goedemorgen @ red wij hebben de kraamverzorgster een mooi boeket bloemen gegeven. Wist niet of je het hoorde te doen maar waren zo blij met haar. Kregen een paar dagen erna een kaart van haar waarom zeons nog eens bedankte voor de mooiebloemen @mariss fijn dat het goed met jullie gaat. Hier wordt Frédérique wakker om 3 en om 6. Slaapt jullie meisje door? @ sam nu maar hopen dat onze alternatieve dansen geholpen hebben! @ suus leuk dat je weer vanalles gekregen hebt
en nu ga ik aan de strijk. Vriendlief heeft vanochtend na de fles van 6 uur het huis gepoetst omdat ie niet meer kon slapen.. (ligt nu wel weer met dochterlief op één oor ) Dus ff de strijk wegwerken en dan is alles weer spik en span.
Hoi meiden, Kom alleen ff hoi zeggen tegen iedereen, wij gaan er vandoor voor vandaag, ff langs schoonouders op de camping. Hopen dat het droog blijft haha Vanavond uiit eten met mijn familie, dus we zijn heel de dag volgepland haha Hoop dat alles goed gaat met iedereen, kom snel weer alles bijlezen hoor! Fijne dag! x
Goeiemorgen! @red, lief van het gezin . Dus je hebt vakantie bijna! Wel aan toe of niet @mariss, gaat snel he!! 4 weken alweer.. Welke maat heeft ze nu? @Mum, nee ik wist ook dat ze er minimaal 2 dagen over zouden doen, dus binnenkort is ie hier weer een dag. De babykamer enzo was met 27 weken al klaar gelukkig Heeft de massage nog geholpen? Hoe doe je dat dan, je kan niet meer op je buik liggen toch? Geniet van je relaxdagje @Suus, heb er wel van gehoord ja, wij hebben ook allergieen in de familie, zelf hebben we geen allergieen maar dan moet het ook al en het liefst bv. @Kristel, ik denk het wel ja, en hij is 3 keer op uitzending geweest en dan moeten ze die kogelvrije vesten steeds aan. Voor en achter en die zijn 15 kilo. Zal ook wel niet goed geweest zijn Gelukkig had je minder pijn. Ik denk sowieso dat positieve energie goed is dus op zich geloof ik daar wel in. @sammie, spannend @Ryanne, wat lief dat je vriend alles al gepoetst had Strijkse.. @sterretje, druk dagje, veel plezier! @all, ik heb lekker uitgeslapen Vriend heeft niet echt geslapen, kon niet liggen met zn rug.. Ik dacht misschien is een bad lekker maar dat ligt niet lekker voor hem aangezien ie 2 meter is. Ik ga straks mn tas inpakken en was doen, morgen op vakantie
@ Suus: aha oke, naja als de vk het zegt zal het wel, ik heb er nog nooit van gehoord, maja ben ook een leek hé @ Kristel: Ik kan niet tegen die spiercrempjes enzo, dus mijn vriend doet het gewoon met babyolie.. ook lekker Fijn dat je je gister wat beter voelde zeg... @ Sammie: Jeeejjj... je ei gehad hebben die dansjes toch weer geholpen... vanavond nog een keer klussen, he.. wat een straf @ Ryanne: hahaha gek mannetje heb jij, om 6 uur alles poetsen... maar nu hebben jullie wel de hele dag met z'n 3tjes @ Emma: Ja massage heeft wel wat geholpen ja ik ga gewoon op mijn zij liggen, net als bij de fysio of gewoon rechtop zitten... Owww lekker, morgen lekker op vakantie... ik nog een weekje... @ Sterretje: wij gaan vandaag precies hetzelfde doen als jullie op het uit eten na hihi... @ Kim en Debby: Wil nog ff zeggen dat jullie altijd mogen smsen als er iets gaande is hé, ook s'nachts zo ben er meteen weer vandoor, even eten en dan zijn we weg... doei doei fijne dag allemaal
@mumtobe: ook een druk dagje dus wel gezellig!! @ryanne: wat een lieve vent heb jij.. als pascal vroeg wakker is gaat die allee maar koffie drinken bij zijn moeder @emma: ja hier ook het liefst bv maar ik kan dat niet gaan geven vanwege borstverkleining.. Dus dan maar hypoallergene.. maar heb je die ook van kv merk ?? @all: wij hebben ook een drukke dag vandaag.. hebben lindsey en jayden (kinderen van rachel) waar we op moeten passen hele dag.. Denk dat we lekker naar de stad gaan met ze in ieder geval even lekker bezig zijn
@ryanne.. Vannacht was echt een drama met Chanell pff..om de haverklap wakker.. Maar meestal slaapt ze door..van 12 tot 6 ongeveer.. Ik hoop dat het vanavond wat anders is want heb erg slecht geslapen... @emma Jaaa gaat zeker snel.. Ze heeft nu maat 56..Maat 62 is nog NET iets te groot.. @Sammie.. Wauw wat spannend meid!! Ga duimen dat het deze ronde raak is..
