ik ga eens even kijken wat er nog in de kasten ligt, en wat we dus kunnen gaan eten... begin nu wel een beetje trek te krijgen... @ Gaby: al gewend aan de laptop en je nieuwe foon?
laptop staat nu bij mijn ouders., mijn stiefvader. gaat even alles erop zetten enzo.. en telefoon moet ik wel ff aan wennen ja.. maar ja is altijd in het begin..
Okeej ja idd, ik ben ook nog niet gewend aan mijn nieuwe foon... Ik ga voor mezelf een lekker stokbroodje met gesmolten kaas maken... Mijn schoonmoeder komt straks hier langs tijdens haar wandeling en dan neemt ze weer eten mee voor vriendlief Grmbl... dat mens denkt nog steeds dat we niet voor onszelf kunnen zorgen...
hier staan aardappelen, sperziebonen en vleesje op het menu. lekker makkelijk heb toch weinig trek....ben beetje dufjes vandaag...
vind je? nou je zet het aan en 20 minuten later is het klaar. hoef alleen af en toe het vlees maar om te draaien
@bos: wij eten nooit veel uitgebreider Vandaag hadden we groentensoepje, sate en huzarensalade @mumtobe: wat fijn dat het zo leuk is geweest je hebt niet voor niks gezwaaid.. ik heb wel in wijchen gewerkt @sammie: hoop dat je een eitje hebt gewoon..!! gewoon goed klussen.. dan moet het een keer raak zijn.. @dreamer: hoi @gaby: cool dat ik je oude laptop krijg Haha.. veel plezier met je nieuwe en je nieuwe foon @verloskundige: Gaby was meegeweest.. alles was goed..!! ik vond haar deze keer alleen niet zo aardig.. ze was een beetje nepaardig :S Dat was wel jammer.. ook zei ze dat ik ook maar een jongensnaam moest verzinnen omdat ze het heel vaak fout hebben.. en omdat je met 16 weken nog geen geslacht kan zien :S Ook begon ze weer te zeuren over borstvoeding..( maar ik kan dat niet geven.. heb 3% kan dat het wel kan door de borstverkleining.) en ze was aan het aandringen dat als ik in het ziekenhuis ging bevallen dat ik beter naar een ziekenhuis kon gaan waar ik niet naar toe wil.. heb er slechte ervaringen mee.. dus wil er gewoon niet heen... Verder was wel alles goed.. baarmoeder was al naar boven aan het gaan.. en hartje klopte mooi Ook waren alle bloeduitslagen goed, ijzer(was zelfs beetje hoog waardoor ik reserve heb zei ze), geen hiv enz Bloeddruk was ook perfect alles was goed dus
@ Bos: ja das waar, maar iets makkelijks is bij mij iets wat binnen 5 minuten op tafel staat hihi maar als je het zo bekijkt is dat idd ook errug makkelijk... @ Suus: Jeeej... toch niet voor niks gezwaaid dan , je hebt toch wel teruggezwaaid hé? Fijn dat alles goed was bij de vk, jammer dat ze zo deed, ik zou er ook niet tegen kunnen als ze je allerlei dingen op gaan dringen...
@Suus: mooi dat alles goed was. jammer dat ze beetje nepaardig was. heb je 1 verloskundige of zijn er meer in die praktijk... gewoon voet bij stuk houden hoor ook als ze aandringen. het is jouw lijf en jouw bevalling laat ze maar lekker kletsen.... @mumtobe: ik heb nooit iets wat binnen vijf minuten op tafel staat. welk gerecht moet ik daarvoor kopen
*Slik* De Mexicaanse griep komt hier erg dichtbij, de beste vriend van de zoon van Edwin zijn baas heeft het, de familie van de baas waren nagekeken maar was nog niks te zien. Nu heeft de zoon ook ineens griepverschijnselen, en die werkt ook regelmatig op Edwin zijn bedrijf...
@ Bos: Broodje hamburger ofzo haha @ Sammie: Hé bah, dat is eng... hoop dat hij gewone hollandse griep heeft hoor...
hee meiden alles goed hier? @Dreamer, het wordt soms gezegd dat het niet mag maar ik doe 't straks zelf ook hoor. 't Is wel belangrijk dat je de zijkanten goed kunt instoppen en het bedje kort opmaakt zodat de kleine niet onder de dekens verstrikt kan raken. @Mum, fijn dat 't zo leuk was! @Bos, was 't lekker?
hoi meiden, @suus hopelijk heb je volgende keer iemand anders want dat is toch wel vervelend dat iemand zo zijn mening opdringt. @mum ik hou ook niet de duitse taal (mensen zelf ben ik ook niet zo dol op) maar wil niet iedereen over een kamp scheren hihi maar je hebt het toch wel leuk gehad neem ik aan? @kristel gaat het alweer iets beter? @sammie ja dat is wel erg dicht bij maar gelukkig wonen we in nederland en zijn hier super oplossingen en ook heel snel. @de rest sorry niet heel veel terug gelezen... ik heb vandaag 7 wasmachines gedraaid, waaronder de bekleding van de wieg en een deel van de babykleertjes, morgen ga ik weer verder. het schiet op dus ook heb ik heel veel afleveringen grey's anatomy gekeken want had best last van harde buiken dus moet wel een beetje rustig aan doen. (+ ben verslaafd aan die serie nu ) gister avond had ik trouwens om de 5 minuten een harde buik en best pijnlijk, bleef ook 1 minuut aanhouden dus we zijn ze toen maar gaan tellen.. en idd om de 5 minuten maar gelukkig viel ik in slaap na een tijdje. wel ben ik elk uur wakker geweest om te plassen en ook dan weer harde buiken toen ik wakker werd, dus is niet echt normaal. had echt zoiets van.. het zou zo kunnen beginnen.
Meiden, het begint wel erg spannend te worden met al die meiden die al last hebben van harde buiken dadelijk bevallen jullie op dezelfde dag
@ Kim: hahaha daarom had ik dat nou juist voor me gehouden er was een vent die reed me gewoon bijna omver met zijn buggy ik lag haast bovenop dat kind... en dan heel dom Sorry zeggen, JA KIJK DAN GEWOON VOOR JE!!! maar we hebben het idd wel heel leuk gehad Ow spannend hoor met die harde buiken... maar jullie ventje moet ook nog ff blijven zitten hoor... Grey's anatomy verslaafd haha hoe ver zijn jullie met Lost?