Dreamer, Buiten die 41 dagen om, heb je een vrij nette cyclus! Kristel, hopelijk doen die pilletjes wat
@kristel nee dat hebben ze nog niet gedaan, maar dat wilde ik zelf de volgende keer wel gaan vragen Juist om dat de harde buiken niet minder worden en de kleine toch ook al ingedaald is, soms ben je toch best bang dan dat er iets kan gebeuren ja @sammie vaag meis dat gevoel! Hopelijk betekent het iets goeds meis! Ga voor je verder duimen hoor! @dreamer, wat een hopop klachten krijg jij van anticonceptie zeg, daar word je niet vrolijk van dan nee Zou ook absoluut niets meer gaan gebruiken dan hoor!
@ kristel, het verhaal klinkt wel logisch dat je baarmoeder moe is.. Ik hoop dat de medicijnen gaan werken, is altijd fijner dan het ziekenhuis toch? Ook fijn dat je er zo snel terecht kon. Wel gek, had verwacht dat jij eerder als debby zou gaan bevallen, maar zo zie je maar... Je lichaam vertelt wel wanneer het zover is. Ik ga hier voor je duimen!! @ sammie, hoeveel mensen komen er en wat kan je nu precies missen? Wat ik deed toen ik student was, was een soesjestaart. 2 pakken soesjes beetje slagroom erop of chocoladesaus, beetje cacao en het ziet er super leuk uit., een vriendin van mij had bijna hetzelfde probleem als jou, en die had gewoon een bak spekkies en andere snoepjes op tafel staan.. Een succes, al onze vrienden doen dit nu i.p.v. Taart.
ohja canvasdoek is gelukt en de verf ook!! Wanneer het af is, maak ik een foto hi hi. Het is voor de ' babykamer'.
@dreamer, heb je die etos zwanger worden pillen al wel eens geprobeerd? Hoor ik veel goede verhalen over..
@Sam: als je die 41 en die 27 van deze ronde weglaat is het best regelmatig dit jaar. Maar haal je vorig jaar erbij, dan zie je dat het toch onregelmatig is. Maar hoop dat ik toch zonder hormonen mag starten met de IUI-D! Ga wel voor Pregnyl vragen ivm niet weten wanneer mn ei springt (ondanks ovu testen) @Juffie: nee heb die pillen nog nooit geprobeerd. Heb er wel overna gedacht, maar hoor er teveel slechte verhalen over. Daarbij durf ik niet zo goed iets te slikken wat mn bloedwaardes kan veranderen, anders moet ik weer meer medicijnen slikken (en alle gevolgen dragen) en dat zie ik niet zo zitten. Wat ga je schilderen dan? Nog maar 5 daagjes voor de 20 weken echo! Weet je zeker dat je het niet wilt weten? @Ryanne: ik wist trouwens niet dat jullie gelovig waren! Krijgt Frédérique nog doopnamen dan? Of hebben jullie Anna als doopnaam?
@ oma ja ze heeft doopnamen. Voluit heet ze Frédérique Anna Celine Patrick Zijn niet heel gelovig maar hecht toch wel waarde aan een katholieke school enzo. Zijn zelf ook allemaal gedoopt. Niet dat ik vaak naar de kerk gaat maar ik ben van mening dat je ook kunt geloven zonder naar de kerk te gaan... Wel mag ze later zelf beslissen of ze har communie wil doen
Dus wel gelovig maar niet praktiserend? Ik vind ook dat je kan geloven zonder kerk hoor! Is ze vernoemd? Ik heb nog helemaal niet nagedacht naar wat voor school onze kindjes later gaan, is dat slecht? Ik weet namelijk niet waar we dan wonen. Als we nog hier wonen gaan ze naar mijn basisschool, maar als we ergens anders wonen weet ik niet of ik voor een katholieke of openbare school zou kiezen. Ik weet eerlijk gezegd ook het verschil niet! Voel me wel een slechte aanstaande moeder nu *schaam schaam*
hey allemaal.. sammie: jeetje dat geld ook altijd he.. hopelijk is t snel wat beter.. en wat betreft dat gevoel in je buik enzo.. spannend! kristel: nou ben benieuwd of het helpt wat je gekregen hebt.. mum: mooi hoor jou buik.. uhmm.. ff denken.. kwam iets voorbij van een meterkast in de fik ofzo.. --> wel uitkijken hoor.. wel fijn daqt je nog stroom hebt.. hopelijk is t snel gemaakt. hier was vanmorgen precies op tijd op mijn werk heb er wel 45 minuten op gereden.. kon echt bijna nergens meer door.
