@dreamer.. In de 1e week heb ik borstvoeding gegeven..En dat voelt idd heel erg apart hahaa.. Maar ik kolf het nu iedere keer af en geef hetdan aan Chanell.. Dan weet ik in ieder geval hoeveel ze binnen krijgt.. En ik heb er ook geen geduld voor om borstvoeding te geven.. Afkolven heb ik al geen geduld voor..hihi
@gaby.. Is geen stomme vraag hoor Maar nee ik voelde haar alleen zuigen..Maar mischien dat andere het wel voelen ik weet het niet.
hm even mp in de gaten houden eerst Anders moet ik nog 42 euro betalen door de verzendkosten.. Kan je die niet ergens voor dat geld in een winkel kopen.. vind ik veel makkelijker
@ Suus: je kan even bij de kijkshop kijken, daar verkopen ze die dingen... bij de prenatal heb ik ze nog nooit gezien btw.
daar is die duurder kan ik beter die via internet bestellen hoef ik ook niet helemaal naar de stad hebben geen kijkshop in cuijk
Ik heb ze dus ook nog nooit bij de prenatal gezien. Maar je kan ze in de winkel voor 50 euro kopen. Dus 2e hands voor 42 euro zou ik niet doen! Kijkshop heeft ze idd, wehkamp enzo ook. @Mum: hoe staat het met je canvas project? @Bos: heb jij nou al je schilderij gevonden?
@ Dreamer: haha dat project ligt nog steeds onder in de kast... ga ik misschien morgen wel eens mee beginnen
@ Dreamer: Ja idd... ik denk dat ik er morgen eens aan begin (als ik mijn bed uit kan komen, en niet steeds met mijn telefoon zit te klooien )
ja ik ga er even overnadenken vind het wel leuk .. maar is ook 7.50 verzendkosten ik denk er even over na.. even kijken wat we nog allemaal moeten betalen ook voor de trouwerij enzo.. Anders maar hopen dat er iets op marktplaats komt.. wil wel graag zo'n ding.. maar moeten nog zoveel geld uitgeven
@Dreamer, dat snapte ik wel hoor @Mum, heb jeje telefoon nu al? ben zonet 2 uren bezig geweest met mn berichtje haha Mn schoonmoeder is nu weer weg.. Gister waren mn schoonmoeder, mn moeder, mn zus met haar dochtertje hier. Mn moeder heeft op mn nichtje gepast hier en wij zijn even wezen winkelen. Heel gezellig Mn moeder ging na het eten weer weg. Savonds film gekeken met mn schoonmoeder en vanmorgen zijn we naar de ikea geweest. waren om half 4 pas weer thuis haha. Ze heeft me met alles geholpen , echt heel lief. Ze vroeg zelfs of ze mn ramen moest wassen haha Mis mark nu wel zolangzamerhand.. nog 3 nachtjes
Is er eigenlijk een grens aan militairen dat ze weg mogen terwijl hun partner zwanger is? Zeg maar tot 35 weken ofso? Of is dat er niet? Nog wat gekocht tijdens het shoppen? @Suus: verzendkosten heb je altijd als je hem besteld ergens. Dus dan moet je toch de stad in als je dat niet wilt hebben! Je kan ook zelf een oproepje plaatsen hier op het forum voor een angelsound in de buurt. Genoeg kuikens op het forum, dus misschien wel 1 die zn angelsound wil verkopen?
@ Mariss: De Samsung Star @ Emma: Jeps, zondag besteld en vandaag in huis snel hé gelukkig had je wat afleiding gister en vandaag dus... nog even en dan is Mark weer thuis...
wil hier iemand hem niet verkopen Ik vind mezelf echt erg.. ben frikandellen aan het bakken. Leuk he.. een nieuwe telefoon.. vind ik ook altijd leuk zal wel fijn zijn als hij er wel is.. wel zwaar nu alles zelf te moeten.. hoe lang is hij weg geweest
@Dreamer, eh ja teveel rok, een joggingsbroek (wel lekker voor straks) en een shirtje. En bij de ieka ook vèèl te veel haha. Ik weet eigenlijk niet wat de grens is.. ik weet wel dat hij hierna niet meer weg gaat. Nog twee weekjes werken en dan vakantie 4 weken. Wanneer heb jij vakantie? Gaan jullie nog weg eigenlijk? @Mum, dat is idd snel! Bevalt ie goed? jup nog eventjes, nen en ik tellen samen af haha
hey meiden, het lost seizoen 3 zit erop.. balen want frank is morgen vrij dus we hadden lekker door kunnen kijken als ik vandaag lost 4 al had gehad maar die komt morgen pas binnen (hopelijk) @suus ik heb hier nog een angelsound die ik 2de hands heb gekocht je mag hem van mij best lenen maar dan moet je 6 nog wat verzendkosten betalen.. en weer trg... als je hem niet meer nodig hebt. wil hem namelijk wel graag trg hebben voor als ik ooit nog eens zwanger zou zijn maar dat heeft geen haast misshcien bij een meeting ofzow kun je hem dan ook trg geven kijk maar wat je wil.. als ik hem opstuur heb je hem overmorgen binnen. ik gebruik hem toch niet meer nu.. ik ben er weer vandoor, bad is vol dus we gaan samen even in bad zometeen is frank jarig haha.. hij wil het niet horen geloof ik. 31 klinkt ook zo oud he
@Suus, 2 weekjes dus valt wel mee hoor, maar met de hormonen kan ik er niet zo goed tegen waar blijven je buikfotos?