goedemorgen @ sammie wat schrikken zeg van het ongeluk. Gelukkig dat het zo is afgelopen. Veel sterkte! @ kim wat naar van je opa. Hopelijk knapt ie snel op. @ all hier rustig. Vriend werkt s'avonds dus verveel me ook een beetje. Zolang Frédérique nog geen ritme heeft kan ik niet echt ergens heen. @ ego: ik heb mn eigen broek weer aan!!! Nog maar drie kilo en ik zit op mn begingewicht (mag daarna nog wat af want door de Clomid was ik nog eens drie kilo bijgekomen) Heb wel nog een blubberbuik.. @ mum alles al gepakt? Vertrekken jullie morgen?
klaag mode: ik baal als een stekker kom er gister achter hoe me rooster in elkaar zit.... 4 dagen werken 1 dag vrij dan weer 4 dagen werken dan weer 1 dagje vrij en dan 6 dagen werken :O willen die mensen dat ik me baby verlies ofzooooo jezuuussss
@ryanne.. Ik heb ook nog een blubber buik Maar die heb ik altijd al gehad Ik moet er ook nog 3 kilo af wil ik weer op mijn oude gewicht zitten.. Maar ik probeer er nog wel 10 kilo er af te krijgen (gaat toch niet lukken helaas )
@ Mariss en Suus: Jullie hebben nog aardig je best gedaan met bubbels @ Gaby: Jij bent echt een vroege vogel @ Dreamer: Vaag dat je zulke zere (.)(.) hebt... @ Kristel *Zwaai* Hoop echt niet dat jij na mijn vakantie nog zwanger bent hoor... maar je moet maar zo denken dat ze er echt wel uitkomt... er is er nog nooit 1 blijven zitten... flauw hé om dat te zeggen @ Suus: Nog ff doorbijten en dan heb je weekend meid... @ Sterretje: De partnerles was dus geslaagd enne jij begint ook al lekker vroeg aan de wasjes Thanx @ Kim: Ow nog 10 kaartjes, heb je vlug gedaan toch al met al... @ Ryanne: Jeeej... je eigen broek weer aan heerlijk lijkt me dat, ik ben die positiekleding ook echt meer dan beu... wil shoppen!!! Jeps we vertrekken morgenochtend vrij vroeg geloof ik, helaas nog niet alles gepakt dus moet nog volop aan de gang blegh.... Nu sluiten ze ook het hele weekend nog eens de weg af waar wij overheen moeten dus dat begint goed Net nog even op concours wezen kijken... degene die wedstrijd had vroeg of ik haar paardje uit wilde stappen, en tja omdat het zo kriebelt wilde ik dat wel even doen zag je al die mensen kijken van nou die is gek..... hahaha was echt heerlijk weer ff rondstappen
@ kim nog maar 10. Netjes hoor. @ mum misschien wil je me je nr. pb-en dan kan ik af en toe eens vragen hoe het met je gaat.. wel balen van die weg @ maris ik weet ook niet of ik t eraf krijg maar je moet toch een doel hebben he
@mum Jaa dat komt mdat het spel erg verslavend is haha Heb jij een babysite? Ben wel benieuwd! Kun je me die pb-en? @ryanne. Haha ja daar heb je gelijk in
@sammie: beterschap met je zusje en zwager @kim: leuk joh dat je broertje weer thuis komt....en jij moet nog niet gaan bevallen hoor. laat de kleine nog ff lekker zitten... sterkte met je opa @mecha: sorry dat ik het zeg maar als jij niet zoveel wilt werken moet je dat aangeven maar ga aub niet zeggen 'willen die mensen dat ik mijn baby verlies' door werken krijg je geen miskraam hoor. vind het een beetje een rare opmerking sorry... @gaby en suus; leuk he vierdaagse haha jullie zijn vast blij als het morgen voorbij is.. @ryanne: jee je kan je eigen broek weer aan. lijkt me heerlijk en die buik gaat er vast ook nog wel af.. je mag toch nog geen buikspieroefeningen doen nu dus komt straks vast goed als je dat wel weer mag doen @oma: oh pijnlijke boobs? misschien toch al eisprong gehad...je had toch al twee dagen een positievie ovulatietest? @mum: zin in de vakantie? @sterretje: fijn dat de yoga leuk was. vond je partner het ook geslaagd? heeft hij er wat van geleerd? hoe vaak is het parnteravond? @myzelf: vanochtend klossen opgehaald. volgens mij word mijn bed mega hoog want heb boxspring dus is net te laag zonder klossen maar met volgens mij best hoog haha...ach kunnen we het bed in springen.. weer eens wat anders. daarna door gereden naar mijn werk. lekker kwarktaart gebracht. had ik met mijn afscheid willen doen maar ja toen was ik gevallen. ben twee uurtje gebleven en nu weer thuis. vast wat gekocht voor vriendlief zijn verjaardag (is pas begin september jarig maar ja weet niet hoe ik me dan voel he na de bevalling) kan het maar vast in huis hebben. ga nu ff de verwarmingsbuis aflakken....mmm...of eerst koffie drinken....
