@Debby: Ja kan er wel inkomen dat je die daarom wil verwijderen. Als ik het beu ben kom ik gewoon niet meer online Mja zal wel niet blijven denk ik. Zo populair ben ik nu ook weer niet Volgende week is iedereen het al wel vergeten Die wafels en limonade heb je wel verdient ség! Jaja, de hormonen doen hun werk goed, jouw huisje is weer helemaal tip top
@Debby: oh jee, nesteldrang? Ga je snel bevallen? @Bos: super dat je nu zonder mitella mag. Al lijkt een brace me ook niet echt relaxed. Doe nog maar voorzichtig dan! @Kristel: toch je bloeddruk omhoog dus. Doe maar rustig aan en hou alles maar goed in de gaten! Ik had trouwens gezegd dat je uiterlijk vandaag zou bevallen.. zit er niet in he? Je staat voor morgen op de goklijst, dus maak nog een klein kansje @Hilli: leuk toch al die reacties Je bent blijkbaar interessant genoeg om over te praten
Bevallingspoll Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 juli Denkt zelf: 16 juli Marisss denkt: 20 juli Dreamer83 denkt: 10 juli Mumtobe21 denkt: 24 juli Kim1988 denkt: 20 juli Debby86 denkt: 23 juli Emma21 denkt: 31 juli Sterretje08 denkt: 15 juli Desiree1986 denkt: 16 juli Sammie88 denkt: 28 juli Juffie2008 denkt: 14 juli Hilli denkt: 20 juli Red88 denkt: 18 juli Debby86 - Uitgerekende datum: 1 augustus Denkt zelf: 8 augustus Kristel86 denkt: 4 augustus Marisss denkt: 6 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Mumtobe21 denkt: 28 juli Kim1988 denkt: 3 augustus Emma21 denkt: 4 augustus Sterretje08 denkt: 9 augustus Desiree1986 denkt: 7 augustus Sammie88 denkt: 25 juli Juffie2008 denkt: 2 augustus Hilli denkt: 2 augustus Red88 denkt: 4 augustus Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus Denkt zelf: 30 augustus Dreamer83 denkt: 15 augustus Marisss denkt: 19 augustus Mumtobe21 denkt: 20 augustus Kim1988 denkt: 22 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 10 augustus Sterretje08 denkt: 23 augustus Desiree1986 denkt: 22 augustus Sammie88 denkt: 24 augustus Juffie2008 denkt: 16 augustus Hilli denkt: 17 augustus Red88 denkt: 25 augustus Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus Denkt zelf: 4 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Marisss denkt: 16 augustus Mumtobe21 denkt: 21 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 29 juli Sterretje08 denkt: 16 augustus Desiree1986 denkt: 10 augustus Sammie88 denkt: 7 augustus Juffie2008 denkt: 1 augustus Hilli denkt: 12 augustus Red88 denkt: 21 augustus Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus
@ Debby: er lagen er nog volop bij ons dus echt stormlopen doen ze niet (gelukkig voor ons ) Aahhh wat lief van Angel enne ga jij ook een keer rusten... je bent bijna 37 weken zwanger hé @ Dreamer: De eerste hand aan het canvasproject is gelegd ik ben benieuwd hoe hij opdroogd...
Ben benieuwd Mum Zal vast wel mooi worden! Ga je vanaaf nog zwemmen? *zegt zachtjes, jeetje, sommige mensen denken echt dat de keus voor KID heel makkelijk is...* (nieuwsonderdeel, mijn berichtje) Ben mn ongi nu al zat en ben het al wel een halve dag
hey meiden, @dreamer, altijd balen om toch weer ongi te worden dan he! Maar gewoon door blijven proberen hoor, zou ik ook doen Je weet maar nooit, ergens mag je altijd hoop houden toch! @mum das goedkoop die bigshirts, ga morgen ook maar eens kijken bij de kruidvat dan, kan ook me babydoos nog ophalen, dus dat kan ik dan gelijk doen! @emma hup aant werk jij hihi @bos fijn dat je alleen nog maar die brace hoeft als je weg gaat, dat scheelt toch al een hoop he! @kim hoop dat de gyn wat voor je kan beteken meis@ @red vervelend dat je broer zo ziek is geworden daar, hopelijk valt het allemaal mee! @kristel, rustig aan he meis, rust maar lekker uit en lekker in je bedje blijven even hoor! Goed dat je langs de vk bent geweest, weer bellen hoor als het niet beter gaat! Hier op me werk me babyshower gehad, was erg gezellig Veel collegas waren er ook, en echt heel veel cadeautjes gehad. Veel kleertjes vooral, allemaal erg leuk!
