@Emma: met overstimulatie bedoelen ze heel veel eitjes. Je kan bij een natuurlijke cyclus ook 3 eitjes hebben, maar geen 10 bijvoorbeeld. @Nen: wegens lichamelijke kwalen kan ze maximaal 1 kindje krijgen per keer. Ze heeft wel gezegd waarom de gyn geen fm wilde doen, maar weet het even niet meer uit mn hoofd. Het ziekenhuis waar ze loopt is sowieso heel vaag hoor! Ze overweegt ook over te stappen naar een ziekenhuis die haar (en mijn) ziekte goed kent.
@Bos: denk dat je beter kleinere porties verdeeld over de dag moet gaan eten. De kleine man geeft je maag wat minder de ruimte nu denk. @Nen: dat zijn idd de kansen voor een normale cyclus. Logisch, want je hebt met clomid ook een normale cyclus. En een tweeling is idd een complicatie. De kans dat er iets misgaat is vele malen groter.
Danielle Daisy Diane Demi Dominique Danique Deborah Dana Dewi Dineke Dina Dieuwertje Dagmar Denise Daphne Doortje Dorieke Dorien
@ dreamer, ja ik zou dan ook overstappen als ik haar was! Wel vaag hoor dat ze dat niet doen. @ red, ooohh nu wil ik weten welke!!!
@red, welke dan @Dreamer oja dat is ook zo. Maar ja dan nog vind ik het riskant hoor, ik zou toch liever geen tweeling krijgen want daar zitten best wel risicos aan.
@ Dreamer: Canvasproject gaat hem ook vandaag niet worden... ik was weer lekker laat uit bed en toen hier bij zitten lezen met een boterhammetje en toen was vriendlief alweer thuis, nu zit ik hier nog steeds en ga waarschijnlijk rond een uur of 3 nog even met een vriendin en de kids naar een binnenspeeltuin
bah krijg net brief van het uwv dat ze mijn zwangerschapsverklaring nog niet binnen hebben. die heb ik al bij 12 weken afgegeven bij mijn werkgever. zijn ze zeker vergeten op te sturen. gene die er over gaat heeft natuurlijk vrij vandaag zucht...
hihi ja welke he @Mum, Daphne staat wel in ons lijstje maar wordt 'm nu niet denk ik. Jij ook met een D. dus... hmm... dan moet ik ook maar ff meeraden.
@ Red: Demi! Debby staat er niet eens tussen... hihihiuihihi @ Bos: Vervelend zeg maagzuur. heb nog wel vla in huis, maar ik denk dat je eerder bij je supermarkt bent dan bij mij. Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie L... Hoeveel lettergrepen heeft jullie naam? @ Nen: hello! @ Mum: Veel plezier vanmiddag!
@red en mum oh vertel welke is het @oma: denk het ook. heb gelezen dat de kleine bij 34 weken op zijn hoogst zit..
@Red: haha we kunnen er een heleboel afstrepen Daar had je al nee op gezegd. Weten jullie al een naam voor een jongen? @Mum: ook een Nederlandse naam? Ik kan me ook maar niet aanzetten tot creatief doen de laatste tijd. Ik ehh .. moet nog steeds mn trouwfoto's inplakken en ben al bijna 2 jaar getrouwd hahaha. Erg he! Wij hebben 2 Engelse namen. Tenminste, in Nederland komen ze heel vaak voor, maar ze komen uit Engeland
Die van Bos weet ik nog wel Zit ff twijfel of ik 'm hier neer zal zetten. Hoeveel tijd heb ik om m'n bericht te wijzigen?
@debby: ja maar moet lopen naar de supermarkt en ben heen en weer wel uur weg dan denk (bij elkaar dan hoor niet uur heen en uur terug) onze naam heeft 4 letters en bij jullie?