Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: :)

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hihi.. volgens mij vond manlief die ook wel mooi. moet ik nog 's navragen.

is 't een ramp als mijn naam ook met een C begint?

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Debby, wat leuk! is 't een ramp als wij toevallig voor dezelfde gaan?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Alwin

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    hele mooie naam debby!

Red, dat maakt niet uit toch?
    Mn zus haar dochter heeft de tweede naam van mn zus als voornaam, vind ik ook niet gek ofzo (alleen beetje jammer dat ik emma wou gebruiken bij een meisje:pvandaar ook mn forumnaam haha)

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ff wat doen in huis. bank verder onpluizen denk ik (leuk licht geweven bank en een vriend met donkere sokken) succes met namen raden/zoeken

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Debby ik zou ja zeggen :p

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Zelf zou ik het heel jammer vinden als iemand dezelfde naam zou kiezen, maar wat doe je eraan... :p

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Sammie, nee sorry das niet echt mijn smaak.
    Ja, kan ik me wel voorstellen, hoewel ik 't hier niet zo erg zou vinden omdat je elkaar toch verder niet zo kent. In mijn eigen omgeving zou ik 't wel vervelend vinden.
    En maakt wel verschil of die naam als in iemands lijsje staat of dat je die van een ander overneemt.

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ debby, stoere naam he :) Toen ik em las, dacht ik ohja! Want je hebt em volgens mij al eens genoemd.

@ dezelfde namen, ik heb exact dezelfde naam als mijn moeder! Incl doopnaam :) Ik vind dat je je naam keuze niet moet laten afhangen van het feit dat hier iemand dezelfde naam heeft gekozen. Zo zijn er nog honderden mensen die 'jouw' naam kiezen en daar laat je het ook niet vanaf hangen toch?

*edit, misschien een beetje te kort door de bocht. Wat ik bedoel te zeggen is dat het jouw kindje is en dat jij de naam mooi moet vinden en het niet moet laten afhangen van anderen. Je moet gaan voor de naam die je mooi vindt en niet die namen laten vallen, omdat iemand anders zoon of dochter zo heet :)*

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Nee hoor geen probleem!

@ Sammie: ;)

@ All: Sinds dat we besloten hebben om voor Levi te gaan, heb ik ook een 2e naam in mijn hoofd... Devon... Hoe ik er bij kom weet ik niet.
    Geloof alleen niet dat Daan aan een 2e naam wil. Wij hebben beide gewoon 1 naam.

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @sammie, ja idd niks aan te doen he..

Ik ga er ook vandoor, even administratie doen.. en was ophangen.. en msischien even slapen :D
    succes met namen raden ;)

doei!!

13. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik ben hier even aardappels aan't bakken. Had nog een klein beetje over van gisteren en wat kaas er door heen gedaan. Maar heb nog honger dus heb nog wat ongekookte in de pan gegooid, kijken of dat een beetje werkt.
    Toevallig gisteren ene kant en klaar zakje aardappels gekocht, scheelt me nu weer.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Debby, wij doen ook een tweede naam, vind het ook handig met initialen. Ik heb zelf 3 namen haha

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: thanx. Klopt inderdaad!

Red woont in t noorden, ik in t midden van t land. Dus geen probleem. In je naaste vriendenkring zou ik het wat anders vinden.

16. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    ik heb 3 doopnamen en m'n man 1 wat ook z'n roepnaam is. Mijn voornaam is niet gelijk aan m'n 1e doopnamen (ook niet aan de anderen) en dat vind ik wel eens lastig aangezien je bij officiele gelegenheden wel eens zo aangesproken wordt.
    Dus hebben er voor gekozen om 1e naam als roepnaam te gebruiken en 2e naam mee te geven omdat we dat gewoon mooi vinden.
    Grappig is dat onze 1e meisjesnaam en 2e jongensnaam dezelfde betekenis hebben en ook een hele mooie.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Red dan weet ik je 2de jongensnaam ook :D

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Misschien bewaar ik Devon wel gewoon voor een evt. 2e zoon. hihihi :D

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Red: haha dat doopnamen roepnaam probleem heb ik ook!
    En mijn roepnaam komt nergens terug.
    Ook de letters niet.
    En nu ik getrouwd ben en de naam van mn man heb aangenomen (eigen naam dus weggelaten) is het helemaal een zooitje :p
    Ik neem op met a van z.
    En die mensen verwachten b van y.
    Leg het dan maar eens uit :p

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    De namen die hier voorbij komen zijn of exvriendjes of stiefbroers :p
    De meisjes namen die voorbij komen zijn vriendinnen of oud klasgenootjes :D best wel grappig

Share This Page