@knarboor: wij gaan eerst eens proberen überhaupt zwanger te worden maar nee, ook wij komen af en toe leuke namen tegen en die schrijven we op dus we hebben al een lijstje idd..hihi
@pandabeertje, Ja ik durf er gewoon eigenlijk niet meer op te hopen dat het goed zal gaan. Eerst zondag nog maar eens een test doen, maar aangezien deze nu al licht was, en aangezien mijn symptomen, verwacht ik toch wel dat ik echt zwanger ben ja @knarboor, ik weet een hele hoop leuke namen, maar mijn vriend vind de meeste maar niets, dus dat schiet niet op Gelukkig vinden we 2 meisjes namen allebei heel leuk, dus 1 van de 2 zal het voor een meisje wel worden Voor een jongensnaam hebben we nog alle tijd om te bedenken! @sammie, thns meis, ik hoop dat het helpt
voor een jongetje vond ik mylo Devin prachtig.. maar vriendlief heeft me wakker geschud.. Omdat het hondje van de mask ook mylo heet.. Devin omdat het gweoon mooi is.. Voor een meisje weet ik het nog niet.. wil miss wel een indische naam omdat ik dat zelf ook ben! MAar heb ik niet echt een indische naam maar toch.. Blijf ook heel erg fan van Liz... zo mooi en simpel! jullie?
hallo dames ja wij hebben ze voor allebei al maar wie weet veranderd het door de hormonene hahaha.en gelukkig waren we het er allebei gelijk mee eens dus dat scheelt weer
tja, we moeten ook nog eten he leuke namen komen langs.. wij hebben nog geen favoriet hoor.. hebben nog ruim de tijd om het uit te zoeken!
Ja idd, nog tijd zat he.. Dames, ik ben vandaag voor de 2e keer naar de wc geweest \/ Jippiie! En toch voel ik me nu een beetje depri... Waarom worden sommige toch om de haverklap zwanger Ik zit nu in ronde 7/8 na een vmk... (ligt aan de afloop van die ongi) En nog niks Voel me af en toe gewoon waardeloos.. Welke vrouw kan nou niet binnen een half jaar zwanger worden
Nou niet zo treurig, zwanger kunnen worden is ook nog niet alles hoor! Om eht elke keer weer te zien komen, maar ook weer te moeten zien gaan is ook erg depri wordend! Maar echt voor iedereen komt het geluk een keer! jij zult heel snel zwanger worden hoor meis! Ik duim heel hard voor je, en echt geloof er in, houd moed, blijf positeif, dan komt het goed!
Soms heb ik ook van die dagen dat ik het even niet zo goed positief kan zien.. Nou ben ik verder vrij positief ingesteld, dus gelukkig heb ik het niet vaak.. Maar soms kan je het echt niet tegenhouden Wil zo graag dat mijn test alsnog positief wordt.. Kan iemand anders de rare ongi verklaren? Ontpillen doe ik allang niet meer
hallo allemaal....ik ben 20 jaar en ik heb ook altijd algesegt dat ik jong moeder wilde worden....ben nou van begin van het jaar gestopt en er is nog steeds niks.....ben nu bezig met tempen duss ben benieuwd of het dan wat sneller gaat... ik hoop het zo want ik wil dolgraag een kindje....ik ben al zelfs zo erg dat ik al een aantal dingetjes heb gekocht zoals sokkies enzo baby uitzet haha hebben meer mensen dit?
Welkom Lili, Ik heb alleen een rompertje gekocht, om mijn lieve schat te verrassen als ik zwanger ben.. Verder nog niks. Ik hoop dat je snel zwanger bent meid!
zo net mijn vriend weg gebracht naar de kazerne morgen gaat hij naar uruzgan toe dus heb ik weer even tijd voor jullie
@panda.. Ik vind ze prachtig! Heb net weer even een gesprekje aangeknoopt met vriendje.. Hij wil wel kinderen maar nu nog niet :'(.. Ben eigenlijk wel heel verdrietig.. Had het zo graag gewild, maar je moet het toch met z'n tweeen doen.. HIj wil wachten tot we een eigen huis hebben en alles financieel in orde.. en een vast contract. Kan zijn standpunt ook wel begrijpen, maar toch.. Het is gewoon niet eerlijk, waarom heb je een man nodig..(het kan ook anders, buisje enzo) maar ik bedoel..ach jullie snappen vast wel wat ik bedoel! HEt is gwoon niet eerlijk... Kan nu alleen nog maar kijken naar andermans dikke buiken en baby's en kindjes..:'( IK hoop zo dat het julie allemaal lukt!