@sammie jeetje meid, heftig hoor. gelukkig hebben ze niks ernstigs en komen ze er met wat pijn vanaf. maar dat is wel even schrikken zeg als zoiets gebeurd. bah @mariss ja daar meot je van houden dat soort films. en soms heb je van die avonden dan weet je niet hoe je je zelf meot vermaken. @suus dat is idd een lange werkweek. gelukkig is het bijna weekend @gaby hoi hoi mijn moeder was net even hier. frank is namelijk naar de sportschool met een vriend van mijn broertje en zat maar wat alleen. me moeder vertelde dat het opeens helemaal neit goed ging met mijn opa. hij kreeg het vanacht heel erg benauwd dus heeft hij aan zo'n ctg gelegen en bleek dat hij een lichte hartaanval heeft gehad, ook houdt hij 12 liter vocht vast in 3 dagen tidj dus dat ziet er helemaal niet gezond uit en is ook helemaal niet goed. de chemo is dus naar beneen gebracht voor de aankomende 3 dagen. ben benieuwd hoe het gaat. is toch een klap voor zo'n oud lichaam. ik hoop voor hem dat tie volgende week beter is want hij wil super graag mee naar eindhoven om mijn broertje op te halen.
Haha gaby zat door te denken volgens mij Volgens mij met die zin van: spelletjes kun je ook met 1 hand doen Hahaha Zo Chanell ligt weer bij me vriend Meestal begint ze weer te huilen als ik Chanell aan hem geeft.. DUs ben benieuwd
@mum ik zal je wel smsen als ik zelf niet aan het bevallen ben ghihi maar kan altijd op de iphone dus hou eht toch best wel goed bij. en heb ook je nummer
hahahha.. hoop voor je dat ze niet begint te huilen ben ook bubbels aan het doen nu gaby is een oversexte doordenker je kan bijna niks zeggen zonder dat ze erover doordenkt.. hahaha @kim: klote dat het nou ineens slechter gaat met je opa.. ik hoop dat hij snel opknapt.. en dat het dan genoeg is geweest.. en dat hij dat lekker met jullie mee kan om je broertje op te halen
@kim.. Ja idd..als mijn vriend er nou een film in doet die ik ook leuk vind dan verveel ik mij echt niet .. Ik verveel mij haast nooit.. Meestal 's avonds..Overdag verveel ik mij noooit..Dan kom ik meestal tijd te kort.. Maar 's avonds heb ik geen zin meer om wat te doen hihi en toch verveel ik me dan..Tis nooit goed Chanell ligt gelukkig wel te slapen bij me vriend pff eindelijk..
@suus.. Nee ze slaapt gelukkig nu eindelijk Maar de vraag is ook nog voor hoelang Bubbels is echt super verslavend..haha en dan wil het niet, aaah nog 1 keer is het dan..en zo blijf je doorgaan Is het zo erg met gaby?!
ja die is echt erg... en joey ook (ze zal wel boos worden als ze dit leest ) Gelukkig slaapt ze.. haha.. hoop dat het even duurt.. ben nog bij mijn eerste spelletje bezig.. meestal lukt het om hem uit te spelen
@ Suus: idd een mooi aantal, kan je nog lekker kletsen, anders kakelt het zo door elkaar heen @ Kim: Ow wat erg zeg dat het ineens even niet zo goed gaat met je opa... hoop dat hij snel weer opknapt en hij verder kan met de behandeling en mee ka n je broertje ophalen... Ow dat vind ik lief dat je dat wil doen thanx... @ Mariss: Fijn dat Chanell nu wel lekker bij je vriend wil liggen, is anders ook zo rot voor hem hé...
@kim Wat balen vn je opa zeg! Net als wat suus zegt..hopen dat hij snel opknapt!! En dat hij meekan je broertje ophalen..
@suus.. Haha dat zal wel meevallen toch dat ze boos wordt? Ze zal dit ongetwijfeld morgen wel lezen haha..! Ik heb het spelletje al vaak over moeten doen haha.. @mum Ja vind ik ook wel erg rot voor hem, want hij mag zo graag met haar knuffelen en met haar op de arm liggen.. Maar ze ligt nog steeds te slapen..hihi
@mariss oh echt dat lijkt me wel vervelend voor je vriend als ze dan altijd gaat huilen. ik heb het net andersom ik verveel me overdag vaker en svaonds niet hihi ik hoop ook dat hij snel weer opknapt
@kim Ja overdag ben ik in de weer met Chanell..En schoonmaken en boodschappen doen, forummen erbij..tv kijken.. Dus kan ik me moeilijk vervelen hihi..
suus: tssssssss... mariss: valt best mee hoor! haha kim: slaap lekker..en rustig aan hé all.. ben der ook vandoor!