red: hihi ik zei dat als grapje.. haha is t dus nog echt zo okeej smaakt die melk anders dan melk uit een pak? kim: aaaaah lief he zo'n kleintje ik wil ook
Goede avond meiden @kim wat fijn dat je al bij Ryanne bent geweest zeg, heerlijk dat het zo'n lekker meisje is! Spannend he, straks heb je ook zo;n kleintje thuis @gaby wow wat een geweldig goed nieuws zeg, echt fantastisch dat jullie kunnen starten! @suus wat fijn dat je een vast contract hebt gekregen zeg, dat is heel mooi mee genomen! @red zie da tje een afspraak voor je echo hebt toch! Is al aardig snel nu dan toch nog he, nog 2 weken ofzo maar? @nen succes meis! @mum waar gaan jullie eingelijknaar toe op vakantie? Hier lekker een relax dagje gehad, gezellig bij mijn schoonzusje geweest, dus de dag geod door gekomen haha Morgen babyshower op mijn werk, dus helemaal leuk allemaal!
@ Red: idd even oppassen dus met de melk bij je ouders... @ Kim: Fijn dat het leuk was op kraambezoek bij Ryanne is Frédérique in het echt nog mooier als op de foto
Pfff, kheb er twee uur over gedaan om alles bij te lezen! @Kim: Wat een mooi kaartje! Ga je wel even zoet mee zijn hé Een gelukkige verjaardag voor Frank! @Debby: Jullie hebben al een grote jongen kHoop zoals Sammie al zei, dat de bevalling niet tee zwaar zal zijn. @Kristel: Is het niet gevaarlijk als je telang veel vocht vasthoudt? kBen niet zeker hoor en kwil je ook geen schrik aanjagen ofzo. Maar lijkt me idd heel ongemakkelijk en pijnlijk! @Red: Wat leuk dat het gezellig was bij de vk kZie net dat je de 22ste je eerste echo hebt! Spannend meid. Nog eventjes geduld. Boe! Ik heb jouw naam ook al gemist Mag ik ook een pb? @Gaby: Idd wat de rest zegt, trek het je niet aan. Of probeer het je niet teveel aan te trekken. Jij bent echt wel goed bezig. En in elke dieet dat je gemakkelijker kan volhouden, moet je al eens kunnen zondigen. Maar een boterham met pasta, noem ik eigenlijk niet zondigen hoor. Zou hij ook niet een beetje zo reageren omdat hij schrik heeft dat je mss wat zou bijkomen en dat jullie niet mogen starten? Goed dat het weer opgelost is, was maar niks hé. @Dreamer: Ik weet ook niet hoe internet op een telefoon werkt hoor Je bent niet de enige Dieuwertje, is dat een naam? Nog nooit van gehoord. @Emma: Jouw naam heb ik gemist Boe! Tja, kzal nog even geduld moeten hebben. @Dreamer: Ik zag het ook net op het nieuws.Ik moest eerlijk gezegd meteen aan jullie denken. Zouden jullie hiervoor gaan moest het kunnen? Precies wel Ik vind het persoonlijk helemaal niet negatief. Er voelt toch bijna niets zo erg als zo graag kinderen willen en er geen kunnen krijgen? Dit is gewoon perfect. Zou zo mooi zijn. @Sammie: Jeej weer een vroeg ei! Zou goed zijn hé. @Gaby: Wat een fantastisch nieuws!!! Kei goed dat jullie niet nog een maand moeten wachten door de drukte! Ben echt blij voor jullie. @Mecha: Emily? Mijn vriend is even oud als mij, een half jaartje jonger eigenlijk Maar dat merk je niet hoor. Als wij een meisje krijgen dan begint de naam met de letter R en tis een echte Hollandse naam Jongensnaam weet ik echt niet.
zo ik ga even douchen.. en dan joey ook en dan gaan we film kijken.. dus misschien tot zo nog even en anders tot morgen
@Gaby, smaak ligt redelijk dicht naast gewone halfvolle melk, is alleen beetje vetter. @Sterretje, ja over 2 wk al! Wilde ook wel wat later maar ze noemde deze datum en m'n man heeft maar 1 wk vakantie en precies die week. Dan hoeft hij geen vrij te vragen, scheelt weer want dat kost ons geld. @Hilli, je hebt pb!
@ Red: Jij hebt iets meer ideeen als ik vandaag ik denk dat ik nog maar even wat ga strijken... wil het zo graag af hebben...
wil je hier 't huishouden ook komen doen? ben nog niet verder gekomen dan de afwas, ow nee staat ook nog in 't afdruiprek, en beetje was opgevouwen. hopelijk morgen meer puf en 's niet misselijk.
@mum lekker toch ff weg! @hilli, een r nou daar ga ik eens ff over nadenken hoor hihi @red ach morgen weer een dag meis, en als je je niet zo lekker voelt is het ook moeilijk om iets te doen! @nen ja heb er helemaal zin in, ben benieuwd wat mijn collega's geregeld hebben haha! Nou ik ben er weer vandoor! Eens kijken hoe het met manlief gaat! Fijne avond nog allemaal!
*klaagmodus aan* Pfff ik kan niet meer Mijn ogen vallen bijna dicht en ben nog lang niet klaar... Ik zit er zwaar over na te denken om er om 23 uur mee te stoppen en morgen wel te zien hoe ver ik kom. Desnoods plan ik wel een nieuwe afspraak voor het eindgesprek.. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap *klaagmodus uit*
@Gaby: whaaaaaa wat gaaaaaaaf Ohhh ik ga zoooo duimen dat icsi 1 meteen raak gaat zijn en je een heleboel cryo's krijgt zodat je met 1 punctie je hele gezin klaar kan hebben En de pil is alleen bij de lange versie, jij doet denk de korte. Maar jeetje wat superstoer! Wanneer moet je gaan prikken? Heb je alle meds al in de koelkast liggen? Maak alvast maar ruimte Wel alles vertellen hier he! @Hilli: ja als het helemaal goed werkt allemaal en legaal is enzo, dan zouden wij er zeker voor gaan als het hier in de buurt gedaan wordt! Ach ja, nog maar even 10 jaar aftellen Ben het nu wel gewend @Emma: het kan net zo fout gaan als bij een gewone bevruchting, daar ben ik verder niet zo bang voor. Maar goed, dikke kans dat het toch niet verder ontwikkeld mag worden omdat de politici bang zijn Die kijken toch niet naar het doeleinde waarvoor het ontdekt is. Ehh verder weet ik het even niet meer, ben zo superblij voor Gaby dat ik alles vergeten ben verder
met ryanne ging het goed ze had alleen veel last van de hechtingen omdat ze was ingeknipt dus lag veel op bed. bevallingsverhaal laat ik haar zelf vertellne hihi dat is niet aan mij. ben er weer vandoor (lost verslaafd) fijne avond