Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: zo 3 eitjes. te gek zeg...wil je de moed niet in de schoenen praten maar is je NOD niet nog in juli dan? hoop gewoon dat het deze maand raak is natuurlijk

@kristel: tja zo gaat dat bij onze tandarts enzo ook hoor...volgens mij is dat vrij normaal bij dat soort dingen dat je 24 uur van te voren moet afbellen (dat wil niet zeggen dat ik het niet rot voor je vind hoor) ach denk maar zo het is maar geld. probeer je er niet te druk over te maken he....

@debby: thanks..blij dat je ook trots op me bent haha...jij bent weer goed bezig met schoonmaken zeg....ga maar ff lekker liggen meid

@mumtobe: oh hopenlijk komt er nu geen migraine aanval...

ik heb al twee wasjes gedraaid. partnerpensioen geregeld (aangezien ze dat op het werk ff vergeten waren al anderhalf jaar terug) doe ik het zelf wel weet ik zeker dat het geregeld word.
    ben nu bezig met de tas pakken voor als ik naar het ziekenhuis moet voor de bevalling...ben alleen zo bang dat als ik gewoon thuis beval dat het eerste setje in de tas blijft zitten en de kraamvrouw de kleine gewoon wat aantrekt uit de kast *bos wil graag ff gerust gesteld worden nu*.
    pakketje van simply colors was trouwens binnen met eerste shirt en shirt voor als papa jarig is...zijn erg leuk geworden. nu gelijk maar ff shirt voor papa's verjaardag goed verstoppen anders is het geen verrassing meer he

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Nee Nod is niet in Juli, eitjes springen bij mij rond 20mm, en dus zou ik rond 18/19 juli ( kan later, maar niet eerder)een (of meerdere :p) eisprong(en) hebben en mijn Nod rond 3 augustus.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: oh beter. ik zal heel hard voor je duimen.

ik ga ff eten..

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sammie: Wow meid wat goed ! 3 eitjes :) Ik hoop dat de pendels gewoon kei hard uitkomen!

@Bos: Steek het setje helemaal bovenaan in je koffer en hamer erop bij je vriend dat als je thuis bevalt, dat hij dat setje al moet klaarleggen tijdens dat je aan het bevallen bent :) Kan niet misgaan hé :D

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, 'k zal je even geruststellen, er wordt altijd gevraagd (tenminste doe ik wel) welke kleertjes jullie willen aantrekken bij de kleine.

'k Ga hier 's ff een uurtje aan de slag en dan met de hond richting trimsalon. Ga ik ondertussen even boodschappen doen enzo.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, duim duim duim!!!!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks meiden.. zal een setje helemaal onderin de tas doen en het eerste setje helemaal boven in....moet lukken...

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma
    Ja dat kan wel maar dat doe ik niet :p
    Heb altijd wel wat te doen hier in huis haha..;)

@sterretje
    Oh eerlijk gezegt maakt het me niet zoveel uit hoor ;)
    Ik krijg me slaap wel..
    Vanmiddag hebben we een verjaardag dus kan ik ook niet slapen haha..

@sammie
    Wauw wat een goed nieuws, 3 eitjes! :D
    Ik ga heel hard duimen voor je!
    Hopen dat het volgende maand gewoon raak is..

Sorry als ik iemand vergeten ben!

@All
    Pff ik word niet goed van dit vieze weer..Het regent hier de hele tijd..:( en ik heb het ook heel erg koud..!
    Pffff laat me hond nog een vieze stinkende scheet! (kots) :$
    Nou die willen jullie echt niet ruiken hoor..:p

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moet je eigenlijk ook kraamverband enzo inpakken. staat namelijk niet op de lijst (van de kraamzorg) neem aan dat ze dat toch wel hebben in het ziekenhuis? en zo'n gaasbroekje?
    volgens mij prop ik veel te veel in die tas haha..

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ben ik weer
    er was op de echo niks verontrustend te zien, me nieren waren wel weer wat opgezet maar dat is niet vreemd gezien ik zwanger ben en vanwege die blaasontsteking. ze kunnen me niks anders geven want de bacterieen zijn alleen gevoelig voor deze antibiotica en die slik ik al.
    dus ben er niks mee opgeschoten, nu maar wachten tot dinsdag en dan ff met de gyn het erover hebben als dit toch blijft aanhouden, dan krijg ik er nog een antibioticakuur overheen en dan misschien wel totdat ik bevallen ben maar ja dat is ook niet zo best voor de kleine.

ik ga nu onderuit op de bank liggen en lekker grey´s anatemy kijken want ben helemaal kapot.

@sammy wat een goed nieuws nu maar hopen dat er een eitje goed bevrucht word. heeft ze je ook tips gegeven rondom welke datum je eht beste kan klussen, neem aan dat elke dag ook niet de grootste kans geeft.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mariss: haha die hond van jou. hier blijft het ook maar regenen. maar zit lekker met een vest aan (van vriendlief anders krijg ik hem niet dicht haha) en raampjes open....heerlijk frisse wind door het huis....

have fun op de verjaardag vanmiddag...

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @bos, kraamverband en net broekjes hebben ze wel in het ziekenhuis. Wat gewone onderbroeken is wel handig denk ik om mee te nemen.
    Voeding en luiertjes hebben ze ook voor de kleine.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dinsdag heb ik weer een Fm want de eitjes kunnen nog slinken, en dat er alsnog maar 1 overblijft (maar hoop natuurlijk van niet :D)
    En dan krijg ik ook advies betreft ovulatietesten en klussen.

Maar wat balen dat ze je niet verder kunnen helpen!
    Hoop dat het snel minder word!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: he bah wat vervelend dat ze nu niks anders voor je kunnen doen/geven....hopenlijk heb je snel minder last...

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: oke thanks..

@sammie: nee jouw eitjes gaan lekker groeien en springen hoor...haha krijg je lesje biologie haha

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Grr wat een schijt weer, kan het niet even stoppen die regen.. :(

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :D Laten we het hopen :D.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: wil je naar buiten dan?

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja, hond moet straks nog :p

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: oh haha ja dan is het wel fijn als het ff droog word.

@mumtobe: vind je buik weinig veranderd met de vorige keer eigenlijk....moet steeds zo lachen want jij hebt wel een piercing maar een navel kun je het niet echt meer noemen he haha

Deel Deze Pagina