hoi matta jij vind ik ook heel erg moeilijk om naar die dikke buiken te kijken....als je er zelf mee bezig bent dan zie je heel veel zwangere vrouwen maja ooit zijn wij ook aan de beurt
@priscilla Bah dat is ook niet leuk... @Sammie die namen zijn ook erg mooi.. @panda op dit moment begrijp ik helemaal wat je bedoelt.. Ik weet zeker dat jij ook snel een babytje in je buik mag hebben! voor mij is het nu wachten, de klachten zijn er nog steeds.. heb nog een klein beetje hoop..volgende week ga ik weer testen.. En als het dan nog steeds nega is dan mag ik dus nog sowieso een jaar wachten... Succes iedereeen die mag testen..! Ben ook nog even naar de dierenwinkel geweest, heb zo'n balletje waar je snoepjes in moet doen voor de katten gekocht.. alleen voor de poezen hadden ze die niet meer wel voor de honden en voor de konijnen. had die voor de konijnen mee genomen.. maar die rolt niet zo goed.. hahaha.. dus mag ik morgen weer....
@ matta balen hor maar ook voor jou komt die tijd zeker! @pricilla; lijkt me echt helemaal niks je mannetje moeten wegbrengen ,gaat ie lang weg? @sterretje spanned zeg heb je al een gevoel van? @lili welkom, ik heb ook alleen rompertje gekocht met i love mijn pappa voor als ik zwanger ben
@lili idd ooit zijn wij idd aan de beurt! Ik vind het vreselijk.. vooral omdat je idd heel veel zwangere vrouwen ziet..en ik begrijp mijn vriend ook wel, maar toch.. begrijpt hij ook wat ik voel.. dat denk ik dan weer niet.. iedereen om mij heen heeft ook baby's is dat bij jou ook zo?
hoi knarboor....ja die heb ik ook en dan ook een speentje ervan.....ik zie zoveel leuke dingen voor babys kan gewoon niet wachten....maar toch zal het moeten
@ matta ja mijn vriendinnen en vrienden nichtjes enzo heel veel collega net bevallen en een die net zwanger is dat is juist ook het moeilijkste
@lili, wij zijn nu 10 rondes bezig, als ik nu niet zwnager blijk te zijn is dit de 11e ronde.. Ronde 3 hadden wij een vmk. @matta: Jammer dat je niet door kan nu.. Maar ja je moet het inderdaad samen doen.. Ik wens jou heel veel sterkte de aankomende tijd, en als je terug komt hoop ik dat je heeeeel snel zwanger bent! Tenminste als je dat nu niet bent he @Priscilla: Dat is zeker ook niet fijn om je mannetje weg te brengen... @iedereen: Voor degene die het nog niet weten.. Ik heb een nieuw topic geopend met mijn situatie. Misschien kunnen jullie je mening geven..
@lili Ik heb verder nog niets gekocht voor ons kindje.. maar wel zijn we bezig voor het kindje van de zus van mijn vriend.. die is in november uitgerekend! tot nu toe hebben we alles voor een ander gekocht!