@ Dreamer: Hmmm ben er nog niet zo van overtuigd, hij was nogal streperig... naja we zien het wel, en anders weet ik meteen dat latex op canvas zetten met een roller niet werkt haha... Jeps ga vanaaf weer zwemmen, volgende week laatste keer ivm de vakantie, dan is er geen zwangerschapszwemmen zal eens even kijken naar je bericht... @ Sterretje: Ja goedkoop hé Komt goed uit nu met de bevalling in zicht en ze zijn nog best leuk ook... Wat leuk zeg die babyshower, en wat lief van je collega's al die cadeautjes... Zucht... had ik maar zulke collega's ik heb altijd alleen maar van die zeikers
Ik ben ook weer thuis! Bij m'n ouders gegeten, 'k doe echt een uur er over om een klein bordje leeg te eten en dan binnen een uur weer honger. heb nog maar een sinaasappel en banaan genomen. Net even geshopt, manlief heeft te weinig boxershorts en had al 2x in 2x tijd niks meer in de kast en alleen vieze in de was. Dus maar 4 nieuwe gekocht. Meegroeibh gekocht, ja zo'n charmante van de hema Beugels doen me zeer. Stinkt hier enorm naar plas, blijkt de hond lekker op 't kleed geplast te hebben. Huis moet hier echt nodig schoon maar moet om 20 over 6 ook alweer weg Niet veel tijd dus en moet ook nog koken. Zal eerst de hond maar 's uitlaten. @kristel, zo die is aardig omhoog gegaan (bloeddruk) goed in de gaten houden he! @Mn broer komt vannacht thuis en belt morgen de dokter dus even afwachten. mag van m'n moeder daar ook niet komen zolang ze niet weten wat het is. @kim, weet je al wat van de gyn? @Mum, die netbroekjes zitten in t begin vaak wel t lekkerst @Rest... 'k ga eerst ff wat doen.
@Mum, dat scheelt wel als je gewoon lekker kunt eten Ik heb geen maagzuur maar zit wel heel snel vol. @Dreamer, mooi dat je precies op tijd was! Het is natuurlijk altijd balen als je ongie word ja.. @mecha, toch al 4 cm erbij @Mum, ik heb die shirts net ook in mn handen gehad , heb ze alleen niet meegenomen. Ik heb al wat besteld bij de H&M. @kristel, jeetje is idd omhoog gegaan, en voor jouw doen wel hoog ja. Nou maar lekker rustig aan doen en goed in de gaten houden. @Bos, gelukkig gaat het beter met je arm. NOg kunnen slapen? @Kim,Hoop dat ze wat voor je hebben! @Hilli, ja stom is dat he, maar ja dat hou je toch. @Debby, jij hebt veel energie , geef mij er maar wat van, ben niet vooruit te branden vandaag. Lekker, stroopwafels ik eet er standaard meer dan 1 hoor haha geeft niks. @All, ik zou wat in huis doen, maar ben even het centrum in geweest. Ben nu echt kapot ineens, had ook heel erg tegenwind. Mark smste dat ie heel misschien vanavond en anders morgenvroeg al thuis komt nu moet ik dus nog even snel door het huis ipv morgen.
@Mum: hier vanaaf al laatste keer zwemmen. Wel balen dat je dan de laatste weken geen zw zwemmen meer hebt! Ga je nog wel vrijzwemmen of helemaal niet meer zwemmen? Heb je wel oefeningen gehad waar je iets aan hebt? Of leer je niet echt wat? @Sterretje: wat gaaf zeg zo'n babyshower! Klinkt zo luxe Fijn dat de kadootjes leuk waren. @Emma: zou leuk zijn alsie vanaaf al komt zeg @Red: balen dat eten zo lastig gaat. Gewoon zorgen dat je altijd iets te eten bij je hebt. En altijd een flesje water meenemen, dat houdt de maag ook wat rustig.
