denk dat ik zo maar op mijn gemak de koelkast ga schoonmaken voordat de boodschappen er mogen weer bijkomen...dat ding moet eigenlijk al een tijdje gedaan worden... ik heb echt het idee dat het helpt als ik mijn arm meer beweeg. hij voelt nu veel minder stijf....of het komt gewoon omdat we al een week verder zijn maar ik ben er blij mee
@bos.. Ja die hond van mij is echt erg soms..hihi Ik denk dat ik ook even een vest aan doe.. Haha toen nog een dikke buik had deed ik oook altijd een vest van me vriend aan.. Dank je dat zal wel lukken
Ik zit ook even te wachten tot de regen minder word. Hond moet er nog uit en dan moeten we zo richting trimsalon. Zal me ff optutten en kijken wat er nog aan boodschappen nodig is.
@ Hilli: Ow zo haha jij hebt er gewoon een werkwoord van gemaakt Jeps, ben lekker bijgekleurd buik toch gegroeid denk je? ik dacht zelf van niet ook mijn buikomvang is niet veranderd Fijn dat je je eigen beter voelt nu, enne ook jij mag klagen hoor @ Sammie: Wat geweldig 3 eitjes mijn duimen draaien echt overuren dat minimaal 1 van die eitjes bevrucht gaat worden hoor deze maand... @ Kristel: Wat een achterlijk wijf idd, volgens mij mag ze dat helemaal niet maken, ziekte is overmacht... (daar valt je eigen niet lekker voelen ook onder) @ Debby: Dankjewel meis balen dat je geen yoga meer hebt, maja wie weet heb jij je ventje volgende week al in je armen @ Bos: Helaas is het wel een soort van migraine aanval geweest, tintelende arm en lippen ook gehad, nu vette koppijn fijn dat je shirtjes binnenzijn en dat ze goed gelukt zijn... cadeautje voor de a.s. papa maar goed verstoppen idd... ik zou gewoon zorgen dat je vriend het pakje pakt voor de kleine en erop staat dattie dat aankrijgt... Dat verband en die broekjes hebben ze in het ziekenhuis ook wel hoor @ Kim: echt zwaar klote dat ze je niet kunnen helpen verder... hoop dat de AB gewoon alsnog aanslaat... en dat de gyn je niet onnodig lang laat lopen met die pijn en als het kan en veilig is jullie kleine man gewoon wat eerder laat komen... @ Bos: Nee idd, ik vind mijn buik ook niet veranderd buikomvang is ook niet veranderd... wat je zegt idd, heb geen navel meer hahaha... als ik op mijn rug lig heb ik nog een beetje navel en heel af en toe als ik zit, plopt ie weer naar binnen, heel vaag ach ja trekt wel weer bij @ Red: Succes met de hond uitlaten en bij de trimsalon Aaaaauuuwww mijn hoofd doet zeer
Zit ik hier rustig achter de computer hoor ik ineens een heel hard krakend geluid, kijk naar boven en zie dit... View attachment 3385 Brrr de rillingen lopen over me rug.. zou die hallucinatie van laatst niet een visioen zijn geweest...
Ow Sammie das wel een beetje scary idd... hebben jullie een huur of een koophuis? als jullie een huurhuis hebben zou ik nu meteen even de woningbouw bellen...
We wonen op de 1ste etage en boven ons wonen nog mensen, hoop niet dat ze een dezer dagen hier bij ons op de verdieping zitten. We hebben huur, alleen krijg de wooncorporatie niet te pakken..
@ Sammie: Nee dat hoop ik ook niet voor je meid... hebben ze geen storingsdienst oid... bij ons is de woningbouw ook niet meer bereikbaar na half 1 op vrijdagmiddag... lijken wel ambtenaren daar
@mumtobe: oh vervelend toch migraine. hopen dat het snel afzakt. ga maar lekker liggen vanmiddag meid. @sammie: foto is beetje onduidelijk. lijkt meer vies maar is het gescheurd ofzo?? elke woningbouw heeft een storingsnummer denk alleen niet dat ze hiervoor komen. of de bovenburen moeten lekkage hebben ofzo....(daar lijkt het namelijk ook beetje op op de foto) zo mijn koelkast is bijna schoon. alleen nog ff de plankjes afdrogen en dan weer inruimen...duurt ff zo maar het lukt allemaal wel.... eerste ff wat drinken en koekje(s) eten
@ Bos: ja hoop idd ook dat het snel afzakt... anders ben ik bang dat ik niet heel gezellig ben als we gaan eten... heb al 2 paracetamol ingenomen toen ik net uit bed kwam, maar helaas doen die hun werk nog niet normaal pak ik ook ibruprofen maar dat mag nu niet, die werkt altijd wel... wil eigenlijk ook niet teveel gaan liggen/slapen, ben bang dat ik dan vannacht niet slaap...
thanx.. had hier voor de zwangerschap helemaal geen last van... heb het in het begin een aantal keer gehad, toen een hele tijd niet, en nu toch wel met regelmaat blegh... hoop wel dat het over is na de zwangerschap...
ja ik ga toch nog maar ff op bed liggen, als ik vannacht dan niet slaap dat zien we dan wel weer... wil nu echt van die koppijn af, krijg er gewoon traanogen van tot straks meiden...
@ Kim: balen dat ze niets anders voor je kunnen doen. Wie weet had t medicijn tijd nodig om aan te slaan. @ Sammie: iekkkkkssss Dat ziet er scary uit. Hoop dat je inmiddels al iemand hebt kunnen bereiken. (Heb je wel leuke buren? voor t geval dat... ) @ Bos: Lekker actief hoor! Koelkastje schoonmaken... @ Mum: Balen dat je migraine hebt. Hoop dat t slapen helpt en jullie vanavond een leuke avond hebben samen. @ All: Ik verplaats me weer naar de bank. Heb al eventjes lekker geslapen... Misschien even de was opvouwen. Ik heb zo'n honger vandaag, maar wil niet de hele tijd snoepen. Eerst maar even een broodje maken.
@ mum ja dat wel ennuh mooi buikkie @ bos ja thanks meid @ hill... maakt niet uit ik heb het ook vaker hoor dat ik ineens ontplof en later weer happy de pappy ben hihi @ Deb ja ik ben heel blij dat het allemaal goed gaat en goed groeid blijf toch een beetje bang dat het misgaat maar steeds minder hoor