@Bos: word je pensioen niet automatisch gedaan als je samenwoont? Ik ben automatisch bijgeschreven bij het partnerpensioen van mn man door ons trouwen. @Nen: ohhh spannend! Ik had voordat mijn man me vroeg ook een vermoeden en gelukkig klopte het! Anders ben je ook zo teleurgesteld denk als het niet zo blijkt te zijn. Issie romantisch? Mijn man absoluut niet, maar het aanzoek was wel heel romantisch!
Debby, begint jullie naam ook met een L en 4 letters? Dacht dat je eerst een naam had met een J. of Y.
@oma: daarvoor moest ik een samenlevingscontract inleveren bij het werk en zij zouden dat doorsturen naar het pensioen en ja dan word het automatische geregeld. maar ja als hun het niet doorsturen.
@ Dreamer: hoe wil je dat straks doen als jullie kindje er is, mogen we dan ook de naam niet weten? omdat je zegt dat je dan ook nog anoniem wilt blijven? ik vind het knap dat je dat zo kan hoor..
@ dreamer, nou ik weet het wel zo goed als zeker haha Hij is normaal niet echt romantisch. Af en toe opeens heeeeel erg dat er allemaal kaarsjes staan op de slaapkamer bijv. Maar dat is echt sporadisch. Ik merk wel dat hij de afgelopen 3 weken heel erg is veranderd. In positieve zin. En hij zei dat ik in de vakantie en cadeau krijg voor altijd. Dus dat zegt mij genoeg
@Mum: als jullie jongensnaam niet vaak voorkomt is het niet dezelfde. Onze 2e naam komt wel heel vaak voor volgens mij (allebei de roepnamen tegenwoordig ook trouwens) @Red: Ook al een D als 2e jongensnaam Maar kan me niet voorstellen dat jullie dezelfde naam hebben. @Bos: wel slordig van ze trouwens!
@red: verklap maar hoor wij houden ons mond wel @nen: spannend joh zou te gek zijn (als je graag wilt trouwen natuurlijk ) denk dst het niks word om naar de supermarkt te lopen. het gaat steeds regenen
@Nen: oehhhh *emo oma zit alweer met tranen* Super hoor! We willen wel alles horen na de vakantie he! @Mum: yups, dan ga ik het geheim houden. Niet de hele wereld hoeft te weten dat onze kindjes via kid zijn verwekt, dus vandaar. Via pb en hyves mag iedereen het dan wel weten, maar op het forum zelf niet. @Bos: bij ons ging het dus echt automatisch, we hoefden niets in te leveren. Maar huwelijk is geregistreerd natuurlijk, samenlevingscontract niet. Wel heel slecht dat ze zo slordig zijn daar.