oh suus.. beetje een kussen mee jatten.. tssssss. en wat ik ook wil weten is sommige hebben staat in hun hantekening. onze site.. en als je daar op klikt ga je naar een babysite toe.. hoe doe je dat..?
@gaby ja dat vraag ik me ook al een tijdje af.. ik weet dat het iets te maken heeft met het aantal berichtjes.. maar verder
ja dat dacht ik ook.. maar ik ben geen vip member geweest.. maar heb wel veel meer berichtjes dan suus..
kim: weet je trouwens hoe dat moet.. zoals bij kristel die heeft staan, onze babysite.. bij haar hantekening.. en als je daar op klikt.. kom je op haar babysite .. ik wil dat ook.. want dan zien de andere leden hier niet dat daar een baby site naam staat zeg maar.. snap je hem.. haha
nee ik heb echt geen idee. denk met zo'n code. misschien moet je sammie ff pben die weet dat vast wel en anders kristel want die heeft dat toch ook in haar naam?
ja die heeft dat ook in haar naam.. ik wacht wel gewoon tot iemand hier is die dat weer.. t hoeft niet persee nu..
@Gaby, 'k weet wel dat als je gewoon de website er neer zet, je er op kunt klikken. Ik weet niet hoe je dan de tekst kunt veranderen. Heb hier net pannenkoeken gebakken alleen had zelf niet zoveel trek. Straks maar een toetje. Nog ff en ik moet aan het werk. @Kim, wat vervelend dat je nog steeds bloed plast!
@ryanne: hoeveel was je aangekomen dan in totaal. 12 kilo is al kei goed man. @gaby: ja gaat wel beter met mijn schouder. heb er ook al best veel op gelegen vannacht. elke keer niet zo lang maar het voelt elke dag een beetje beter. ik weet ook niet hoe het komt dat de ene vip is en de ander iets anders. dacht altijd dat het aan het aantal berichten lag maar dat klopt inderdaad niet bij jouw en suus @red: lekker pannenkoeken. eet jij zelf ook altijd warm tussen de middag of alleen bij je ouders? ik lust er ook wel 1 hoor als je niet zo'n trek hebt haha @Jee het huis is weer gestofzuigd....eerste verdieping was er vorige week ook al bij ingeschoten dus het is echt weer lekker opgeknapt in huis....
ik zat op 14 en daarij de laatste weken nog enkele kilo's vocht dus denk rond de 17. Moet er nu nog 5 af en liefst ietsjes meer
@Ryanne, wat goed zeg! @Bos, m'n ouders eten altijd in 't weekend en in vakanties tussen de middag warm. Wij soms op zondag maar verder gewoon 's avonds. En pannenkoeken eten we gewoon wanneer we daar zin in hebben er zijn nog wel een paar dus wie wil?!
hier is het huis om door een ringetje te halen. De kraamvrouw heeft het goed voor elkaar en alles spik en span achter gelaten. Heb me voorgenomen dit nu bij te houden.
*gooit een pannenkoek met stroop en suiker naar Ryanne, Bos en Gaby* En red gaat jullie nu verlaten en zo aan het werk