ Suus: Thanks *bloos bloos* @ Emma: Lekkere drukke dag dus... let je wel een beetje op jezelf? Ik droom ook de meest vage dingen. Soms bijna hilarisch en soms hele verdrietige dingen. @ All: Was nog even terug naar bed gegaan... Heerlijk geslapen nog. Straks maar weer de strijkplank tevoorschijn toveren want we hebben er gister aardig wat baby wasjes in gehad.
hee meiden, ben ik ook weer ff. zo even m'n leidinggevende bellen, wist niet hoe laat ze aanwezig is dus probeerde 't al vanaf 20 voor 9. Maar ze liep net bij de auto zei iemand die ik uiteindelijk aan de tel. had dus neem aan dat ze om 9 uur begint. Bel ik dan ff. Zit beetje in twijfel, voel me opzich aardig goed maar zie er beetje tegenop om weer een heel gezin te draaien. Stagiaire zou ik sowieso mee moeten, trek 't alleen niet. alleen wordt steeds ff beroerd als ik wat teveel doe. Net na 't douchen ook, moet ik eerst rustig bijkomen enzo. Misschien eerst toch maar op kantoor wat doen en dan vanaf woensdag aan't werk ofzo. Kan ik 1 gezin doen en heb ik daarna vakantie. @Debby, erg mooie buik zeg!! Hier is nog weinig te zien haha. Maar zo mooi als die van jou wordt die van mij vast niet. Hopelijk dringen jullie eindelijk een beetje bij Daan door! Fijn dat t nu mooi opschiet! @Kristel, balen zeg dat 't niet doorzet! naja hopelijk is 't de volgende x wel 't echte werk! En we vinden 't veel te fijn om wat van je te horen hoor, dusse gewoon aangeven als je dingen voelt @Emma, haha mooie droom ja! 'k Ben de laatste tijd ook meer aan't dromen. Gezellig ja dat je moeder en schoonmoeder komen! @Suus, werkse he! @Gaby, 'k wil je wachtwoord ook wel! Hier heeft 't gisteravond en begin van de nacht geregend en beetje gerommeld. 'k Heb ff lekker last van diarree, bleh! Zal ook wel een beetje komen door 't warme weer en sinds ik zwanger ben heb ik ook absoluut geen moeite met naar de wc gaan Normaal ook niet maar moet nu wel een keer of 3 per dag.