Ik hoop het keihard! Maar weet het niet, het is gewoon helemaal anders deze ronde. Normaal heb ik een tempdip de dag na mn posi ovu test. Nu geen dip gisteren, geen dip vandaag, maar ook geen stijging! En niks geen klachten. Maar als mn temp morgenochtend hoger is dan vandaag (en dus de afgelopen 2 weken) dan ben ik blij! @Sterretje: dat zou gaaf zijn zeg als je alweer zwanger bent Ik ga voor je duimen! Wij hebben de namen ook al. Voor een meisje is de eerste naam al zeker en de 2e naam twijfel ik nog. Voor een jongen is de 2e naam al zeker en de eerste ook vrijwel zeker. Maar mochten we zwanger raken, dan krijgen we toch een jongen zegt mn gevoel, dus hoef nog niet verder te denken voor een meisjesnaam Zeg ik, maar denk er toch elke dag wel aan Verder hebben wij nog niks gekocht. Vind dat veel te confronterend en ben bang dat we de goden ermee verzoeken. En ben bang dat anderen erachter komen dat we bezig zijn voor een kindje! Dus wij houden het bij zwijmelen bij al die leuke dingen
Ik had ook gezworen niks te kopen.. Tot ik maandag de zw-testen ging kopen, toen heb ik een rompertje meegenomen.. Dan kon ik mijn vriend verrassen als ik zwanger zou zijn.. Maar wel 1 met korte mouwen, want mocht ik niet zwanger zijn en over een paar maanden wel, zou het kindje bij de geboorte hem misschien nog wel aan kunnen haha
Hoi kletskousen! Heb het een beetje druk, dus kan niet zo veel forummen.. heb alleen ff de laatste pagina's gelezen. Ik heb al een heel lijstje namen , die vervolgens één voor een afgekeurd zijn door mn man . Elke naam die hij verzint vind ik dan weer helemaal niks... Dat wordt nog wat Ik heb ook nog niets gekocht. Durf ik ook niet eigenlijk, pas als ik (een paar maanden) zwanger ben... Heb vandaag wel iets gaafs gezien bij de Expo: een soort melkpak (voor 1/2 liter) waar dan een rompertje in zit met koeie vlekken! Staat iets op van serve cool ofzo Verder denk ik dat ik eergisteren mn ei heb gehad, toen iig wel de bekende krampen gehad, deze keer links van mn baarmoeder. k heb mn man (en vooral me zelf ) maar ff een dagje klus-pauze gegeven voor vandaag... Nu zit ik op de wachtbank dan zeker? Ik denk dat mn NOD dan 7/8 wordt, een dagje vroeger dan ik eerst dacht. Maar als ik niet ongesteld wordt, probeer ik pas een week later te testen, omdat mn langste cyclus 37 dagen was....
hey meiden wat gaan jullie snel! Ik heb alle pagina's bij gelzen maar niks onthouden. Sterretje ik duim voor je, en dat t dit keer goed mag gaan! Cristel waar ga je wonen in nl? Vandaag een leuk gesprek gehad met mn ouders, jaja zo af en toe kan dat nog. Ze hebben ook hun vermoedens dat wij bezig zijn. Mijn moeder was in 1x zwanger van mij, en 3 jaar en 9 maanden later is mijn zusje geboren mijn moeder had nog niet door dat ze zwanger was. Ik heb een hele mooie jurk gekocht, een gele, nog een mooie paarse gezien die wil ik morgen halen. Verder nog geen ongi gevoelens zoals ik gewend ben terwijl ik vrijdag mijn nod heb. Wel nog steeds misselijk. Is het ogelijk dat ik te vroeg heb getest ondanks de extra sensitive (6 dagen van te voren meetbaar) ik blijf hopen
Ik heb mn man en mezelf ook een vrije dag gegeven Vond het wel even genoeg zo. En voel me totaal niet sexy vandaag, dus echt zin heb ik toch niet. En als mn ei vandaag niet is zal ie toch niet meer komen gok ik, dus heeft klussen toch geen zin. Nu alleen nog maar voor de fun Maar je had op dag 12 toch al een ei gevoeld? Of ben ik nu weer aan het dementeren
Die extra sensitive zijn helemaal niet sensitive De gewone testen nog eerder positief! En als je NOD pas vrijdag is heb je sowieso te vroeg getest. Gewoon zondag nog eens testen als je nog niet ongi bent!
haha dat is slim ik heb alles neutraal want je weet toch niet van te voren wat je krijgt...zo slim ben ik dan nog wel maar zie zoveel leuke rose truitjes en die spijker jurkjes zo schattig allemaal
meiden wie zijn er nog meer aan het tempen en gaan voor de eerste baby?ik ben gister pas begonnen dus weet er nog niet zoveel van
ok dan heb ik nog hoop Ik wacht in ieder geval eerst af of mijn ongi uitblijft, maar als ik uitga van 14 dagen na mijn ei hoort die netjes op de 25e weg te blijven