ik ben ook lekker net onder de douche vandaan... morgen krijg ik mijn nieuwe telefoon en daar krijg ik een laptop bij.. dus kan dit irritante sloome ding aan de kant he suus
@ mum een zwemband is zo;n opblaasring om op te zitten. Door de hechtingen kon k niet zitten @ kim hier was po verplicht bij groene kruis domicura en kreeg hem meteen met de klossen mee. is gratis en kun je halen in de mockstraat. @ red ik heb hem niet gebruikt die band want mn hechtingen zaten zo ver dat ik er hoe dan ook op zat. Kraamhulp hier zei ook dat op een houten stoel zitten t beste was. K ga nu ff eten, bezoek is pas net weg. Fijne avond en truste
@ Suus: ff in je polis kijken en anders ff bellen... @ Gaby: Leuk Kadootje @ Prinsesje: Welkom... heb je eerder meegekletst onder een andere naam?
@ Ryanne: Okeej zo'n ding inderdaad, tja als je hechtingen op de "goede" plaats ervoor zitten zou het een uitkomst zijn... heb je al veel bezoek gehad? ben je het al beu? haha Slaap lekker meid..
suussuus.....! ik ben dalijk weg..want joey is al klaar met douchen en dan gaan we denk ik naar bed toe..
@gaby: ben er weer.. moest toch even douchen ik stonk nog.. maar ben klaar nu.. Zo even kijken voor de tafelindeling voor de bruiloft zal rekening houden met je voorkeuren gaby @prinsesje: welkom.. vertel inderdaad eens wat meer over jezelf.. ben nieuwschierig.. leuk eindelijk weer eens een nieuw iemand @mumtobe: hoi.. wilde even wat zeggen .. maar wist niet zo goed wat haha.. dan zeg ik maar hoi
@ Suus: haha doe je snel... vriendlief wil morgen naar Burgers Zoo, zou ik dat volhouden? ben zo bang dat ik weer harde buiken krijg enzo...
ja dat kan ik idd doen, ow bah ik ben ook weer zo'n zeikerd... tja je zit wel een eindje van huis en 18 euro per persoon is ook niet niks, mocht het echt niet gaan...
@ Suus: haha ja dat zei ik ook al @ Gaby: Tja het gaat niet echt over dat het te ver is, maar ik vind het zo zonde als we zover rijden en het zou niet gaan zeg maar... ga er nog wel even heel hard over nadenken
mum: oh zo... ja.. dan is t wel zonde.. maar dan kun je nergens meer heen...misschien red je het wel.. en is het heel gezellig..