ik ga douchen ben alweer een uur telaat voor me werk kon door me tranen het licht even niet meer zien .. gebelt en je raad ht al ik mocht een uurtje uithuilen maar moet gewoon komen werken
@ Bos: Ja leuk hé al die kiddos ze zullen het ook wel leuk gevonden hebben om jou weer even te zien Succes met zoeken naar een paar visjes @ Nen: Balen zeg van de tent, mijn duimen draaien hoor, ook een beetje voor mezelf @ Kim: ja 14 kilo is zo ineens wel heel veel... misschien kunnen ze hem plastabletten geven zo kan hij een beetje vocht aftappen... Jammer dat je Oma het verkeerd opvatte zeg, hoop dat ze binnekort wel de moed vind om te stoppen...
net naar de winkel geweest en de babydoos meegenomen (van de plus) zit super veel handige dingetjes in. Van de week die van de c1000 gehaald en die was ook goedgevuld. Nu nog die van Jan Linders (hoezo hollander )
knuffel voor mecha @ kim wat vervelend zeg. Dat het maar snel beter mag gaan @ bos fijn dat je klaar bent met lakken. Enne zoveel werk zijn vissen toch niet
@ nen wat balen van die tent zeg! @ all hier is vast wel iemand die het weet... Hoe vraag je precies ouderlijk gezag aan?
@mecha nou meid sterkte op je werk. ik zie eht allemaal nog best licht hoor. heb niet eht gev oel alsof ik er echt onder lijd ofzow. zeg altijd maar kunnen nog veel ergere dingen gebeuren en zijn gewoon wat tegenslaagjes maar daar word je wel sterker van en mijn blaas is gelukkig wel rustig nu dus heb er geen pijn van maar af en toe is het vervelend dat gevoel maar ook daar mag ik niet over klagen succes op je werk @mum ja zal het straks is vragen of die die al krijgt. ik hoop het ook dat ze stoppen is alleen maar beter en dan kom i kook vaker met de kleine langs, nu staat hun huis vaak helemaal blauw van de rook en het spijt me zeer maar daar ga ik echt neit inzitten met een baby en dan krijg je ja voreger deden ze nergens moeilijk over en nu.. blablabla je weet dat het gewoon neit goed is voor een baby dus moeten ze niet in discussie gaan @ryanne haha hollander ja maar wel leuk al die pakjes he.
@ Ryanne: Is helemaal niet erg hoor, daar worden die dozen toch voor aangeboden... maar die van de plus komen ze toch thuisbrengen? tenminste dat staat op zo'n flyer die ik hier pas bij de plus heb meegenomen... moet wel het geboortekaartje inleveren en dan komen ze 'm brengen... moet zo nog ff naar de apotheek, de vk wil weer net ff wat meer hebben als in het kraampakket zit, waarschijnlijk wordt het toch niet gebruikt maar moet het wel in huis hebben moet ook nog ff zo'n matje hebben wat je onder je hoeslaken kan leggen mochten je vliezen breken, daar zit er wel 1 van in het kraampakket, maar wil er 1 meenemen op vakantie, t zou zo lullig zijn als ik daar zo'n nat bed achterlaat
@nen Jaa bejeweld is ook zo verslavend haha.. Wat balen van de tent zeg! @kim Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor meid! net als wat mum zegt..hoop dat ze snel de moed heeft om te kunnen stoppen met roken! @all Pff denk je de was buiten te kunnen hangen, gaat het regenen.. Najah dan maar over de kachel en overal in het huis haha.. Wasrek staat buiten helaas.. heb geen zin om in de regen de wasrek naar binnen te halen..
@ Kim: Snap het dat je niet in zo'n rookhol wil zitten met je kindje, bij mijn moeder wordt ook flink gestoomd, maar dat zal ze niet doen als de kleine komt... @ Ryanne: Dat moet je doen bij de rechtbank, volgens de gemeente hier kan je de benodigde formulieren downloaden op www.rechtspraak.nl volgens mij en die moet je dan thuis invullen en opsturen naar de rechtbank in de geboorteplaats van Frédérique...
@ mum hier hebben we hem meegenomen naar huis, stond nergens dat ze m kwamen brengen. Idd overal kaartje inleveren maar dat heb ik er wel voor over vreselijk matje vond k dat. Het kraakte zo en aan t eind van de nacht was het helemaal opgefrommeld en lag t bij je voeten
@matjes Jaa die vond ik ook zo vreselijk! Elke nacht lig je te zweten in bed..en het kraakt tot en met idd.. Pff en achteraf was het ook niet eens nodig geweest ook nog.. Stond namelijk net op tijd naast het bed haha Wij hadden het matje wel vast getaped.. Om te voorkomen dat het ging verplaatsen..
@ryanne: inderdaad formulieren opsturen naar de rechtbank...dat is als het goed is het enige... nee vissen is niet veel werk maar hij denkt dat hij het al druk genoeg krijgt...mannen... @nen: jee wat vervelend. duim voor je dat het weer beter word. ga nu echt weg. heb ff gewacht tot de grote bui over was dus spring snel in de auto voordat de volgende grote bui komt..
@ Ryanne: ja idd dat heb ik er ook wel voorover naja k zal het wel zien straks of ze 'm komen brengen van de plus of ik 'm gewoon mee kan nemen... je hebt ze gevonden dus Ow die matjes zijn dus vreselijk... naja ik zie wel, als ik ;m beu ben dan gooi ik 'm wel aan de kant en leg ik er wel een handdoek onder, eer dat die doorweekt is zodat het matras nat wordt, ben ik al wel wakker hoop ik... @ Bos: Hoop dat je droog over komt ja ik ga ook ff gauw naar de apotheek anders kom ik er niet meer vandaag blegh...
@nen als het goed is word het weer beter na zaterdag ik ga vandaag ook zo'n bevalingsmatrasje eronder leggen, heb ik gekregen van een vriendin en eht kraakt minder als dat andere ding wat in dat kraampkaket zat. dus maar is uitproberen. als ik me er echt aan irriteer dan haal ik hem weg en als mijn vliezen dan breken in bed, jammer dan dat matras is toch niks meer waard!!
@ Kim: bij de action hebben ze een heel onderlaken zeg maar, maar volgens mij kraakt dat ook als de pest... zo heb mezelf naar de apotheek gesleept, nog ff bij de kruidvat in de aanbieding maandverband ingeslagen, had ik ook nog niet in huis dus ben weer klaar buiten de deur vanaaf nog de boodschapjes die we mee moeten nemen, en dan kunnen we gaan (morgen dan)
ik heb ook zo'n zeil voor over je matras. je hoort het wel maar ach als je slaapt hoor je niks hoor....bij mij valt het nog wel mee met het verschuiven terwijl hij aan twee kanten los ligt want is een eenpersoonszeil en heb tweepersoonsbed (ligt over de molton heen want heb maar 1 molton) plantjes gekocht voor in de vensterbank en visjes voor op het dressoir.... volgens mij had ik net mijn eerste harde buik...auw...
@ Bos: een pijnlijke harde buik? dan is het denk ik een voorwee, want volgens mij zijn het alleen harde buiken als het geen pijn doet...
oh is dat zo? onderin mijn buik trekte het heel erg beetje het gevoel alsof je broek HEEL strak zit.. en mijn buik was best hard...net alsof hij met zijn heel lijf tegen mijn buik duwde zeg maar...