Hee meiden hoest hier? Nog nieuws? 'k Heb vanmorgen even urine bij de huisarts langsgebracht en net gebeld. 'k Heb geen infectie aan m'n urinewegen maar er zijn wel wat ontstekingscellen gevonden ofzo, dus ik krijg een antibioticakuur. Straks na 3 uur maar even langs de apotheek. Vanmorgen nog boodschappen gedaan maar was erg moe en voelde me niet lekker. Vanmorgen ook weer aan het overgeven geweest, baal erg was 1,5 wk weg, maar goed houdt vast wel een keer op. Zal hier zo 's een poging doen om de was op te vouwen.
@red: wel fijn dat je er iets voor krijgt. ben je het ergste misschien voor. vervelend dat je weer zo misselijk was. succes met de was. als het niet lukt komt je het maar brengen
@red: haha mij wil je echt geen bloezen laten strijken. dan kun je ze net zo goed niet strijken zo slecht ben ik er in haha. hier doet vriendlief altijd de bloezen, moeilijke broeken en overhemden strijken...dus je mag het wel komen brengen maar moet je ff wachten tot vanavond dan is hij thuis haha
Haha, nou dan breng ik gewoon alles. Mag jij opvouwen en je vriend strijken. Dan haal ik 't morgen wel weer op. Manlief kwam net thuis, die gaat zo vissen. 'k Wilde nog even slapen en moet hier bezig... zo maar 's zien wat 't gaat worden.
@ryanne zo dat gaat de goed ekant op, ik wil als alles goed gaat na de bevalling na een paar weken wel weer gaan trainen en mijn buikje trg krijgen en ook voor mijn rug natuurlijk @mecha jeetje dat is geen leuk vooruitzicht. weten ze dat je zwanger bent? @bos ff trappetje kopen whaha niet uit bed vallen he @mum oh lekker maar ik zou het niet durfen nu hoor @red hopelijk ben je er dan gewoon vroeg bij dat zou wel fijn zijn ik heb de kaartjes af WHOEHOE eindelijk.. heb ze meteen allemaal opgeruimd. belde net met mijn oma, mijn opa was weer 2 kilo bijgekomen.. vraag me echt af waar dat heen gaat. moet toch neit goed zijn he. vanavond gaan we maar weer eens kijken, ben benieuwd. ken me opa alleen als een magere man. heb net papieren gesorteerd want had overal rekeningen slingeren.. echt slordig. moet echt beter de administratie gaan bijhouden. ga nu ff de hondjes doen en daarna nog ff de badkamer en de wc en dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag want mijn rug is killing me
@ Bos: Jij bent ook alweer aardig in de weer vandaag was het gezellig op je werk? @ Red: Balen dat jij ook al last hebt van die &(*&*^bacteriën... hoop dat het snel over is met de ABkuur... @ Kim: Tja hier is alles nog rustig hé en als het echt gaat rommelen rijden we meteen naar huis, in 3 uur kunnen we thuis zijn Hier is de administratie ook altijd een chaos... en eens in de zoveel tijd sorteer ik het en dan is het weer ff netjes.. heb al meerdere pogingen gedaan om het zo te houden maar tot op heden nog niet 1 poging geslaagd Tjee je opa alweer 2 kilo erbij, vervelend zeg... krijgt hij al plastabletten?
