Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, fijn dat het beter gaat met je arm meid!

@ rose, ja het is wel balen, want je moet eerst een tijdje bezig zijn voordat je uberhaupt doorverwezen wordt naar een gyn. Uiteindelijk ben ik blij dat we weten wat het is en dat ik zo goed heb gereageerd op de lage dosis clomid. Sommige meiden moeten veel meer hormonen nemen om een eisprong te krijgen. En ik ben ook jong ja, 22 :)

Vertel eens iets meer over jezelf :) Werk, school, partner, hobbies, woonsituatie? :)

Hier begint het ook echt te betrekken!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja idd maja ik trotseer die lucht wel even ipv de warmte :p
    fijn dat je weer kunt typen... enne ik ben ook benieuwd naar het resultaat van het kamertje met de gordijnen...

3. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @mumtobe: Ik woon in Rotterdam prinsenland. Kom je ook uit rdam?
    Groetjes

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos heerlijk toch dat iedereen je zo helpt!

Ja moet nu een hoop tijd doorkomen haha
    Vorige week lekker elke dag wat gepland, en met dat lekkere weer ging het wel snel
    Nu ben ik voor deze week alweer aan het kijken of ik elke wat af kan spreken, dan gaan de dagen wat harder
    Ben eerst aan het aftellen tot de 34ste week want dan heeft manlief gelukkig een week vrij

Kamertje moeten de laatste dingen nog gebeuren, plafond afwerken, plintjes op de vloer, meubeltjes staan al gelukkig, dus ik kan ook met de was gaan beginnen als ik zou willen, maar daar wacht ik nog ff mee
    Straks alleen nog een gordijn of iets uitzoeken, dan zijn we er klaar voor hoor haha

Leuk dat je je gordijnen bijna krijgt, maakt het toch helemaal af dan he!

@mamarose, ja bijd e 20 weken echo hebben we te horen gekrgen dat het een jongetje word, dus ook een zoon!
    Ik ben echt veel te nieuwsgierig hoor bij de echo, kan dan niet wachten met vragen wat het zou worden
    Ben ook blij dat ik het weet nu, ben er helemaal aan gewend nu en was makkelijk voor bepaalde dingen te kopen ook wel hoor!

Wisten jullie het bij de eerste ook al met de echo dat het een jongen was?
    Of was het toen een verassing?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mamarose: ik heb je een priveberichtje gestuurd ;)

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @rose welkom hier en wat leuk dat de 2de onderweg is.

@bos that was me ;) thnx meid
    duim voor je vriend dat het een goed gesprek is

@mum ja is meestal niet zo best maar in het zh kunnen ze hem tenminste helpen he. dat geeft mij al een gerust gevoel. maar idd dit weer en oudere mensen is echt een ramp (en zwangere dan haha)

net de foto van ryanne haar dochter op haar hyves gezien echt een scheetje :D

ik ben ervandoor, frank is spontaan thuis gekomen met een bosje rozen :D schrok me alleen dood toen ik de deur hoorde. mijn hart klopte als een gek.

7. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @nen87: Oke, fijn dat je er gelijk goed op gereageerd heb. Ik hoop dat het nu snel al gaan lukken voor je! En ja ik weet dat het eerst een hele klus is om doorverwezen te worden. Pas na een jaar proberen ofzo..
    Em even kijken iets over mezelf...Ik woon samen in Rdam samen met me zoontje en me vriendlief in een 4 kamer flatje.. Ik betaal me krom dus ik wil erg graag verhuizen. Maar ja de huizen liggen ook weer niet echt voor het oprapen dus ik denk dat ik me babykamertje toch hier zal moeten gaan inrichten..Mijn vriend is van Braziliaanse afkomst en dus zal ik weer een mooi halfbloedje krijgen...Mijn eerste kindje is van een andere man. Helaas werkte de relatie tussen ons helemaal niet meer en was het al over voordat ik bevallen was. Mijn eerste kindje is geboren 8 aug 07 via een keizersnede! Dat was ook allemaal geen pretje...Ik werk niet, ik volgde een opleiding ( sociaal maatschappelijk dienstverlener ) maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het moeilijk kon combineren samen met me zwangerschap, kindje, huishouden.. etc etc :) Dus nu maar eerst uitzwangeren, bevallen en kraamen en dan maar ergens weer opnieuw een poging wagen...:( Ja dat was het zo een beetje dacht ik... en jij...? Jullie....