@sammie: owja ik hoop echt dat je deze maand geluk hebt ik ga zo hard voor je duimen!!! @mariss: dat is vervelend dat ze zo slecht geslapen heeft.. hopenlijk is het vannacht weer anders..
hey allemaal.. ik ben er ook weer.. hilli: leuke droom..hopelijk komt die uit all: we zijn gister niet meer wezen winkelen.. we waren onderweg.. en ineens stopte joey bij een strand.. hij wou even over t strand heen...dus ik dacht.. okeej lopen we daar.. zegt die ineens.. schatje ik hou zo veel van jou.. ging die op z'n knieen.. en zegt die.. wil je met mij trouwen.. en toen kwam er een mooie ring tevoor schijn en we hebben daar in een super mooi en luxe hotel geslapen, vanmorgen een heerlijk ontbijt op bed.. en daar hebben we lekker 2x in een mega groot bubbelbad gezeten.. echt kei leuk allemaal. al met al.. WIJ GAAN TROUWEN
Buddy nieuws: Mum belde me net met het nieuws dat debby bevallen is van een prachtige zoon en dat het nog vervolgd word Dus bij deze debby gefeliciteerd met jullie zoon!! @ gaby wat super om te horen meid echt leuk ben zo blij voor je Ben er weer vandoor xx
goede morgen dames ff kijken wat ik heb onthouden @emma: ja ik kreeg al bijna afkickverschijnselen haha... vervelend dat mark het zo in zijn rug heeft zeg...hopenlijk is hij er snel vanaf en kunnen ze wat voor hem doen.. lekker tas pakken en dan varen...hopenlijk zit het weer mee (weet niet wat ze opgeven?) @mumtobe: oh vervelend rugpijn....krijg je maar een aantal sessies vergoed dan van fysio....ik krijg gewoon vergoed wat ik nodig heb namelijk... hier ook droog gehouden met de bbq. was zelfs nog zonnig toen we gingen eten. @kristel: mooi dat de pijn wat beter is. @red: wat lief dat je wat hebt gekregen in het gezin. je zal best vaak wat krijgen denk of niet? we waren om kwart voor 1 thuis gister. heb nog ff collega thuis gebracht inclusief auto want die had beetje veel gedronken haha...vriendlief en ik allebei niet dus maar ff sociaal geweest. ben nou wel beetje moe...nou ja mijn ogen zijn beetje dik haha. vandaag krijgen we vrienden en zwager en schoonzusje op visite. zwager en schoonzusje blijven eten dus heb al bedacht dat het of iets afhalen word of iets bestellen...heb zin in lekker makkelijk vandaag.
debs en debsman GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON!!! We willen alles horen maar eerst GENIET VAN ELKAAR!!
@gaby: gefeliciteerd man wat leuk zeg. en wat lief en romantische dat hij dat voor je geregeld had zeg.... @debby: jee gefeliciteerd met jullie zoon levi....toch nog snel gegaan zeg. ben benieuwd naar je bevallingsverhaal
@gaby: weten je ouders het leuke nieuws al? @debby: ook namens agenta gefeliciteerd (kreeg ook smsje)