@ Dreamer: Aha zoooo... we zullen het gaan zien hoop dat ik jullie niet veel langer als 7,5 week in spanning hoef te houden
@ Gaby: Ja hoor: (((((((((((((((((Knuffffff!!!!!)))))))))))))))) hmmm... ik heb geen bevestiging gehad van de afspraak van het intakegesprek morgenochtend... k hoop wel dat ze gewoon komt... enne k ga morgen weer gezellig paar uurtjes oppassen op de 2 kleine meiden van een vriendin, nu had ik aan vriendlief gevraagd of ie mee wilde gaan omdat ik ze ook op bed moet leggen en ik dat nu best pittig vind met mijn dikke buikkie... nu heb ik vanmiddag met mijn stomme hoofd afgesproken met de TNT dat ze morgen tussen 16.15 uur en 20.30 uur zijn nieuwe (eigenlijk de mijne maar abbo is voor hem dus hij moet tekenen) telefoon komen brengen... stom stom stom
mum: dank je.. en met andere woorden.. moet je dus alleen oppassen? misschien als de telefoon er is kan die alsnog komen..
hoi allemaal.. Hier ben ik!! ben bij gaby.. Ik las dat er mensen ons verlaten hebben.. ben het er ook wel mee eens hoor.. zat me ook af te vragen waarom steeds die mensen kwamen.. achja word het misschien iets minder druk kan ik het weer bijhouden.. IK MELD ME OOK AAN VOOR DE GROEPSKNUFFEL
tja naja kijk wel ff, t is maar een uurtje of 3 dus das dan ook weer zoiets ze gaan alleen uit eten... k weet nog niet vanaf hoelaat ik moet oppassen maar anders gewoon hopen dat ze voor 5 uur geweest zijn
hihi voel me net Ruud van Big Brother ff lekker knuffelen hihi... k zag net op hyves dat Agneta ook alweer 28 weken is... tjee gaat allemaal hard zeg...
zo het is een komen en gaan hier lees ik ... zal er verder maar weinig over zeggen...misschien heb ik al te veel gezegd. @gaby: ja gaat wel redelijk. het is ff op gang komen 's ochtends omdat alles dan stijf is. dan heb ik het meeste last en 's nachts word ik nog wel eens wakker van de pijn maar overdag heb ik bijna geen pijn...het vervelende is alleen dat ik weinig mag en kan maar ja rust houden is nou eenmaal niet mijn sterktste punt... *bos stuurt ff wat duivels richting cuijk* haha ooit gedacht dat je zo blij zou zijn om ongi te gaan worden?
@gaby: oeh trut!!! @bos: kut van je schouder.. hoop dat je er snel geen last meer van hebt.. kijk dan ook uit gekke meid goed op jou en je kleine passen jij!!
Gaby: 'gelukkig' mag je straks met hormonen werken en hebben de zenuwen geen effect meer op je cyclus! Ik zie wel op tegen eigen cyclus daardoor. Maar ga wel voor fm's en pregnyl vragen, want ovutesten en ei gaan niet helemaal gelijk op. En dan denk al helemaal niet! *stuurt ook wat duivels die kant op* ((((((((grouphug))))))))
Sorry meiden maar ik ga jullie nu ook verlaten *hmm niet zo'n goede zinskeuze gezien de situatie vanavond* maar het is zo... mijn oogjes vallen steeds dicht dus ik ga lekker mijn bedje opzoeken... Tot morgen meiden... slaap lekker allemaal en hou jullie haaks Toedels...