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: wat lief van frank

hier is de regen los gebarsten en de zon schijnt ook nog steeds

@sterretje: wel lekker he dat het kamertje op schiet. word het helemaal echt nu als het al zo ver is...

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mamarose,

Welkom!

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Nee Chanell heeft niet meer overgegeven gelukkig..

Heb je lekker geslapen vannacht?
    Ik niet..:p Chanell die kwam om de 2 a 3 uur..

@Kristel..
    Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
    Als je thuis wil bevallen danm mag je nu officieel thuis bevallen..:D
    Ik hoop dat de kleine meid zichzelf snel aankondigd!

Liefs

11. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Kim1988: Ja dat is echt zo spannend ik kan nu ook echt niet wachten, bij de eerste wisten we het ook bij 20 weken. Ik was verbaasd dat ik een piemeltje zag want ik was ervan overtuigd dat ik een meisje zou krijgen..! haha Gefeliciteerd dat je een zoon krijgt!!

sammie88: thnx !

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja idd, oudere mensen en zwangere vrouwen haha..
    Wat lief van Frank :D slecht geweten dat je zo schrok? hihi...

Stiekem hoop ik ook op een bosje bloemen oid van vriendlief, hij heeft tenslotte
    heel wat goed te maken :p in het begin kwam hij bij elke meningsverschil met
    een bosje bloemen aanzetten... dat hoeft voor mij ook niet maar nu doettie het
    gewoon al 2 jaar helemaal niet meer :(

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, wat lief zeg!! Je boft maar met zo'n vent :)

@ rose, ik woon samen met mijn vriend in Leeuwarden. Hebben nu ruim 1 jaar een koophuis en daarvoor 2 jaar samengewoond in een flat. De 31e van deze maand zijn we al 6 jaar samen! Sinds vorig jaar willen we graag een kindje. Ik dacht zwanger te zijn door de lange cyclus van pco en de klachten die ik had, maar het bleek dus niet zo te zijn. Toen begon het toch wel te kriebelen bij ons allebei.

@ all, mijn school/plagiaatopdracht is eindelijk klaar haha. Ik ga er dus vandoor. Ff met het hondje lopen en iets eerder van huis, omdat ik nog wat boodschapjes moet halen. Daarna werken van 17 tot 21.. Bleeee geen zin in!! Ik mag ook geen open schoenen aan op mn werk :( En er komen geeneens klanten ofzo! Dus moet elke keer met dit warme weer mijn voeten in sokken en schoenen proppen ..

14. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    mumtobe: Is je vriend vervelend geweest dat je op een bosje bloemen hoopt?? hihi

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen oh dat is vervelend dat je geen opeen schoenen aan mag. wat voor werk doe je ook alweer.. succes op school

@marisss: gelukkig dat ze de rest binnen heeft gehouden

16. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    @all : ik vind het nog wel erg moeilijk te volgen hoor haha het gaat allemaal zo snel.. Is er ergens nog een handigheidje in? Om een beter overzicht te hebben in wat er gepost word?
    Enne nou volgens mij slaat het weer bij mij nu ook om... Begint te donderen..

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ja je hebt wel een bosje verdient. mijne doet het ook minder als in het begin hoor maar komt er nog wel eens mee thuis (vorige week nog)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: dat is balen zeg, zeker met dit weer idd...

ik zou ze nu niet eens aankrijgen haha dikke poten...

@ Mamarose: Jeps hij had zaterdagavond een beetje teveel gezopen waardoor hij ziek was... :p heb je weer een berichtje gestuurd... ik heb allemaal het idee dat ik je ken hahaha

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mamarose: ja gaat snel he.... gewoon je scherm open laten staan op deze pagina en dan steeds op f5 drukken dan doet hij pagina vernieuwen en komen de nieuwe berichten erbij te staan. (vind ik de handigste manier)

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos..
    Ja daar ben ik ook wel heel blij om!
    Hopen dat dit niet meer gebeurt..