@ Red: Ow okeej, naja ik heb ze dan allebei in huis kunnen we altijd nog zien... balen zeg dat de hond op t kleed heeft geplast @ Emma: Mark vanavond of morgenvroeg al thuis Jeeej... lekker hoor...
@ Dreamer: Jeps bij jullie beginnen de vakantie's ook al hé wij zijn de latertjes dit jaar Ik kijk wel of ik nog ga zwemmen, misschien gewoon lekker met mijn vriend maar geen baantjestrekken oid... we doen gewoon oefeningen ja maar dat ga ik niet doen als ik vrij ga zwemmen hoor zullen die mensen wel denken... nee het is gewoon een soort van aquarobic zeg maar, maar dan met aangepaste oefeningen... Grrrrr... ik krijg mijn bluetoothstick niet aan de gang dus kan geen leuke muziek op mijn telefoon zetten ook de echofoto die ik graag op mijn foon wil hebben krijg ik er nu niet op
@Mum: ik dacht dat je ook bekkenoefeninen kreeg enzo? Lees dat bij ons zwembad op de site altijd namelijk. Maar eigenlijk is zwzwemmen geen vervanging voor zwgym dus? Ik wil wel van die pufoefeningen en partneroefeningen straks als ik zwanger ben. Dus dan maar gym en zwemmen! Heb der nu al zin in Heb je geen infrarood? Of een usb stick? Ongi is alweer bijna over (luxe he )
@ Dreamer: Nope geen puf- en partneroefeningen hier en bekkenoefeningen wel idd... je bent gewoon lekker op een verantwoorde manier aan het bewegen in het water infrarood heb ik niet geloof ik, en anders weet ik niet hoe het werkt, en tja ik heb zo'n bluetoothstick die je in de usb stopt maar hij zegt steeds dattie mijn foon niet kan vinden, en mijn foon vind de pc ook niet... hij heeft het net heel even gedaan, toen ik het andersom probeerde (foto van foon naar pc sturen) naja probeer het straks wel met mijn oude foon als vriendlief thuis is...
Moet je even je bluetooth aanzetten op je foon denk Hmm oke, dat word dus gymen en zwemmen voor mij Kan niet wachten!
@ Dreamer: Ik ben wel blond, maar bluetooth had ik wel aanstaan hoor zal je ff pb-en over je nieuwsberichtje..
@Mum: Wanneer ben jij begonnen met het zwangerschapszwemmen? Staat daar een bepaalde zwangerschapsduur op? Ik heb op de site van het zwembad gekeken waar ik wil gaan zwemmen, maar er staat alleen maar op dat het mogelijk is @Emma: Ooh tis te hopen dat hij vroeger komt! @Dreamer: Dat is idd luxe, ik zat er altijd 5 dagen mee opgescheept. Ik heb net in de winkel zo'n product gekocht om mijn keuken schoon te maken. Mmm, alles ruikt nu zo heerlijk fris, naar citroentjes
Ik ben niet blond, maar zou zoiets dus wel vergeten Maar goed, ik heb een ander excuus, ik ben bejaard
zo ben weer wakker. was wel ff lekker @oma: zo dat is luxe dat je ongi bijna over is... ik ga ff brocolli snijden want mijn zus komt zo koken
@emma wat fijn dat mark al zo snel weer thuis is, lekker hoor! @dreamer, fijn dat je ongi bijna over is weer, dat scheelt een hoop! Leuk toch da tje straks beide kunt gaan doen dan, alvast lekker allemaal naar uitkijken hoor! @mum gewoon lekker zelf gaan zwemmen is ook fijn toch! Her is het ook vanaf volgende week vakantie, maar de yoga gaat gelukkig wel door, met alleen een stop van 2 weken ipv 6 of nog meer @bos fijn dat je ff lekker hebt kunnen slapen Eet smakelijk voor zo! @hilli lekker is dat het als alles zo fris ruikt, heerlijk altijd!