@ gaby ik zou ook alleen vragen wie je op je feest wil, niet uit beleefdheid @ foto's ik wil graag foto's tussen de tekst plaatsen maar dan heb je een url nodig. foto's in mn album zetten is geen probleem
@ Ryanne: Ja dan moet je ze idd eerst uploaden ergens anders op internet, bijvoorbeeld op picturetrail.com ofzo...
zo heb gestofzuigd, hondjes uitgelaten, gedweild en gestofd nu ga ik aan de 10 kaartjes beginnen.. en dan ben ik gebroken haha @ryanne als je een dagboekdeel schrijft bedoel je of gewoon in het begin scherm? als het goed is staat er een hokje waar je plaatjes kan toevoegen en als ej dan bijv in je fotoalbum op een foto klikt met de rechtermuisknop dan staat er eigenschappen en dan zie je de url van de foto. als je die kopieerd en in het tekstvak invult bij plaatje toevoegen of url toevoegen dan moet tie het als het goed is doen.
hallo meiden wil jullie even laten weten dat hier alles goed gaat! zenuwachtig voor de vlucht morgen, gaan 18 dagen genieten op sint maarten, ga proberen mee te lezen hier en het laatste bevallings nieuws te volgen fijne weken x
@knarboor oh lekker :d is er nog een plekje vrij in je koffer? (of 2) heel veel plezier en geniet er van. ik heb er 7 af, nog 3 te gaan.. voel mijn hand niet meer van het schrijven. volgende week vrijdag komt mijn broertje aan in eindhoven ben zo blij dat hij trg komt volgende week. heeft lang genoeg geduurd nu. mijn moeder wou een spandoek maken met welkom ofzow en ik zat te denken om zo'n buikband te kopen en dan met verf of stift er iets leuks op te schrijven bijv: welkom thuis ome joery of gelukkig op tijd thuis x je neefje of iets in die trant.. heeft iemand nog een ideetje??
@ Kim: Leuk idee die buikband, die kan je ook laten drukken hé... maar gewoon schrijven is een stuk goedkopen natuurlijk... de tijd dat ie weg is geweest is gelukkig toch wel snel gegaan hé... wanneer maak je weer een nieuwe buikfoto? ben wel benieuwd naar jouw buik
ja dat kan ook maar weet ff geen adresje waar ik dat zo snel kan laten doen. misschien zo ff googlen achteraf is het best snel gegaan maar dat is altijd achteraf he ik zal ff een nieuwe buikfoto maken. was ik toch al van plan vandaag of morgen heb weer 10 kaartjes af. morgen nog 10 en dan woensdag nog 10 en dan ben ik klaar. kunnen ze opgeborgen worden
Goedemiddag meiden! @knarboor, een hele fijne vakantie meis, geniet er maar lekker van! @kim wat fijn dat je broertje terug komt volgende week! Een heel leuk idee om zo'n buik band te maken, zou ike cht doen als ik jou was! En bijna je kaartjes af, goed zeg! Zo nu ff de rest lezen hoor, had alleen deze pagina vast gedaan, zodat ik niet alles zou vergeten haha
@ Kim: Jeeeejj weer 10 kaartjes klaar, beetje bij beetje komt het wel af... op www.buikbanden.com kan je dat doen ben benieuwd naar je buikkie
foto staat in fotoalbum bij buikjes was alweer 4 weken geleden de vorige foto *schaam* thnx voor de links meiden ga meteen ff kijken @sterretje zwaai zwaai
@ Kim: Buikkie is weer goed gegroeid je hebt echt zo'n mooi bolletje, lief buikkie haha... aaaarrrghhhh kan je leven zonder rug?? nee hé, bah hij doet zo'n zeer gelukkig woensdag weer naar de fysio, maar daarna niet meer tot na de bevalling
@dreamer, hoop dat je een vroeg ei krijgt meis, dat is mooi meegenomen dan weer! @sammie, aftellen tot je nod alweer, ik doe nog even een innestelingsdansje voor je hoor! @mum lekker pannenkoeken eten, zijn de kids altijd dol op, gezellig dat je op gaat passen ook zeg! @gaby, das wel duur voor kaartjes meis ja, ff doorzoeken nog an maar! @kim zo ga je foto eens even bekijken! @ryanne hoe is het nu met je meisje, gaat het beter met de nieuwe voeding! @kristel, ik doe voor jou ook nog ff een bevallingsdansje hoor, laat haar nu maar komen! Zo hopelijk weer niemand vergeten! Hier weer lekker rustig aan vandaag, ff op me werk langs geweest, ff wat kleine dingetjes in de winkel gehaald en nog ff wat dingetjes in huis gedaan op het gemakje Nu ff lekker rustig tijd voor mezelf, want me buikje is weer aardig gespannen helaas Ga me maar eens bezig houden met een verlanglijstje voor de beeb Iedereen vraagt steeds wat we willen hebben, maar ja we hebben al zoveel hihi Dus ga maar eens een lijstje maken met dingen die we nog moeten, dan kunnen ze uitscheuren en krijgen we wel de dingen die we zelf ook graag willen!
@sterretje vervelend he, als je zo snel last van je buik krijgt als je iets te druk doet. ik krijg van stil zitten al harde buiken. @mum ja haha dat zeggen veel mensen, aan de achterkand zie je niet eens dat ik zwanger ben. ben trouwens echt blij dat ik "nog" geen streai heb, hopelijk blijft het ook lekker weg. *even afkloppen* vind het wel leuk zo'n buikband maar 20 euro is ook best veel geld voor 1 keer dragen niet... ff over nadenken.
@ Sterretje: niet alleen de kids maar ik ook hahaha... vind het idd gezellig dat ik op kan passen, alleen een beetje jammer dat het vrij laat/vroeg gaat worden... maja komt goed... Goed idee zo'n lijstje, ik heb nu ook zoiets op de babysite, maja daar kunnen ze zelf niks afhalen dus dan hebben we wel kans dat we iets dubbel krijgen maja dat is dan maar zo...
@ Kim: Tja das idd best duur... fijn dat je nog geen straie hebt, ik heb het alleen op mijn kont (zit onder bikinibroekje) en een klein beetje op mijn bovenbenen aan de achterkant... ik hoop dat het op mijn buik wegblijft...
@mum ik hoop het ook voor je. ik ben ervandoor, frank komt zo al thuis en dan gaan we zo naar het ziekenhuis, mijn opa ligt daar wer voor 5 dagen chemo dus even op bezoek. tot straks