@ Kristel: Hé bah wat een stom wijf zeg die VK... natuurlijk gaat het er niet om wie er gelijk heeft... zou je er een melding over kunnen maken? fijn dat alles weer goed was... ik vind ook dat je gelijk hebt wbt het topic... kijk dat je hier mee komt kletsen als je bezig bent om zwanger te worden en dan idd blijft hangen als je eenmaal zwanger bent (want wees eerlijk dan zijn we allemaal benieuwd naar hoe het verder gaat) dan is het een ander verhaal als dat je je hier al zwanger aanmeldt... @ Bos: wat een superleuk kado zeg balen dat je zo onzeker gemaakt wordt zeg... @ Kristel: jij ook olifantenpootjes... balen he... @ Sammie: aaahhhh... doet zeer aan haar oortjes @ Debby: Owww... meid je maakt me nieuwsgierig naar jullie naam Wat jammer dat Angel weer zo gepiept heeft... hoop dat ze idd snel leert...
@ Gaby: Ik snap dat het moeilijk is maar denk dat je je zenuwen onder controle moet proberen te houden idd...
ja moet ik ook doen.. ben al een stuk minder gestrest dan 2 weken terug...maar heb echt continu een zenuwachtig gevoel in mijn buik.. en dat gaat maar niet weg.. ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik ongesteld word..
@gaby: vervelend dat je onbewust misschien je ongi uitsteld. is ook allemaal spannend natuurlijk. hopenlijk breekt het snel door
hey meiden, hier even een uurtje geslapen, heeft me wel weer ff goed gedaan. ben nu gehaktballen aan het maken. las iets over de nieuwe hier op het forum die al zwanger zijn en zich alsnog aanmelden. ja lastige kwestie. van de ene kant heel gezellig maar het is idd al heel moeilijk voor de niet zwangere ondanks dat ze ons met alles steunen en hopelijk ook snel zwanger zijn. maar denk dat je als jong persoon die of zwanger of al een kindje heeft zich als een soort buitenstaander voelt in je omgeving en op dit forum zijn gelof i kalle jonge meiden in dit topic aan het kletsen tenzij er natuurlijk nog een topic is waar het zo gezellig is met jonge meiden. dus van de ene kant kan je het niemand kwalijk nemen dat ze zich hier aanmelden. het is een gezellig clubje en ook iets wat je niet zomaar ergens vind of zomaar tussen komt dnek dat het daarom ook aantrekelijk is voor meiden die al zwanger zijn. je zoekt toch "soortgenoten" om dit alles meet te delen. ik zelf heb er geen problemen mee maar dat is makkelijk spreken als je zwanger bent. ik ga weer eens ff naar de gehaktballen kijken. heb me trouwens wel afgemeld bij de yoga want voel me echt niet goed.
@ Mum & Bos: Dat heb ik gemist denk ik... Toen we namen aan het bespreken waren heb ik de naam wel genoemd. Daarbij zei ik toen dat Daan die naam niet wilde omdat de naam rijmde op die van een soort van ex-vriend van mij.
@ Debby: Als je gaat pb-en... mag ik ook een pbtje @ Kim: Daar heb je ook gelijk in... er zijn idd wel meerdere topics maar die lopen allemaal niet zo storm als dit topic, het is natuurlijk ook wel leuk als je gewoon response krijgt als je ergens reageerd... ik heb er persoonlijk ook geen problemen mee maar ik kan me ook wel goed voorstellen dat het voor degene bij wie het niet wil lukken moeilijk is... Balen dat je je zo beroerd voelt meid...
@ Debby: hmmm... nu kan ik het hele topic door gaan spitten, of een paar weekjes wachten... ik zou het zo namelijk echt niet meer weten... er zijn hier al aardig wat namen voorbij gekomen... maar welke naam bij wie hoort weet ik echt niet meer...
hihihihi We verspreken ons best vaak en ik typ de naam ook heel vaak maar dan kan ik het nog even wijzigen in onze keine man ofzo... hahahaa Gister zei ik het ook tegen m'n moeder, ze had het gelukkig niet helemaal gehoord. Ze weet alleen de eerste letter.
@ Debby: hihi moeilijk hé om het voor je te houden... dat lijkt me voor jullie nog moeilijker omdat jullie het geslacht al weten en het kindje dus al bij de naam noemen... ik zou de namen ook wel van de daken willen schreeuwen, maar aan de andere kant wil ik het ook weer voor ons 2en houden... k zou het in ieder geval niet hier open en bloot in het topic zetten...
Klopt inderdaad. Thuis noemen we hem gewoon al bij naam... Als er dan iemand op visite komt verspreek je je zo. M'n mams denkt nu iets van Leroy... hihihi M'n familie weet het geslacht al dat is al heel wat vind ik... Heb je dat boekje van Kluun gelezen? Hij beschrijft het zo grappig... alsof wanneer je het geslacht en naam verteld hebt aan je ouders bijv. en je belt ze op .... We hebben een zoon en hij heet .... dat ze dan reageren 'Ja, we wisten toch dat hij zo zou gaan heten, laat ons nu maar weer verder slapen' hahahaha Ik weet niet of ik het goed omschrijf, maar ik vond daar dan ook wel weer wat in zitten. Maar ik blijf bij detraditie... We verklappen de naam niet.
bij ons weet ook niemand de naam hoor. heb het alleen hier op het forum verteld verder is het ons geheim