@Mum: ik ben zooo benieuwd of je een jongetje of een meisje krijgt he Denk nog steeds een meisje! Doen je navelpiercinggaatjes eigenlijk pijn? Ze zien er zo ontstoken uit. Ben daar wel bang voor namelijk.
@ Dreamer: nee ze doen geen pijn, vind het ook vreemd dat ze zo rood zijn de bovenste is alleen gevoelig als ik er tegenaan stoot ofzo... de onderste deed ook geen pijn maar die heb ik eruit gehaald omdat er er steeds aan bleef hangen met kleren enzo want die stond helemaal naar buiten omdat mijn navel nu ook uitpuild ik had net ook weer even zo'n moment van: en-nu-wil-ik-weten-of-er-een-klein-mannetje-of-een-klein-meisje-in-mijn-buikje-groeit!!! k wordt met de dag nieuwsgieriger vriendlief kan het makkelijk uithouden geloof ik... die is er nog steeds heilig van overtuigd dat het een meid is en ik betrap hem er ook steeds vaker op dat hij het over zij, en haar heeft k zal eens kijken of er iemand voor me wil pendelen hier op t forum, niet dat dat wat zegt maar ben wel benieuwd wat eruit komt..
heb je nog je gewone navelpiercing in mum? Ik had een zwangerschapspiercing maar rond week 30 eruit gehaald. Heb van t weekend gekeken of ie nog open was en dat is ie dus als mn buik weer 'normaal' is doe ik hem weer in.
ik heb wel twee rode puntjes op mn buik waar die bolletjes al die weken ingedrukt hebben gezeten. Hoop dat dat nog weggaat want ze zitten niet op de plek waar mn piercing nu zit.
Haha ik ben nog niet eens zwanger en verspreek me soms al Ik zeg ook elke keer haar en zij en als we het over het kamertje hebben spreek ik over de meisjeskleur. Heel gek is dat. (of is dat wishfull thinking? ) Nog even volhouden meis en dan weet je het! Het lijkt me aan de ene kant echt geweldig om er pas bij de bevalling achter te komen wat het is. Maar aan de andere kant .. ik zou helemaal gek worden denk Wij willen het dus wel weten. Mooi dat ze niet pijnlijk zijn. Ik vrees ook dat ik ze eruit moet halen als ik zwanger ben. Heb wel een hele diepe navel, maar dat had jij ook volgens mij. Hoop dat ze na de bevalling er nog weer in kunnen, ben juist zo blij met mn navelpiercings
@Ryanne: heb je na 10 weken nog altijd rode plekken ervan? Dan zal het nog wel even duren voordat ze wegzijn gok ik. Het zijn geen littekens toch? Zo, het begint ineens keihard te onweren hier. Zal zo wel gaan regenen dan, ben blij dat ik mn was alvast onder het afdakje heb gezet!
@ Ryanne: Nope heb in de bovenste ook een zwangerschapspiercing... de onderste is er dus uit en die "prik" ik gewoon elke dag door, door er een piercing in te doen en er meteen weer uit te halen, zo blijf ie wel open... Hier idd ook de afdruk van de bolletjes (misschien is het daardoor rood) maar heb er verder geen last van en de piercing is groot genoeg dus heb nog zat ruimte...
@ Dreamer: Wie weet idd vriendlief heeft ook vanaf het begin gezegd dat hij het heel leuk zou vinden om met een meid te beginnen had wel verwacht dat hij een ventje leuker zou vinden omdat ie daarmee kan gaan voetballen enzo ALs je je piercings eruit haalt en gewoon 1x in de zoveel dagen even in doet en er meteen weer uithaalt, hebben ze geen kans om dicht te groeien... ik had idd ook een hele diepe navel, is nu niks meer van over
hier ook een diepe navel die beetje bij beetje weer terug komt. Heb er gelukkig geen bobbel op gekregen maar had wel geen navel meer over. Heb m neit doorgeprikt en na al die weken kon ie er nog gewoon in (heb m wel al vanaf mn 13e) hier nog steeds benauwd en plakkerig. Eten staat zover klaar, heb lasagna gemaakt dus die hoeft zo alleen in de oven. Belt mn zusje dat ze niet komt eten want ze moet langer werken. Zit ik met n hele schotel voor mij alleen :s
@ mum ik had dat bij R. ook gedacht maar hij is zo gek met z;n meid. En voeballen kan ook met dochters zegt ie
Denk ook niet dat ze snel dichtgroeien. Bedenk me net dat ik nog altijd een gaatje heb waar al 4 jaar geen piercing meer in zit, maar hij is nog steeds open. Al wordt met een zwangerschap alles wel dichtgedrukt natuurlijk. Plopt je navel wel weer terug na de bevalling eigenlijk? Mij maakt het eigenlijk niks uit wat we krijgen. Maar blijkbaar neig ik toch meer naar een meisje Of ik ben dat gewoon gewend door mn nichtje. En ik ben toch een beetje bang dat wanneer we een zoontje krijgen, dat die veel op de donor zou lijken. En een jongen gaan mensen toch eerder vergelijken met hun vader. Een meisje wat minder snel. Dus beetje dubbel gevoel hier Mn man zou graag een jongen willen, vind ie prachtig!
@ Ryanne: ja ik ben er ook van overtuigd dat die dingen niet zo snel dichtgroeien maar als je er echt bang voor bent kun je het op die manier voorkomen ik heb de mijne ook al vanaf mijn 12e (de bovenste dan) Balen zeg dat je zusje niet komt, nu moet je alleen eten... kan je lasagna invriezen? Vriendlief is hier Kip Siam aan het maken Hier nog 1 die zegt dat voetballen ook met meiden kan ik heb zelf ook gevoetbalt ik had mijn vriend die foto van jouw vriend met Frédérique op zijn buik slapend op de bank laten zien en zegt ie: Tja zo lig ik er ook bij over een paar weekjes
@Ryanne: hmm lekker, lasagna! Wel balen dat je nu zoveel over hebt en alleen moet eten. Oke, dus je navel wordt vanzelf weer dieper? Dat is mooi, anders kan ik alsnog al mn piercings niet meer in
weet iemand waar ik hier op t forum kan vragen of er iemand voor me kan pendelen? op het oude forum was er een pendeltopic maar dat kan ik niet vinden
In het algemene topic bovenaan als het goed is Mum. Ik wil net zeggen hier dat het droge onweer is. Komt er zo uit het niets ineens een bak water naar beneden niet normaal! Druppels zo dik als grote stuiterballen. Wil ik toch mn was maar binnen halen, peert die hond m! Komt ie zeiknat weer binnen, gek beest
helow allemaal. kristel: nou je houd t wel spannend hé! ben nu eten aan t koken.. en straks weer sporten met suus.. oh t proefkaartje is trouwens binnen ik vin hem echt mooi..
@ Dreamer: Thanx heb gewoon niet goed gezocht dus @ Gaby: Fijn dat het proefkaartje mooi is nu nog hopen dat je aanstaande dat ook vind