Jullie hebben een hoop gebabbeld vanmiddag zeg! @gaby sportse! @kristel, fijn dat alles goed was bij de vk, Balen dat je nog steeds geen ontsluiting hebt zeg, hopen dat de homeopaat iets voor je kan doen zeg! @bos ga je lekker film kkijken vanavond? @mum leuk zeg zo'n beschildering, ben erg benieuwd hoe het gaat worden zeg! Hier lekker de stad ff in geweest, wel vermoeiend, maar gezellig! Gelukkig niet te veel geld uitgegeven haha
@ Kristel: Fijne avond meid... nee 1 van die 5 die er vorige week waren is nu wel 38 weken maar die ging naar de 4 daagse om te kijken dus die is er niet, en ja die vrouw die haar kindje is verloren is er natuurlijk ook niet en die kwam altijd met 2 vriendinnen en die waren er vorige week ook niet.
@sterretje: heb je wat leuks gekocht? Nee ga vanavond geen film kijken maar wil ff wat downloaden voor als ik me verveel dan kan ik ze kijken.
@mum veel plezier! @bos oh ja das wel handig! Heb nieuwe wasrekken gekocht haha Wat spullen om de foto;s in te plakken, nieuwe slippers, een paar sexy grote onderbroeken voor na de bevalling en een leuk shirtje! hopen dat die straks past!
haha leuk he die sexy ondergoed....ik pas mijn eigen ondergoed nog dus heb nog niks nieuws hoeven kopen tot nu toe...
Nee kan gelukkgi hier ook wel mijn gewone ondergoed nog aan, maar op aanraden van de vrouw van de intake, dat je na de bevalling grote oma onderbroeken nodig had voor al het kraamvberband, maar toch voor de zekerheid nog ff wat groters aan geschaft haha
oh dat heeft ze hier niet gezegd...maar boxershort zijn wel goed denk ik....anders doe ik die van vriendlief wel aan als de mijne niet goed zijn haha
@ grote onderbroeken Ik had deze gekocht bij de hema. 3 voor 2.50 geloof ik en ben blij dat ik ze gekocht had. Heb ze de eerste week aangehad. Die kraamverbanden zijn zo groot. In het zh krijg je zo'n netbroekje maar dat zit dus echt niet comfi
@ gaby ik ben ook nieuwschierig @ mum kom vanavond nog maar ff langs ik ben benieuwd hoe t geworden is
@ryanne: oh die netbroekjes lijken me juist wel prettig eigenlijk....heb er ook twee gekregen bij mijn kraampakket...
Die vrouw gaf ook aan dat die netbroekjes heel vervelend waren en daarom grote onderbroeken lekkerder waren Nou ja ik heb ze vast in huis dus kan ik kijken Fijne aovnd allemaal verder, ga ff bij manlief kijken!
@ bos die netbroekjes zijn iedereen te klein waardoor je in de pijpjes moet knippen om ze over je bovenbenen te krijgen. Ze worden snel vies en dan moet je ze uitwassen. Heb hem alleen de eerste dag aangehad en daarna die joekels van onderbroeken Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je vloeit na je bevalling maar toen mn kraamverband vol was (bleh wat een onderwerp ) zat mn been en t bed onder omdat dat netbroekje dat niet tegenhoudt
haha lekker onderwerp inderdaad dames....ach we zien wel..anders stuur ik wel iemand op pad voor oma ondergoed haha....
hello nog wat spannends gebeurd? ik merk echt dat ik geen rust in mijn kont heb.. heb geloof ik last van nesteldrang ofzow, wil continu iets doen.. @onderbroeken, hier nog iemand die ff langs de winkel moet voor wat extra broekjes want heb er veel te weinig.
hee meiden ben ik ff... niet zoveel online geweest laatste dagen, maar de laptop doet het weer!! Af en toe loopt ie nog vast maar goed, zo kan 't wel ff. hier nog niet veel nieuws geloof ik, heb ff snel bijgelezen. @Kristel, ik hoop voor je dat 't wat helpt! @Mum, leuk zeg een bellypaint! Ik ga er weer vandoor. Moet zo maar op bed. Vanmiddag gezwommen en bij m'n schoonzusje en zwager geweest, daar gegeten. Nu erg moe. Morgen de echo, vinden 't erg spannend en hopen dat alles goed is! Kom morgen wel even langs om te vertellen hoe 't was, maar gaan misschien ook eerst gelijk door naar een verjaardag.