Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    :D:D Gefeliciteerd!!
    Als eerste een zoon is altijd leuk!
    Ja lekker he die nesteldrang..??!! Nu moet ik zeggen dat ik nog niet zover ben als jouw maar toch vaak de gedachtes heb dat ik er nu ook al last van heb. Naar mijn idee krijg je dat toch meestal pas in de laatste periode??
    Enne strijkse!!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mamarose: *lees net dat jullie t nog niet weten* ik dacht dat je naam, en de kleur in je onderschrift hints zouden zijn :p

3. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
  4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ rose, dat zijn mijn cycli. Omdat ik pco heb, is het erg onregelmatig. Bij de laatste staat een C omdat ik toen Clomid heb gebruikt. Zo houd ik het voor mezelf een beetje bij :)

5. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @mumtobe: Ooo je dacht dat het stille hints waren, en ik denk jij voelt het gelijk al aan hahaha!
    Nee het is nog een verassing..!! :p

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mama_rose: zie mijn berichtje boven jouw laatste berichtje, ik dacht dat je al wist wat jullie verwachten :D

Thanx :D

Pfff er staat hier iets goed in de fik zo te ruiken echt zo'n openhaard lucht komt er van buiten, heb geen sirenes gehoord dus zal wel meevallen en zie verder ook niks...
    die stank wisseld af met zo'n gierlucht, de boeren verwachten regen denk ik...

mag hier ook wel een keer, na een week of anderhalf nu denk ik...

7. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @nen87: Oke op die manier..! Thnx. En wat is Clomid?

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mamarose: Hier is het nog steeds een verrassing :p en dat blijft het tot het eind.. :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, hmz dat ruikt dus niet zo lekker daar!

@ rose, door clomid krijg ik een eisprong, want die krijg ik vanwege pco niet van mezelf (door een verstoring in de hormoonhuishouding rijpt er nooit een eitje goed en springt er geen eitje kort gezegd). Het ondersteunt dus een beetje mijn hormoonhuishouding.

10. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @mumtobe: Ja ik las het net ja. Hier mogen wij ook wel eens regen krijgen...Nog steeds niks maar het hangt wel steeds in de lucht.. :(

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mamarose: welkom en gefeliciteerd met je tweede zwangerschap

@sammie: kan me voorstellen dat het moeilijk is. er word zoveel gesproken over onze zwangerschap. knuffel

hier is mijn ma net weg. heeft een hoop gedaan voor me.
    was opgevouwen, gestreken, planten gepoot, aardappelen geschild, kip gesneden, broek en rok gemaakt + knoop aangezet en we zijn ff kado voor mijn oma wezen kopen die word volgend weekend 85.

denk dat het zo gaat regenen hier.

@las iemand over een uitgedroogde opa (volgens mij kim he?) sterkte met hem hopenlijk is hij er snel bovenop.

sorry ben de rest al weer vergeten.
    vriendlief heeft vanmiddag functioneringsgesprek dus ben benieuwd. zelfs de baas wilde erbij zijn (normaal zit alleen de chef erbij) hopenlijk is het een goed teken

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mama rose welkom hier meis!
    Wat leuk dat je zwanger bent van de tweede!
    Spannend straks he de echo, zo spannend om te weten wat het word!

13. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @nen87: O jeetje dat is wel erg! Dat lijkt me geen pretje allemaal..En ook nog jong neem ik aan? Heb je dit al lang?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: vervelend he als ze gaan gieren. hier ook altijd. wil je net alles open zetten omdat het gaat regenen en dan meestal wat afkoelt gaan de boeren aan de gang. kun je nog alles dichthouden.

jee ik kan mijn arm weer zover bewegen dat ik (wel aan tafel maar toch) weer met twee handen kan typen. bos is blij :D

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos fijn dat je meoder je zo geod helpt zeg, dat scheelt echt een stuk!
    Hoop dat het gesprek van je vriend goed gaat!
    Toch wel spanennd altijd!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vervelend he dat de leeftijd niet meer bij je gegevens staat. was op het andere forum wel zo.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee dat is niet altijd gemakkelijk, maar dacht dat je het wel ergens kon zien toch?

18. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @Bos: thnx en jij natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap! Een zoon Leuk!!

@ Sterretje08 : Erg bedankt en zeker erg spannend! Jij ook weer zwanger dus Gefeliciteerd natuurlijk, je weet vast al wat het word he.. 20 weken voorbij, of wilde je het niet weten?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: ja heel fijn. ze wilde perse wat doen en mijn zus komt donderdag voor ons koken. ook al zo lief.

hoe is het met jou. minder last van harde buiken nu je niet meer werkt? verveel je je nog niet thuis? je zit nu toch een aardig tijdje thuis voordat je moet bevallen. hebben jullie het kamertje al af

ik heb net gebeld voor mijn gordijnen. die waren klaar alleen hadden ze verkeerde ophangsteunen gekregen dus ze denken dat ze de goede eind van de week binnen krijgen...ben wel erg nieuwschierig hoe het staat namelijk.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Nee niet echt... blegh... maja met de deur dicht gaan zitten is
    ook niks want het is hier nog steeds 26 graden binnen :(

@ Mamarose: waar woon je ergens in Rotterdam? als ik vragen mag :D

@ Bos: Nou idd hoop dat het niks geks is bij je vriend op z'n werk...
    wie weet krijgt ie gewoon een vette bonus, na die cursus :p of een dik betaalde
    hogere functie :D

@ Kim: je opa uitgedroogd? oe das niet zo best (heb ik daar overheen gelezen?)
    Hopelijk knapt ie snel op hoor... met dit weer is het al zo zwaar voor die oudere mensen...

Deel Deze Pagina