ik ging trouwens net bij de apotheel alle medicijnen halen enzo.. zit er te weinig puregon bij... is niet leverbaar?!!! heb gezegd dat ik t voor 31 juli wil hebben, en dat t toch wel een beetje heeel erg belangrijk is.. heb ik weer
Wanneer heb je het aangevraagd Gaby? Bij ons moet je dat soort dingen minimaal 1 dag vantevoren aanvragen. Maar ze hebben vrijwel alle medicijnen de volgende dag al binnen, dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken meis. Ben je al zenuwachtig? Zat net nog te kijken naar je onderschrift, gaat nu opschieten he, nog 6 daagjes!
@ dreamer.. de maand dat ik begon met die etos pillen is de maand dat ik zwanger ben geraakt maar inderdaad de een reageerd er goed op en de ander juist niet
dreamer heb t maandag aan gevraagd en ze zeiden morgen kun je t al ophalen.. en t is nu woensdag..dus ja. word alleen zenuwachtig als ik erover na ga denken.. dus dat doe ik nu nog maar even niet.
ben ik weer, heb even lekker geslapen en gedoucht dat helpt wel. @kristel ik heb in totaal al 17 dagen antibiotica geslikt en om nou nog eens 7 dagen eraan vast te plakken was gewoon niet goed. dus moest het deze week afwachten en het resultaat is dat ik hoogst waarschijnlijk weer bo heb maar ja. liever dit dan non stop medicijnen gelukkig heb je wat meegekregen, klinkt ook best logisch wat ze verteld. ik ga naar de winkel, moet toch echt wat boodschapjes doen. doegg
@ mecha bij ons hetzelfde verhaal met die pillen. Het zijn alleen maar vitamines en mineralen dreamer, maar misschien kun je navragen of het wat voor jou is?
@ oma daar hoef je zeker nog niet over na te denken! Hier liggen drie basisscholen om de hoek dus we kunnen kiezen. Het wordt de aktholieke en het extra voordeel is, is dat de creche, de bso en peuterschool waar onze meid heengaat allemaal bij elkaar horen. Celine is de meter (mijn zusje) en Patrick is de peter (zijn broertje) @ gaby mooi kaartje hoor.
@ Kristel: Ja idd, dat heb ik precies hetzelfde, maar in zo'n situatie weet je het maar nooit tja wie zal het zeggen over die droom... heb trouwens wel laten pendelen, volgens mij heb ik 5 meiden een PB gestuurd, heb er nu 1 terug en die zegt meisje @ Dreamer: Thanx, niks meer met namen gedaan omdat het toch niet heel makkelijk uit te vegen is... @ Sterretje: heb je het wachtwoord per PB gestuurd @ Kim: heeft de douche een beetje geholpen? @ Kristel: T was dus toch wel positief bij de homeopaat, hoop dat het nu echt doorzet. @ Sammie: vaag gevoel heb je zeg, zou niet weten wat het zou kunnen zijn... @ Gaby: Thanx balen zeg van die medicijnen... heb jij idd weer, kunnen ze het niet van een andere apotheek laten komen? Ik zal Debby even een smsje sturen... hoop echt dat alles goed is...