Kristel, spannend! Alvast succes als ik je niet meer spreek.je kan het Meis!ook mij kan je gewoon s nachts bellen of sms'en.
@Mum: mag de meds idd niet tijdens zwangerschap. Gebruik ze nu ook niet, vind ze eng Het is een neusspray die alleen helpt bij migraine en ik ben altijd bang dat het geen migraine is en dat ik doodziek word ervan ofso. En pas achteraf denk ik, hmm het was toch duidelijk migraine. Denk dat de druk op mn hersenen mn denken belemmerd Ik slik ook nooit pijnstillers, heel zelden eens een zetpil (slikken kan ik niet, zeker niet tijdens een aanval) bij een aanval, maar helpt allemaal niks. Maar sinds ik van de pil afben heb ik veeeeeel minder aanvallen! *klop klop klop* Alleen de eerste 3 maanden na de pil vreselijk veel, maar daarna eigenlijk niet meer. Dus het zal ongetwijfeld hormoon gerelateerd zijn. Je kan eroverheen groeien, maar je blijft er altijd gevoelig voor. @Kristel: meis, ik hoop echt dat je om 11 uur al 10 cm ontsluiting hebt ofso! Denk aan je meis.
@ Dreamer: Fijn dat je er nu niet zo heel veel last van hebt, sinds je met de pil gestopt bent... het is idd (voor een groot deel in ieder geval) hormoon gerelateerd... ik heb er eerder nooit last van gehad en volgens de huisarts is het na de zwangerschap ook als sneeuw voor de zon verdwenen... laten we deze beste man maar op zijn woord vertrouwen...
Als jij het voor de zw nooit had, dan heb je idd zw migraine. Niet leuk, maar liever maar 9 maanden (x aantal kindjes) dan je leven lang toch! Hoe dan ook, migraine is echt het ergste wat je kan hebben vind ik. Ben zo benieuwd hoe het met Kristel is!
sorry ik kan mijn ogen amper open houden...ik ga de latop uitzetten en zo slapen. ik hoop op babynieuws morgen....gelukkig komen de gordijnen al om 9 uur zodat ik optijd op ben om (hopenlijk) te lezen dat yentle er is.. truste dames en kristel heeeel veel succes he als het doorzet
@ Dreamer: idd het is errug vervelend... ik ben ook een beetje nerveus hoor voor Kristel @ Bos: ik heb dat lakentje ook , slaap lekker meid...
Hihihihi zit toch iedere keer te kijken of er iets van kristel binnenkomt,vind het Erg spannend worden.
hihi ik ben nu wel blij met internet op mijn foon... mocht ik vannacht weer niet kunnen slapen kom ik zeker even spieken... en als na LOST mijn ogen nog niet zijn dicht gevallen kom ik ook nog even spieken... vind het nu ook wel errug spannend morgen ochtend voor ik de boodschapjes ga doen ben ik hier ook nog ff te vinden
ja ik ga vast op bed liggen... hoop echt dat ik het einde van Lost haal om 0.05 uur... ben bang van niet... Slaap lekker meiden... Kristel: nogmaals, heel veel succes meid, en je weet het, je kan het!!! Doei doei
Hey meiden, Wat lees ik nou...Kristel misschien begonnen? Spannend meis...zet hem op...miljoenen vrouwen zijn je voor gegaan...dus jij kan het ook! @ sammie...ik las over je eitjes...super zeg!! Slaap lekker voor iedereen die lekker gaat slapen...
@Kristel: als het goed is is de vk nu bij je. Heb je al ontsluiting? Zet het door? Heb je weëen? Gaat het nog goed met je? Ik denk aan je meis!
Pfff volgens mij iets verkeerds gegeten. Ben aan de dunne en ben gigantisch misselijk bah! Kristel,hoop dat de kleine meid komt vanacht!