@kim: jee goed bezig zeg dat je de kaartjes af hebt. moet een goed gevoel geven. @red: haha kom maar brengen hoor. zal hij blij mee zijn met de strijk hij heeft zelf nog 14 overhemden hangen en er hangen nog 3 broeken en een rok van mij haha... @mum: ja was gezellig op mijn werk. altijd leuk om de kinderen weer te zien en ze konden me allemaal nog...word altijd zo blij van die kids he.... aflakken is klaar. ga nu ff omkleden en dan ff naar de winkel. wil nog iets leuks voor in de vensterbank en misschien paar visjes kopen....(mag eigenlijk pas na de bevalling van vriendlief anders is hij bang dat hij er voor opdraait haha) ga stiekem gewoon kijken vind het juist nu wel gezellig als ik zoveel thuis ben....
Hee meiden, alles goed hier? @ kristel, vervelend dat de bevalling nog niet op gang komt. Hopelijk heb je snel jullie kleine meid in je armen! @ kim, wat erg dat je opa zoveel vocht vasthoudt. Hopelijk knapt hij gauw op. Kan me goed voorstellen dat je je er zorgen om maakt. @ bubbles, daar was ik eerst ook verslaafd aan, maar nu speel ik steeds bejeweld. Dat is ook echt leuk. @ all, wij hadden lekker pech vanmorgen. Het ging flink regenen en toen bleek de tent te lekken. Die van vorig jaar moesten we ook al terugbrengen vanwege lekkage. Nu zijn we helemaal naar gouda gereden (5kwartier rijden) om een spul te halen wat we op de naden moeten smeren. Ik baal er echt van. We zouden eigenlijk shoppen in adam. Duimen jullie voor wat beter weer? Liefs
@ bos zo letterlijk bedoe ik het niet ik bedoel gewoon te zeggen dat men weet dat ik zwanger ben en er totaal geen rekening mee houd... ik kan niet zomaar me rooster veranderen dan moet ik zelf collegas vinden die bereid zijn om met mij diensten te ruilen.. zou het net zo zijn dat er maar een beperkt aantal collega's zijn die daar toe bereid zijn maar met hun komt het roostertechnisch niet uit.. en dus heb ik pech! en nee door werken krijg je geen miskraam maar door te weinig rust krijg je wel stagneringen in de ontwikkeling en groei van je kind... dus het is niet goed voor jou en je kind niet geloof dat toch elke verloskundige zegt dat je moet toegeven aan je moeheid.. zal ik dat nou net een aantal keer hebben aangekaart op me werk , net als toen ik zo ziek was maar heeft men er tot nu toe nog nooit een keer rekening mee gehouden ... moet niet alles wat ik typ zo letterlijk nemen het was een klaag moment :O @ degene die het had over vooruitzicht.. nee inderdaad niet een fijn vooruitzicht en ze weten al vanaf week 7 dat ik zwanger ben
@mum weet ik eigenlijk niet. hij plaste wel goed zei de dokter vanochtend maar verder weet ik het niet. gelukkig kan hij wel wat hebben met zijn 56 kilo.. maar nu 14 kilo is wel heel veel in een halve week he.. heb mijn oma trowuens toen straks aan het huilen gemaakt.. of tenminste omdat ik er weer wat over zei.. mijn opa moet nu stoppen met roken voor die operatie die plaatsvind over 2 maanden en mijn oma wil ook stoppen nu zouden ze vorige week stoppen en nu is het bij mijn oma niet gelukt. dus ik zeg komop niet na 1 dag meteen opgeven.. en ja dat kan ze nu niet echt hebben.. maar bedoel het alleen goed. ze zegt dat iedereen haar maar zegt wat ze moet doen. en dan zeg ik van we willen alleen het beste en voor ons hoef je het niet te doen maar voor jezelf. maar ja ze was gewoon verdrietig omdat het haar neit gelukt was en ze nu zoveel stress heeft met mijn opa.. volede me meteen schuldig maar ja soms denk ik gewoon dat mensen een steuntje nodig hebben als ze dat zelf even niet kunnen. maar ik hou me mond er verlopig maar over..
@ kim dikke knuf vind het naar voor je dat je zoveel meemaakt nu dat je ook nog zwanger bent.. ziektes ..bij je familie die blaas die je maar blijft plagen bah!