Hey meiden, vanaf vandaag ben ik weer helemaal van de partij. nieuwe laptop.. mn oude was niet meer te redden. Dit werkt zeker zo fijn.
laola fijn he een lappie? nou jijbent er weer en ik ben dr mnder net maar efe een muziekje aangezet bij t inpakken... mn dochtertje is heemaal gek van de welpies maarja leid dr af
ja ik ben een sterke meid maar als je afscheid ga nemen doe het pijnste ik moet nu maar wachten of we een kleintje krijgen dan kan ik hem dat vertellen als hij daar zit het is wel moeilijk om hem te missen maar ik kan er wel weer tegen maar toch ben je bang dat hem wat over kom daar maar het is maar afwachten allemaal en zou blij zijn dat hij er weer is
een zonnige goede middag allemaal Hier een drukdagje achter de rug...vandaag naar safaripark beekse bergen geweest met mjin nichtjes...was weer erg gezellig...en toen bqq.....was ook zo'n mooi weer.. Ik heb alles bij gelezen....ik zag dat er wat mensen weg gaan...wat jammer maar ik hoop jullie zeer snel terug te zien... mensen met hondjes...ik vind hondjes heel leuk bij andere maar katten leuker bij ons....(P) mensen die gaan testen veel succes..en ik vind dat er hier wel wat zwanger bij mogen komen... ik zelf...ik heb hoofdpijn niet normaal...komt denk ik door de zon...zijn we niet meer gewend hier en nl.... ook zit ik met de dag meer onder de pukkels....oja ik heb van morgen 1 puntje bloed gehad....ik schrok me wilt...maar gelukkig loos alarm.... Verder geen symtomen... hoest hier verder?
helemal vergeten te zeggen...ik krijg dinsdag onze nieuwe laptop een acer....dus dan kan ik voort in de woonkamer zitten op de bank of buiten in de zon///
dag allemaal, hier heerlijke dag gehad, heerlijk hele dag buiten geweest. beetje verbrand hihi, niet ingesmeerd, niet echt slim dus. maarja. daarna nog ff met buuf naar ikea geweest met haar kids, was erg gezelli. nu weer lekker thuis. mn mannetje gaat zo lekker sporten. en ik blijf lekker thuis. xxx
nog wat leuks gekocht? ik heb niks gekocht, ging met de buuf mee, ik was er vorige week al geweest. en toen wat dingetjes gekocht.. ik ga zo heerlijk op het dakterras zitten in de zon boekje lezen. laptop mee naar boven. xxx
altijd leuk. wij hebben ook meubels van de ikea in huis. ik zit heerlijk in de zon op het dakterras. wat een weertje nog heerlijk warm. xxx
ff vraagje, zouden jullie als jullie naar mn cyclus kijken nu elke dag klussen? of toch gewoon om de dag. weet niet zeker of mn cyclus normaal is, misschien komt mn ei wel later. maar moet toch wat aanhouden? of zouden jullie alleen het weekend elke dag klussen? of als ik mn ei voel? xxx
Hallo, Even een klein vraagje... Wat is het beste in de vruchtbare periode, elke dag klussen, om de dag of zo vaak mogelijk? Alvast bedankt!
wij klussen elke dag...maar goed ik ben nog niet zwanger...dus ik zou het niet weten @ mac..lekker dakteras..en jah als ik mijn laptoppie heb dan kan iki ook lekker buiten gaan zitten...
Hoi allemaal, Zou ik hier mee mogen kletsen? Ik ben 20 jaar en wij willen proberen aankomend voorjaar zwanger te raken Dan zal ik 21 zijn en dat is volgens mij best jong tegenwoordig
dames ik ben super moe...lange dag zo....ik ga lekker in bad en naar bed...tot morgen..en hopelijk is het dan ook zon stralende dag! toedels
Dankje! En aankomend voorjaar duurt nog érg lang, dus snel zit er niet in. Al zou ik het liefste nu al beginnen